شکلات برنوتی

صادرات شکلات کشمشی برنوتی

شکلات کشمشی برنوتی از بهترین نوع شکلات های ایرانی می باشد که امکان سرمایه گذاری در بخش صادرات آن نیز فراهم می باشد. انواع شکلات های جرقه ای، کنجدی، تلخ، سفید، توت فرنگی هم از دیگر شکلات های فله ای این برند محسوب می شود. آیا می دانید که فرصت لازم برای خرید عمده و مستقیم از کارخانه فراهم شده است؟

شکلات برنوتی در سال 1389 توسط شرکت مروارید کویر ایوانکی، تولید و وارد بازار شد. در طول همین بازه زمانی، شاهد رشد و رونق قابل توجهی در خصوص محصولات این شرکت بوده ایم.

دلیل پیشرفت سریع شرکت شکلات برنوتی می تواند به شناخت نیاز بازار و مشتریان مربوط باشد.

صادرات شکلات از عرصه های پررونق اقتصادی ایران می باشد که با کمترین سرمایه می توان بهترین سودآوری را تجربه نمود.

انواع محصولات شکلات برنوتی

این شرکت شکلات سازی، تنوع محصولات خود را به بهترین شکل ارائه نموده و از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شکلات های بسته بندی
  • شکلات های فله ای
  • تافی های بسته بندی
  • تافی های فله ای

هر کدام از این محصولات نیز به نوبه خود دارای زیر شاخه هایی می باشند که تنوع چشم گیری را به شکلات های برنوتی ارائه نموده است.

شکلات کشمشی برنوتی

آیا صادرات شکلات ایرانی امکان پذیر می باشد؟

این سوالی است که شاید ذهن شما را هم به خود درگیر نموده است. خوب است بدانید که شکلات های ایرانی در کشورهای متعددی توانسته جایگاه خود را کسب نماید.

در قدم اول می توان به صادرات شکلات به کشورهایی همچون عراق و افغانستان اشاره نمود که اکثرا به دنبال شکلات های ارزان قیمت و انواع تافی های فله ای می باشند.

اما امروزه کشورهای اروپایی هم متقاضی خرید شکلات های ایرانی شده اند و این امر به دلیل کیفیت بالا و تنوع شکلات هایی همچون برنوتی امکان پذیر شده است.

شکلات کشمشی برنوتی

سفارش شکلات کشمشی برنوتی برای صادرات

همانگونه که گفته شد در این سایت می کوشیم تا در مسیر فعالیت های صادراتی اقدام نماییم و ضمن پیشنهاد شکلات ایرانی برنوتی، این امکان نیز فراهم شده است که مشتریان بتوانند با بهترین قیمت ممکن اقدام به خرید عمده نمایند.

شکلات کشمشی برنوتی یکی از شکلات های فله ای می باشد که به دلیل خاص و منحصر به فرد بودن این محصول، فروش به نسبت بالایی نیز دارد.

اگر برای فعالیت های صادراتی خود به دنبال خرید عمده بهترین شکلات به صورت مستقیم از کارخانه هستید، می توانید با یک تماس با مشاورین این مرکز، به هدف خود دست یابید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا