پودر کاکائو

بهترین نوع پودر کاکائو برای استفاده در تولید شکلات کدام است؟

برای کسب اطلاع از بهترین نوع پودر کاکائو شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کنم. در حال حاضر، کشورهای بسیاری در زمینه ی تولید پودر کاکائو، برند خود را راه اندازی کرده اند و هر کدام از آنها در صدد پیشی گرفتن از بقیه و رد کردن رقبای شان هستند.

بهترین نوع پودر کاکائو

این رقابت که بین تولیدکنندگان شکل گرفته است موجب تولید پودرهای کاکائو با کیفیتی شده است و محصولات متنوعی را راهی بازارهای جهانی کرده است. در ادامه، برترین برندهای پودر کاکائو در جهان را معرفی کرده ایم و هر یک را مورد آنالیز قرار داده ایم. با ما همراه باشید تا با برندهای مطرح پودر کاکائو آشنا شوید.

بهترین نوع پودر کاکائو برای استفاده در تولید شکلات کدام است؟

بهترین نوع پودر کاکائو

در رابطه با بهترین نوع پودر کاکائو این نکته را باید بدانید که دو نوع Cocoa Powder به بازارها راه می یابند که عبارتند از پودر کاکائو طبیعی و پودر کاکائو قلیایی یا آلکالاینز. مدل طبیعی تندی زیادی دارد و در مصرف آن باید احتیاط کرد اما مدل قلیایی کاملا متفاوت بوده و چه از نظر مزه و چه از نظر رنگ کاملا اعتدال داشته و از طعم لذیذتری برخوردار است.

ضمن اینکه خود این مدل های پودر کاکائو از طیف های رنگی متفاوتی برخوردار هستند و تناژ رنگی زیادی دارند که تولید کنندگان بسته به سبک تولیدات شان اقدام به سفارش آنها می کنند.

بهترین پودر کاکائو متعلق به کدام برند است؟

بهترین پودر کاکائو متعلق به کدام برند است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال که بهترین پودر کاکائو متعلق به کدام برند است؟ مطالب زیر را مطالعه نمایید. در زیر به چند تا از برترین برندهای پودر کاکائو که در مجموعه ما نیز ارائه می شوند اشاره نموده ایم:

  • پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو کارگیل اندونزی از مطرح ترین پودرهای کاکائو در آسیا است. اندونزی از کشورهای موفق در عرصه تولید پودر کاکائو به حساب می آید و کارگیل از برندهای مطرح این کشور است که محصولات آن، به دلیل کیفیت بالا و قدرت رنگ دهی خوبی که دارند در صادرات به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

پودر کاکائو کارگیل

  • پودر کاکائو اسنو

پودر کاکائو اسنو ترکیه از تولیدات برند آلتین مارکا می باشد و نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان محبوب است به خصوص کد اسنو که از رنگ و طعم مورد پسند تولیدکنندگان برخوردار است.

پودر کاکائو اسنو

  • پودر کاکائو اپرا

پودر کاکائو اپرا فرانسه از برندهای پرفروش ما محسوب می شود و از نظر قیمت نیز حتی از نمونه های آسیایی قیمت بهتری دارد. مزه و عطر این پودر کاکائو هم کاملا حرفه ای و مطابق با استانداردهای تعیین شده در نظر گرفته شده است.

پودر کاکائو اپرا

  • پودر کاکائو ناترا

اسپانیا از تولید کنندگان برتر پودر کاکائو می باشد. این کشور اقدام به تولید پودر کاکائو ناترا بسیار مطلوب کرده است و در امر صادرات نیز کاملا موفق بوده است.

واردکنندگان مرغوب ترین پودر کاکائو خارجی

واردکنندگان مرغوب ترین پودر کاکائو خارجی

ایران یکی از واردکنندگان مرغوب ترین پودر کاکائو خارجی به شمار می آید و با شرکت های بسیاری جهت تامین این ماده پرکاربرد تعامل دارد. از کشورهای آسیایی گرفته تا کشورهای اروپایی از مراجع اصلی تامین پودر کاکائو ما به حساب می آیند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا