شکلات ایرانیشکلات تلخ

قیمت شکلات تلخ 70 درصد ویژه سال 98

قیمت شکلات تلخ 70 درصد ویژه سال 98 پخش مستقیم شکلات تلخ از درب کارخانه مناسب ترین قیمت از شکلات های ارزان قیمت تا شکلات های گران قیمت ارسال مستقیم در خرید های عمده زیر قیمت لیست پخش کارخانه. شما هر لحظه میتوانید درخواست خود را از طریق تماس تلفنی و یا پر کردن فرم ثبت سفارش به ثبت برسانید.

قیمت شکلات تلخ 70

شکلات تلخ

شکلات به خوراکی‌های مشتق از کاکائو گفته می‌شود. این ماده غذایی پر طرفدار و انرژی زا، بطور معمول از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و پودر کاکائو با نسبت‌های متفاوت ساخته می‌شود. شکلات جذاب‌ترین خوراکی جهان است.شکلات تلخ (همچنین شناخته شده با عنوان شکلات سیاه و یا شکلات تخته‌ای) نوعی از شکلات است که دارای درصد بالا تری از دانه‌های کاکائو و کره کاکائو نسبت به شکلات شیری است و جزء محصولات چاق‌کننده محسوب نمی‌شود. استانداردهایی که کشورهای مختلف و کارخانه‌های تولیدکننده در آن استفاده می‌کنند در کشورهای مختلف متفاوت است.

قیمت شکلات تلخ 70

قیمت شکلات تلخ 70 درصد ویژه سال 98

شرکت سورن و شکلات ایران با فعالیت های خود از سال 1395 تا کنون توانسته سهم بزرگی از صادرات و  واردات را از آن خود کند همچنین این شرکت ها توانسته اند در سال 1397 جز یکی از صادرکنندگان نمونه استان تهران باشند و تندیس این امر مهم را از آن خود کنند.

سید مرتضی هاشمی

شکلات تلخ برنوتی

این محصول با ساک دستی به فروش می رسد و حاوی 60 تکه شکلات تلخ 55% و شکلات شیری  35% می باشد که وزن هر تکه از آن 6 گرم و وزن خالص بسته بندی 340 گرم می باشد.

  • تعداد جعبه 6 بسته
  • تعداد 60 عدد
  • وزن خالص 340 گرم

قیمت شکلات تلخ

شکلات تلخ شیندان

شیندان برندی در صنعت شکلات از ناحیه ی آستارا می باشد.

قیمت شکلات تلخ

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا