شکلات تخته ایشکلات مایع

خرید عمده شکلات روکشی سطلی سفید (وانیلی) + کاربردها

معمولا جهت پوشش دهی شیرینی و شکلات و یا بستنی از انواع روکش ها استفاده می کنند. مدل های مختلف کرم های روکشی در بازار موجود است. یکی از پرطرفدار ترین روکش های کیک و دسر ، شکلات روکشی سفید است.

در شیرینی پزی و شکلات سازی، روکش به معنای پوشاندن آب نبات یا محصول دیگر با شکلات است. شیرینی‌پزها و تولیدی شکلات‌ ها با این روش بسیار آشنا هستند، زیرا روی کیک و شیرینی آنها با شکلات پوشانده شده است. بنابراین تسلط بر آن ضروری است.

در این مقاله به طور کامل به معرفی و کاربرد های روکش شکلات سفید خوشمزه می پردازیم.

شکلات روکشی سفید

انواع شکلاتر روکشی سطلی

سه نوع اصلی شکلات سطلی روکشی وجود دارد :

  • شکلات سفید
  • شکلات شیری
  • شکلات تلخ

از انواع دیگر که معمولا حاصل ترکیب این 3 نوع شکلات با مواد دیگر هستند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • شکلات صبحانه
  • شکلات کنجدی
  • شکلات سنگی
  • شکلات چیپسی
  • شکلات رشته ای
  • شکلات اشکی
  • شکلات جرقه ای
  • شش شکلاتی

شکلات روکشی سفید

برای تهیه روکش شکلات سفید از شکلات سفید استفاده می شود. در این نوع گاناش نسبت شکلات به خامه 3 به 1 است.

شکلات سفید (وانیلی)  سطلی چیست و چه کاربردی دارد؟

شکلات سفید (وانیلی)  به دلیل رنگ کرم آن به راحتی قابل تشخیص است. از ترکیب شکر، کره کاکائو، شیر، وانیل و لسیتین (امولسیفایری که به ترکیب مواد کمک می کند) به دست می آید.

شکلات سفید (وانیلی)  از کره کاکائو تولید می شود. در واقع محتویات شکلات سفید با شکلات معمولی متفاوت است، زیرا دارای ذرات فاقد چربی دانه کاکائو نیست. بنابراین  معمولا دارای آنتی اکسیدان هایی که در  دانه های کاکائو و کافئین وجود دارد نمی باشد.

شکلات سفید با اضافه کردن شیر و شکر به کره کاکائو تولید می شود.  ممکن است در تولید شکلات سفید از وانیل یا طعم های دیگری نیز استفاده شود.

خیلی ها می پرسند “آیا شکلات سفید، شکلات است؟” پاسخ مثبت است زیرا حاوی مواد تشکیل دهنده دانه کاکائو است.

به دلیل گران بودن کره کاکائو شرکت ها  به جای کره کاکائو اغلب ترکیبی با دیگر چربی های گیاهی را  جایگزین می کنند که نمیتوان به آن ها شکلات سفید سطلی گفت. در واقع شکلات سفید از کره کاکائو ساخته می شود نه چربی دیگر.

قنادی ها و کارگاه های شیرنی پزی می توانند برای خرید عمده شکلات روکشی سطلی  با واحد فروش در تماس باشند.

شکلات روکشی سفید

 

سس شکلاتی چیست؟

سس شکلات یکی از محبوب ترین و  خوشمزه ترین خوراکی هایی است که اغلب برای تکمیل زیبایی و طعم شیرینی و دسر استفاده می شود. این محصول شکلاتی کاربردهای زیادی دارد و نکته قابل توجه آن این است که می توانید آن را در منزل با مواد مرغوب تهیه و میل کنید.

در واقع سس شکلات یا شربت شکلات یک چاشنی شیرین با طعم شکلات است. از سس شکلات به عنوان تزئین یا تکمیل طعم در انواع دسرها از جمله بستنی استفاده می شود.

سس شکلات در ترکیب با شیر برای ایجاد شیر کاکائو و در ترکیب با شیر و بستنی برای ایجاد میلک شیک استفاده می شود. از این شربت در پودینگ نیز استفاده می شود. سس شکلات به صورت فرآورده ای تولید می شود و می توان آن را در منزل تهیه کرد.

شکلات روکشی سفید

روکش های شکلاتی سطلی چه کاربردی دارند؟

پوشاندن مواد غذایی با شکلات همیشه آسان نیست. گاهی اوقات شکلات شیرینی شما را مات می کند.

روکش سطلی مناسب علاوه بر اینکه ظاهری براق و صاف به شیرینی و کیک ما می بخشد، تردی جزئی به آن ها می بخشد که همراه با شیرینی آب نبات، ترکیبی لطیف از طعم و کرمی ایجاد می کند که مطمئناً لذت بخش است.

از انواع روکش های طعم دار یا ساه شکلاتی برای پوشش انواع کیک و شیرینی، میوه، تارت، بستنی … همچنین تزئین آنها استفاده می شود.

شکلات روکشی سفید

روکش شکلات سفید (وانیلی)  سطلی

یکی از خاص ترین و متفاوت ترین شکلات هایی که می توانید برای تزیین کیک از آن استفاده کنید، شکلات تخته ای سفید (وانیلی)  است. پس برای اینکه بتوانید روی کیک را با شکلات سفید تزئین کنید، ابتدا باید شکلات ها را آب کنید تا بتوانید شکلات ها را رنگ کنید.

به طور کلی، تهیه این نوع گاناش بسیار دشوارتر از گاناش شکلات تلخ است. از آنجایی که وجود شیر بیشتر در شکلات سفید باعث حساسیت بیشتر آن به حرارت می شود، نباید بیش از حد گرم شود. خامه اضافی در این نوع گاناش نیز باعث نرمی آن می شود بنابراین باید مقدار خامه را کم کرد .دلیل این سختی این است که این نوع شکلات ها به راحتی می سوزند.

بنابراین هنگام تزئین کیک با شکلات تخته ای سفید باید مراقب ذوب شدن شکلات ها باشید و زمان و دقت بیشتری برای آب شدن آن ها صرف کنید.

قنادی ها و کارگاه های شیرنی پزی می توانند برای خرید عمده شکلات روکشی سطلی  با واحد فروش در تماس باشند.

شکلات روکشی سفید

طرز تهیه روکش شکلات سفید خانگی

اگر عاشق دسر هستید، حتما این دستور گاناش شکلات سفید را امتحان کنید. درست کردن آن فوق العاده آسان است و نتایج هر بار خوشمزه است! گاناش شکلات سفید روکش بسیار رایجی است که در کیک ها، دونات ها و سایر دسرهای محبوب استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده روکش شکلات سفید:

  • شکر: 1 قاشق غذاخوری
  • نشاسته ذرت خوراکی: 1/2 قاشق غذاخوری
  • شکلات تخته ای سفید رنده شده: 50 گرم
  • یک هشتم قاشق چایخوری وانیل
  • کره: 10 گرم
  1. ابتدا آب و نشاسته ذرت و شکر را در تابه ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد و کمی غلیظ شود.
  2. در این فاصله شکلات سفید را رنده می کنیم و به موادمان اضافه می کنیم و هم می زنیم تا شکلات در موادمان حل شود. می توانید به جای شکلات سفید از شکلات تلخ استفاده کنید.
  3. سپس حرارت را خاموش می کنیم و کره و وانیل و خامه را اضافه می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا سس یکدست شود.
  4.  سس شکلات سفید ما برای روکش کردن ما آماده است. اما برای استفاده باید صبر کنیم تا کمی خنک شود و بعد روی کیک کاملا خنک شده می ریزیم و به سلیقه خود روی آن را می پوشانیم.

شکلات روکشی سفید

ذوب کردن شکلات تخته ای سفید برای تزیین کیک

افراد زیادی در اطراف ما هستند که طرز پخت کیک را به خوبی بلد هستند، اما وقتی نوبت به تزیین کیک می رسد، از آن فرار می کنند.

از آنجایی که تزئین کیک با شکلات تخته ای سفید نیاز به ذوب یا آب شدن شکلات دارد و این کار دشواری است، مردم از آب شدن شکلات اجتناب می کنند.

شاید دلیل این کار این باشد که بارها این کار را انجام داده اند اما به نتیجه مطلوب نرسیده اند.

ابتدا برای ذوب شکلات برای تزئین کیک با شکلات سفید، بهتر است این شکلات را تقسیم کرده و به قطعات کوچک خرد کنید. سپس این قطعات کوچک را در یک ظرف یا کاسه استیل قرار دهید. لازم به ذکر است که هر چه این قطعات کوچکتر باشند راحتتر ذوب می شوند.

شکلات روکشی سفید

قیمت و خرید عمده روکش شکلات سفید سطلی

 

انواع روکش های طعم دار برای تزئین کیک و شیرینی و انواع دسر در بسته بندی های سطلی در حجم 4، 10،12 کیلویی  توسط مجموعه تولیدی سورن برای انواع سلیقه مشتریان عرضه می شود.

در مجموعه تولیدی سورن علاوه بر انواع روکش های شکلاتی محصولات دیگر با پایه شکلات مانند شکلات سکه ای، شکلات اشکی، شکلات تخته ای، چیپسی، شکلات صبحانه و سایر محصولات مربوط به صنایع شکلاتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان داخل و کشور های همسایه ارسال و صادر می شود.

شما از طریق این سایت می توانید به صورت آنلاین سفارش خرید عمده شکلات روکشی تخته ای بدهید و خرید خود را خیلی راحت انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل به شما تحویل داده شود.

شکلات روکشی سفید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا