تافیشکلات ایرانی

لیست قیمت فروش شکلات تافی کاکائویی عمده

لیست قیمت فروش شکلات تافی کاکائویی عمده ، تولید تافی کاکائویی ، تافی کاکائویی فله ، خرید تافی کاکائویی عمده ، صادرات تافی شکلاتی

درباره شکلات تافی

شکلات تافی ها در دنیا سابقه تولیدی نزدیک به 100 سال دارند. در ابتدای تولید تافی ، انحصار تولید و فروش تافی فقط در دست 5 کشور ار اروپا بود، اما درطول سالیان بعد کم کم شرکت ها و کارخانه های کشورهای دیگر در این صنعت پر سود و پر مخاطب وارد  و اقدام به تولید تافی کردند. یکی از کشورهایی که در آن تافی سالیان زیادی است تولید می شود، ایران است. ایران در طول سالیانی که وارد صنعت تافی شده است ، علاوه بر تولید انواع تافی ، ازجمله تافی کاکائویی ، به یک منبع اصلی در تولید تافی در خاورمیانه تبدیل شده است و بسیاری از کشورها امروزه خواهان تافی ایرانی هستند.

قیمت تافی کاکائویی

کلیاتی در خصوص ساخت تافی

اجزای تشکیل دهنده تافی در مرحله اول باید به مقداری گرم شود که بتوان آن را به شکل مخلوطی در آورد و در قالبی در سطحی براق قرار داد. سپس این محصول حاصله در قالب را روی یک سینی ریخته و با سرد کردن ، سفت می نمایند. سپس با کارامالیزه کردن شکر ، رنگ تافی قهوه ای و طعم آن را لذیذ می نمایند.

در خصوص ساخت مشهور ترین تافی نیز باید بگوییم که در انگلیس تولید می شود و مهم ترین مشخصه آن استفاده زیاد کره در آن است. این تافی ، مشهور ترین تافی کره ای دنیاست.

قیمت شکلات تافی کاکائویی

قیمت شکلات تافی کاکائویی

یکی از تولیدات مجموعه ما ، تافی کاکائویی می باشد. شکلات تافی کاکائویی یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین تافی های ماست. البته به جز شکلات تافی کاکائویی ، انواع دیگری از تافی های پرتقاضا هم تولید می شوند که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • شکلات تافی کره ای دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی
  • شکلات تافی میوه ای  دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی
  • شکلات تافی ترش دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی
  • تافی دارچینی دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی
  • تافی رولن دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی
  • تافی مغزدار دارای بسته بندی های 1000 گرمی و 3000 گرمی و کارتن های 12 کیلویی

قیمت شکلات تافی کاکائویی

با توجه به اینکه تافی در مجموع جزو ارزان ترین دسته شکلات ها می باشد، و مشتریان داخلی و خارجی ما نیز به دنبال خرید شکلات تافی ارزان قیمت  هستند، با در نظر داشتن به کیفیت بالا در تولید و مواد اولیه به کار رونده ، با درک نیاز بازار و مشتری ، قیمت فروش شکلات تافی کاکائویی را در پایین ترین نرخ ممکن در بازار نگه داشته ایم و از این طریق به لطف خداوند ، رضایت مشتریان و همکاران را داریم. برای دریافت لیست قیمت فروش شکلات تافی کاکائویی و سایر انواع تافی فله با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات تافی کاکائویی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا