کرم کاکائو

کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده | فروش کرم کاکائو سطلی از کارخانه

کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده در مراکز بستنی سازی و هر مرکزی که به تولید دسر مشغول هستند کاربرد دارد. این کرم از مواد اصلی تزیین بستنی ها و دسرها محسوب می شود و نه تنها ظاهر آنها را زیباتر و شکیل تر می کند بلکه طعم و مزه خوبی هم به آنها می دهد. در کشور ما کارخانه های بستنی سازی زیادی تولید بستنی آن هم در سطح کیفی بسیار بالا را انجام می دهد.

کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده

این مراکز جهت تزیین برخی از تولیدات خود نیاز به کرم کاکائو عمده ای دارند. مراکز تولید و عرضه بستنی نیز که در سطح شهر فعالیت می کنند به این کرم کاکائو در وزن بالا نیاز دارند. این Cocoa Cream که از مشتقات دانه کاکائو است دارای رنگ بندی بوده که معمولا در زمینه تزیین بستنی، تیره رنگ آن را انتخاب می کنند. در ادامه، این محصول پرکاربرد و خوش طعم را مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

سفارش کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده

سفارش کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده

نیاز بستنی سازان به مواد مختلف جهت تزیین تولیدات شان، باعث سفارش کرم کاکائو سس بستنی 10 کیلویی عمده شده است. وجود این سس بر روی سطح بستنی ها باعث فروش بالا آنها می شود به همین خاطر برای این صنف، خرید فله ای کرم کاکائو باکیفیت اهمیت فراوانی دارد. این سس شکلات در کافی شاپ ها نیز کاربرد دارد و طیف گسترده ای از خریداران آن را افراد کافه دار تشکیل می دهند.

سس شکلاتی مخصوص بستنی

سس شکلاتی مخصوص بستنی

در بازار، سس شکلاتی مخصوص بستنی در برندها و رنگ های مختلفی ارائه می گردد. این محصول که حاوی موادی نظیر پودر کاکائو، کره، شیر و پودر قند است خواص زیادی داشته و از عطر و ط[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]عم عموم پسندی برخوردار است. مخلوط مواد ذکر شده موجب تولید یک سس شکلاتی فوق العاده می شود که در محصولات غذایی کارآیی زیادی دارد. ضمن اینکه بسته به نوع کرم کاکائو، ممکن است حاوی مواد دیگری نیز باشند.

فروش عمده کرم کاکائو سطلی اصل از کارخانه

فروش عمده کرم کاکائو اصل

فروش عمده کرم کاکائو سطلی اصل از کارخانه خواست افرادی است که به صورت حرفه ای مشغول ارائه بستنی و انواع دسر هستند. این افراد به دلیل تولیدات بالایشان به کرم کاکائو در حجم بالا نیاز دارند و به همین خاطر به سراغ فروشندگانی می روند که این محصول را فله ای و با قیمت عمده ارائه می کنند. هنگامی که بحث فروش عمده ای به میان می آید این نحوه فروش، با تخفیفات ویژه و حداقل قیمت انجام می گیرد به همین دلیل بیشتر تولید کنندگان مایل به همکاری با عمده فروشان هستند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا