شکلات خارجیشکلات نوروز

خرید شکلات نوروز فله 3 کیلوگرمی Nowruz

شکلات نوروز فله ، بهترین قیمت شکلات نورور ، شکلات Nowruz ، خرید عمده شکلات نوروز ، ارسال شکلات نوروز ، کارخانه شکلات نوروز ترکمنستان

شکلات نوروز فله ترکمنستان به صورت کارتن های سه کیلویی فله مناسب برای حمل و نقل به شهرهای مختلف برای فروش عمده و فروشگاه ها با قیمت بسیار مناسب موجود می باشد. کارخانه هاسار ترکمنستان از کارخانه های معتبر تولید کننده شکلات و شیرینی ، تولید شکلات نوروز را به عنوان اصلی ترین محصول خود به صورت سفارشی انجام و در سراسر کشورهای خاورمیانه و فراتر از آن نیز پخش می نماید. با خرید مستقیم و بی واسطه شکلات نوروز توسط گروه شکلاتیران ، قیمت مناسبی را می توانید برای خریدهای عمده خود تجربه نمایید.

شکلات نوروز فله

کارخانه هاسار در نزدیکی عشق آباد واقع شده است. یکی از نکات جالب در خصوص شکلات نوروز ترکمنستان Nowruz این است که بسیاری از مواد اولیه آن از طریق ایران تامین می شود. ولی فرمول خاص و طعم جالب آن که حاکی از مغز ژله ای نرم و روکش کاکائویی با کیفیت آن است، باعث شده است تا شکلات Nowruz  طرفداران زیادی در کشور ما داشته باشد. البته تولید کننده ها و کارخانه های کشور ما نیز اقدام به ساخت شکلاتی مشابه با شکلات Nowruz و با طرح آن نموده اند که از جمله آن می توان به شکلات مغزدار آیدین اشاره کرد.

شکلات نوروز فله

فروش بی واسطه شکلات نوروز فله و پخش در سراسر کشور

با توجه به درخواست های زیاد مشتریان در سراسر کشور و تقاضای عمده فروشان و فروشگاه ها ، و پراکندگی مشتریان ما ، این امکان را فراهم کرده ایم ، تا سفارشات عمده مشتریانمان در خصوص شکلات نوروز فله در کارتن های سه کیلوگرمی را در سراسر ایران آماده و تحویل نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شکلات نوروز فله و عمده می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

شکلات نوروز فله

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا