کرم کاکائو

خرید کرم شکلات سطلی 12 کیلویی F10 فندقی از کارخانه

خرید کرم شکلات سطلی در بین تولیدکنندگان صنایع غذایی طرفداران زیادی دارد. شکلات مایع یکی از بهترین مواد برای طعم دادن به انواع دسرها است و از طرفی استفاده از آن نه تنها دسر را خوش طعم می کند، بلکه آن را زیبا می کند. این راندمان بالای شکلات مایع باعث انتخاب آن توسط تولیدکنندگان با تجربه شده است. در این مقاله به معرفی کرم کاکائویی تولیدی کارخانه و نحوه سفارش عمده آن پرداخته ایم. با ما  همراه باشید.

کرم شکلات سطلی

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم کاکائو F10 چیست؟

مواد تشکیل دهنده کرم کاکائو آب، اسید استئاریک، کره کاکائو (Theobroma cacao)، روغن معدنی (پارافین مایع)، ستیل الکل، تری اتانولامین، پلی سوربات 20، EDTA، متیل پارابن، پروپیل پارابن است.

کرم کاکائو با نام های دیگری مانند شکلات صبحانه مایع و نوتلا نیز شناخته می شود و در خانه نیز استفاده می شود. این محصول خوشمزه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است.

کرم کاکائو F10 یکی از پرمصرف ترین فرآورده های شیرینی پزی است. از این محصول می توان برای تولید انواع دسر، شیرینی و کیک شکلاتی استفاده کرد.
بسته های سطلی برای استفاده عمده مناسب هستند. شما می توانید کرم شکلات سطلی  را به صورت حضوری و آنلاین از طریق تولید و کارخانجات تهران خریداری نمایید.

 

خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه

 خرید کرم شکلات سطلی F10 از کارخانه (فندقی)

کلیه مراحل تولید و توزیع کرم کاکائو فله ای فندقی F10 از کارخانه تهران تحت قوانین این حرفه انجام می شود. تولید این محصول در طعم های مورد نظر مشتریان صورت می گیرد و هر محصول حاوی مواد اولیه مرغوب و خوش طعم می باشد. بنابراین فرآیند تولید محصولات کارخانه ای بر اساس اصول تولید جهانی است.

خرید محصولات اولیه همواره دغدغه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در کشورمان بوده و همواره سوالاتی مانند خرید کرم کاکائو کیلویی را مطرح می کنند. دوستان عزیز توجه داشته باشید که بهترین نوع خرید برای واحدهای تولیدی از تولید کننده یا تامین کننده اصلی محصول می باشد. بنابراین خرید از کارخانه کرم کاکائو در تهران برای مراکز تولید مفید است.

خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه

همه چیز درباره کرم کاکائو قنادی فندقی

مشتریان مراکزی مانند قنادی، کافی شاپ، رستوران و … از این واحدهای تولیدی انتظار دارند که محصولاتشان هم خوش طعم و هم زیبا باشد. تولیدکنندگان با آگاهی از تقاضای مصرف کنندگان از مواد تزئینی مختلفی در محصولات خود استفاده می کنند که کرم کاکائو یکی از آنهاست.

روش استفاده از کرم کاکائو F10 نیز بسیار آسان است و نیاز به تجربه خاصی ندارد. کافیست این محصول را در قیف یا هر وسیله مشابه دیگری قرار دهید و سپس شروع به تزیین محصول خود کنید یا می توانید کرم را روی سطح محصولات خود پخش کنید و ظاهر حرفه ای تری در ساختار آن ایجاد کنید. انجام دادن. از دیگر محصولاتی که به تولیدکنندگان عزیز پیشنهاد می کنیم استفاده از شکلات های پرطرفدار مانند شکلات اشکی، شکلات سکه ای، شکلات ترد، شکلات تخته ای و … می باشد.

در شرکت و بازرگانی سورن فروش کرم کاکائو سطلی برای کارگاه قنادی انجام می شود.این امکان در مجموعه ما ایجاد شده است تا صاحبان کارگاه های شیرینی پزی از دورترین مناطق ایران نیز بتوانند خامه کاکائویی مورد نظر را سفارش دهند.

فروش کرم کاکائو شکلاتی از کارخانه تهران

کرم کاکائو فندقی در کارخانه تهران ما در سطل های محکم و استاندارد به فروش می رسد. در واقع کرم کاکائو اصل با طعم فندقی یکی از پرفروش ترین محصولات ماست که در حال حاضر در سراسر ایران توزیع می شود. بنابراین، اگر می خواهید طعمی منحصر به فرد در دسرهای خود ایجاد کنید، استفاده از شکلات مایع فندقی قطعا ایده خوبی است.

در شرکت و بازرگانی سورن فروش کرم کاکائو سطلی برای کارگاه قنادی انجام می شود. همانطور که می دانید شیرینی ها و کیک هایی که در آنها از کرم کاکائو استفاده می شود طرفداران بیشتری دارند و در نتیجه در فروش موفق خواهند بود. در واقع محصولات تهیه شده از دانه های کاکائو مانند پودر کاکائو، کرم کاکائو، کره کاکائو و … طعم فوق العاده ای به محصولات غذایی می دهند به همین دلیل جزء ثابت دسرهای معروف و پرطرفدار هستند. کارگاه های شیرینی پزی یکی از خریداران بزرگ این محصول به حساب می آیند که برای تامین مواد اولیه خود سطل کرم کاکائویی را به صورت عمده خریداری می کنند.

به علاوه در مجموعه تولیدی کام کایا علاوه بر کرم کاکائو سطلی، شکلات تخته ای،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است

خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه

آخرین قیمت کرم کاکائو سطلی چند است؟

توجه داشته باشید که قیمت روز کرم کاکائو ماژور در بهترین محدوده ممکن قرار دارد و این محصول با قیمت مصوب به فروش می رسد. در واقع این محصول پرکاربرد مانند سایر محصولات کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی را به خود جلب کرده است.

همچنین مشتریان می توانند قبل از خرید از مشاور فروش مرکز راهنمایی های لازم را دریافت کنند تا با توجه به زمینه فعالیت خود بهترین محصولات را سفارش دهند. از زمان ثبت سفارش تا دریافت مرسوله، زمان کوتاهی می گذرد و تمامی سفارشات ظرف چند روز کاری به مکان های مورد نظر ارسال می شود. خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه از طریق باربری های برای تمامی شهرستان ها ارسال می گردد.

مشخصات خرید کرم شکلات سطلی

در زیر برخی از مشخصات کرم کاکائو سطلی مخصوص قنادی ها آورده شده است:

  • حجم و کیفیت بالا

  • طعم عالی

  • رایحه ای دلنشین و درجه یک

  • بسته بندی مناسب و ایمن

خرید اینترنتی خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه

خرید اینترنتی کرم کاکائو یکی از درخواست های خریداران محترم در زمینه پخت کیک، شیرینی و … می باشد و از آنجایی که خرید کرم کاکائو به صورت عمده انجام می شود، بهتر است این کار به صورت آنلاین انجام شود تا خریدار نیازی به انجام آن نداشته باشد. به مرکز توزیع مراجعه کنید و چندین بار برای حمل و نقل هزینه کنید و همچنین زمان زیادی را صرف کنید.

این امکان در مجموعه ما ایجاد شده است تا صاحبان کارگاه های شیرینی پزی از دورترین مناطق ایران نیز بتوانند خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه را سفارش دهند. همانطور که می دانید خرید اینترنتی مزیت های زیادی دارد و یکی از روش های محبوب خرید در ایران است. در خصوص خرید عمده مواد اولیه قنادی، این مراکز تمایل بیشتری برای خرید حضوری نشان داده اند، به خصوص مراکزی که در شهرهای دیگر فعالیت می کنند و مراجعه به مرکز برایشان مشکل است.

خرید کرم شکلات سطلی از کارخانه

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا