قهوه

بهترین قیمت قهوه فله عمده در بازار

بهترین قیمت قهوه فله عمده در بازار ، قهوه فله عمده ، دانه قهوه فله ، خرید عمده قهوه فله

روش های فروش قهوه در تهران

در حالت کلی فروش قهوه در تهران در دو نوع انجم می گیرد. مورد اول به صورت فروش قهوه فله در بازارها  و فروشگاه های سنتی است و مورد دوم فروش قهوه بسته بندی شده که بیشتر در سوپرمارکت هاو کافی شاپ ها انجام می شود. اما تفاوت اصلی قهوه فله با قهوه بسته بندی شده در چیست؟

قیمت قهوه فله

تفاوت اصلی قهوه فله با قهوه بسته بندی

شاید برای قدیمی تر های فروش در بازار سنتی و فروشنده های قدیمی ، میان پودر قهوه و دانه قهوه تفاوت زیادی نباشد. این در حالی است که در میان مصرف کنندگان با دقت و اصلی قهوه تفاوت بین این دو نوع قهوه بسیار زیاد است. چرا که پودر قهوه به سرعت خواص خود و عطر و طعمش را از دست می دهد ولی در خصوص دانه قهوه فله شرایط متفوت است و دانه قهوه خواص و طعم و مزه قهوه را بیشتر در خود نگه می دارد و اصطلاحا ماندگار تر است. همچنین در خصوص قهوهای بسته بندی شده باید بدانیم که با وجود این که با توجه به نوع بسته بندی ، خواص و طعم و بوی قهوه ماندگاری بیشتری دارد ، ولی از نظر قیمت بسیار بالاتر از قهوه فله است.

قیمت قهوه فله

معرفی انواع قهوه فله

قهوه ها امروزه در دنیا با نام های متنوعی مانند قهوه فرانسه ، ترک یا اسپرسو و … شناخته و شناسایی می شوند. نکته در این جاست که نامگذاری این قهوه ها ربطی به محل پرورش و کشت آن ها ندارد و در اصل کشورهای ترکیه با فرانسه مزارع کشت قهوه ندارند. قهوه اصولا در یک شرایط خاص که دارای آب و هوای گرم و مرطوب داشته باشد ، پرورش می یابد. نام قهوه ترک مربوط به پخت آ است. چون ترک ها اولین بار اولین کشوری بودند که قهوه را به شکلی که خودشان دوست داشتند آماده پخت کرده  و سپس جوشاندند. قهوه فرانسه نیز دقیقا به همین علت نامگذاری شده است. یعنی فرانسوی ها که نمی توانستند قهوه را به روش ترکی میل کنند و دوست نداشتند ، در اصطلاح لرد قهوه را از طریق فیلتری در میان راه گرفته و از طریق بخار آب با فشار قهوه را عمل آوردند که به آن قهوه اسپرسو می گویند.

قیمت قهوه فله

قهوه فله روبوستا و عربیکا

قهوه در موقع برداشت اصولا به دو مدل عربیکا و روبوستا برداشت می شود.

قهوه روبوستا بیشتر در آسیای شرقی و قهوه عربیکا بیشتر در آفریقا و آمریکا کشت و برداشت می شود. ولی در حالت کلی از نظر وزنی و حجمی تقریبا 70 درصد تولیدات قهوه در جهان عریکا است. در تهیه قهوه ترک و اسپرسو نیز ترکیبی از این دو قهوه یا یکی از آنها استفاده می شود.

قیمت قهوه فله

بهترین قیمت قهوه فله عمده در بازار

برای خرید بهترین قیمت قهوه فله عمده در بازار   علاوه بر دانستن قیمت ها ، باید تا حدود زیادی نسبت به قهوه ها ، تازگی و انواع آن ها و منطقه قهوه ها شناخت داشت و صرف دانستن قیمت بازار عمده فروشی قهوه خرید مناسبی و تجارت مناسبی نخواهد داشت. مجموعه بازرگانی سورن ، علاوه ارائه بهترین قیمت قهوه فله عمده در بازار  ، مشاور شما در انتخاب محصول است.

 

دکمه بازگشت به بالا