شکلات ایرانی

طرز تهیه شکلات صبحانه سفید خانگی خوشمزه

طرز تهیه شکلات سفید. شکلات سفید به دلیل بافت بسیار نرم و طعم خوشمزه ای که دارد می تواند یک ماده اولیه بسیار مناسب برای آماده ساختن شکلات صبحانه به صورت خانگی باشد که در ادامه طرز تهیه آن بیان می شود.

با مراجعه به بازار و مشاهده قفسه های زیبا و رنگارنگ فروشگاه های کوچک و بزرگ می توان به بسته بندی شیشه ای و پلاستیکی شکلات صبحانه برخورد که خودنمایی می کند.

اما همیشه لازم نیست برای رسیدن به یک طعم خوشمزه و به یاد ماندنی از محصولات صنعتی استفاده نمود.

اگر شما هم به عنوان یک خانم خانه دارریال مشتاق تهیه شکلات صبحانه در منزلتان و برای عزیزانتان هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از فوق العاده ترین و خوشمزه ترین این دستورات آشنا شوید.

آموزش شکلات صبحانه سفید در منزل

طرز تهیه شکلات

مواد اولیه:

-شکلات تخته ای سفید، ۳۰۰ گرم
-وانیل، ۳ قاشق مربا خوری
-شیر، ۱/۵ لیوان
-خامه سبک صبحانه، ۵ قاشق سوپ خوری سرخالی

طرز تهیه شکلات صبحانه:

ابتدا شکلات ها را به تکه های کوچکتری تقسیم کرده و به شیوه بن ماری و با استفاده از حرارت غیرمستقیم، شکلات های را ذوب کنید تا بافت کاملا یکدستی فراهم شود. سپس، خامه را به بافت نرم شکلاتی افزوده و به آرامی به هم بزنید.
پس از آنکه مایع حاصل، غلیظ شد به صورت تدریجی شیر را به مواد افزوده و با هم به خوبی ترکیب نمایید. در آخرین مرحله نوبت به اضافه کردن وانیل می رسد. شکلات آماده شده را از روی حرارت برداشته و کمی صبر کنید تا حرارت آن کم شود.
در آخرین مرحله، مناسب است آن را درون ظرف شیشه ای ریخته و به مدت حداقل سه ساعت درون یخچال قرار دهید تا بافت آن، استحکام لازم را بیابد.

طرز تهیه شکلات

بازرگانی سورن آماده ارائه بهترین مشاوره جهت خرید به شما هموطنان عزیز می باشد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا