شکلات ایرانیشکلات تلخ

تهیه شکلات تلخ رژیمی

تهیه شکلات تلخ امروزه یک کار سخت به نظر می آید میزان درصد های متغیر این محصول از 50% تا 98% متغیر می باشد، به گفته محققان نیز هرچه درصد تلخی شکلات بیشتر باشد برای قلب و کبد نیز بهتر و درمانی تر است.

شکلات تلخ رژیمی نیز برای دوست داران کاهش وزن بسیار مناسب می باشد که البته درصد تلخی این شکلات بسیار بالا و حدودا 98% می باشد.

تهیه شکلات تلخ با کدام مارک بهتر است؟

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی شکلات تلخ را با درصد های مختلفی شروع به تولید کرده اند. اما اینکه کدام یک بهتر و سالم می باشد فقط از طریق آزمایش قابل پیگیری است. ما با توجه به اهمیت این موضوع از انواع شرکتهای نامی و غیر نامی با درصد های مختلف 20% ، 40% ، 55% ، 70% ، 80% و 90%  نمونه برداری کرده ایم تا بتوانیم بهترین نوع از شکلات تلخ را جهت فروش آماده و به متقاضیان ارائه نماییم. شما عزیزان می توانید با تماس  با دفتر مرکزی در تهران با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید و جهت بهترین خرید مشاوره رایگان در این خصوص دریافت کنید.

تهیه شکلات تلخ

با توجه به صحبت محققان درباره شکلات تلخ، سوال های زیادی را پیش می آورد.

آیا تلخی شکلات واقعا از درصد کاکائو داخل آن است؟

آیا شکلات تلخ یک خوراکی واقعا سالم است؟

واقعیت پشت پرده شکلات تلخ کدام است؟

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]کاکائو سرشار از فلاوانول است، این یک ترکیبی شیمیایی است که در بسیاری از سبزیجات و میوه‌ها یافت می‌شود. خواص سلامتی فلاوانول برای محققان و اساتید دانشگاه های مطرح دنیا اثبات شده است، بطور مثال دارای مواد آنتی‌اکسیدان است که برای سلامت قلب بسیار اهمیت دارند.[/box]

تهیه شکلات تلخ[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]اگر قصد تهیه شکلات تلخ را دارید مراقب افراد سود جو باشید، هر ارزانی مطمئن نیست. [/box]

در حال حاضر شکلات تلخ توسط چه شرکت های تولید می شود؟

شما عزیزان می توانید جهت خرید شکلات تلخ به صورت عمده و فله با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همکاران ما آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش به شما عزیزان می باشند. شما می توانید با یک تماس محصول مورد نظر خود را از درب کارخانه در محل خود با بهترین باربری ها و بیمه نامه معتبر کالا تحویل بگیرید.

تهیه شکلات تلخ

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا