تافیشکلات ایرانیشکلات برنوتی

خرید تافی ارزان قیمت برنوتی

خرید تافی ارزان قیمت برنوتی،در تهران فقط و فقط توسط این نمایندگی انجام می شود. خرید و فروش تافی ارزان قیمت برنوتی درحال حاضر در این مرکز با قیمت بسیار مناسب جهت صادرات و خرید و فروش در داخل کشور عرضه می گردد. علاقه مندان میتوانند جهت خرید محصولات برنوتی با کارشناسان این مرکز در تماس باشند.

تافی ارزان قیمت

تافی ارزان قیمت برنوتی

تافی یکی از محصولات غذای است که از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار شده است بزرگ و کوچک، پیر و جوان ندارد به این صنایع مواد غذایی می باشند.

تافی ارزان قیمت برنوتی یکی از محصولاتی است که امروزه با توجه به قیمت پایین و کیفت بالای که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار شده است باید طعم این تافی را بچشید تا متوجه کیفیت بشوید، لذا این محصول به مدت محدودی با قیمت پایین در بازار به فروش میرسد.

از دیگر محصولات شرکت ما میتوان به شکلات های جعبه ای کادویی برنوتی بسیار شیک اشاره کرد این محصول تولید شده ما در حد رقابت با شکلات های سوئیسی و آلمانی می باشد. قیمت فروش این محصول به نسبت مشابه خارجی خود مناسب می باشد. ما سود مناسبی را برای خریداران عمده در این محصول در نظر گرفته ایم.

تافی ارزان قیمت

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]مراقب افراد سود جو باشید محصولات برنوتی را فقط از خود ما با شماره ثبت سیب سبز و استاندارد تهیه فرمائبد.[/box]

 

برای آن دسته از خریداران عمده و کسانی که قصد تجارت شکلات ارزان و تافی مغزدار را دارن این فرصت را فراهم آورده ایم تا بتوانند با قیمتی بسیار مناسب خرید خود را انجام دهند. ما برای شما سود مناسبی را در نظر گرفته ایم شما میتوانید جهت اطلاع دقیق تر از محصولات ما و نحوه خرید و ارسال کالا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

تافی ارزان قیمت

تافی مغزدار برنوتی در  حال حاضر در دو طعم:

  • نارگیلی
  • کاکائویی

موجود می باشد. از سال 96 تولید تافی در این کارخانه را آغاز کردیم و تا اواسط سال 98 مقدار طعم تولیدی خود را به 18 نوع طعم می رسانیم. صادرات این محصول را در حال حاضر به کشورهای افغانستان و عراق توسط خریداران عمده تافی انجام می دهیم، و همین امر سبب شده به فروش خیلی خوبی در خارج از کشور دست بیابیم. لذا پیشنهاد میکنیم اگر قصد فروش تافی در خارج از کشور را دارید حتما نمونه تافی برنوتی را تست بفرمایید . جهت دریافت نمونه شما عزیزان می توانید از طریق تماس و یا با مراجعه حضوری به این شرکت هم تست نمونه را انجام دهید و هم با مجموعه ما بیشتر آشنا شوید. تنها نماینده ما جهت صادرات به کشور عراق فقط شرکت سورن می باشد.

تافی ارزان قیمت

محصولات شرکت برنوتی

  • شکلات کادویی
  • شکلات تلخ
  • شکلات ولنتاین
  • شکلات فله ای
  • شکلات کشمشی
  • شکلات جرقه ای
  • شکلات شیری

پیشنهاد میکنم اگر می توانید حتما از دفتر ما در تهران دیدن فرمایید.تست شکلات کاملا رایگان است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در همه شرکت ها نمودار قیمت تافی و شکلات رو به افزایش است، ولی در شرکت ما قیمت ها رو به کاهش[/box]

تافی ارزان قیمت

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]قیمت تافی برنوتی را میتوانید با یک تماس از ما دریافت نمایید.بهترین قیمت بهترین کیفیت[/box]

شما عزیزان می توانید با یک تماس از هر کجا که هستید سفارشات خود را مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه ما در سمنان دریافت نمایید کلیه بار ها با بهترین باربری ها و بیمه کالا تا محل شما. تا لحضه تحویل محصول در کنارتان هستیم.

تافی ارزان قیمت

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا