تافیشکلات ایرانی

فروش شکلات تافی به صورت عمده در استان خراسان

فروش شکلات تافی به صورت عمده در استان خراسان از طریق این سایت امکان پذیر می باشد شما عزیزان می توانید به صورت مستقیم از طریق این سایت درخواست های خود را ثبت سفارش نمایید و یا از طریق تماس با کارشناسان ما برای بهترین خرید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

فروش شکلات تافی

ما در این مجموعه تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان برای خرید انواع شکلات و تافی ایفا نماییم.

ما این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا دیگر نیازی نباشد روز های متوالی برای خرید شکلات و تافی در بازار شهر های مختلف وقت بگذرانید تا از فرط خستگی و مجبوری خریدی انجام دهید. ما در این جا کلیه محصولات تولید شده در ایران و برخی از برند های خارجی را به صورت سفارش مستقیم محصول از درب کارخانه فراهم آورده ایم.

فروش شکلات تافی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]ما در این مجموعه تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان برای خرید انواع شکلات و تافی ایفا نماییم.[/box]

فروش شکلات تافی

با توجه به تنوع فراوان در بازار موجود شکلات و تافی برخی از محصولات ما عبارتند از:

شما میتوانید با کلیک روی هرکدام یک از این محصولات محصول مورد نظر خود را بررسی نمایید و در صورت تمایل از طریق درخواست مستقیم در پنل کار بری خود اقدام به سفارش محصول نمایید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

از دیگر محصولات ارزان و جدید ما به سوهان نیز میتوان اشاره کرد.

فروش ویژه شکلات

ما در هر هفته آفر ویژه ای از هر کدام از کارخانه های که با آنها قرارداد داریم را برای شما به نمایش میگزاریم آفر ها فقط تا پایان همان هفته معتبر می باشند و تعداد آنها نیز محدود می باشد. وبرای هر سفارش تعداد 200 کارتون بیشتر ارسال نمی گردد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]آفر تافی این هفته از محصولات شرکت آیتن می باشد.[/box]

تافی میوه ای آیتن

فروش شکلات تافی

  • وزن ۵۰۰،۱۰۰۰،۳۰۰۰ گرم
  • حداقل واحد سفارش ۱ کارتن
  • ابعاد ۳۷x26x2.5 سانتیمتر
  • تعداد در هر کارتن ۶ جعبه
  • نوع بسته بندی نایلون
  • مدت زمان مصرف یک سال
  • شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری شود. زیر ۲۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود. به مقدار مورد نیاز از محیط سرد خارج کنید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا