شکلات خارجی

قیمت شکلات های خارجی-خرید عمده

قیمت شکلات های خارجی را با عضویت در کانال تلگرام  ما و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما میتوانید هر روزه دریافت نمایید. کارشناسان ما در هر لحظه از ساعات اداری و تا ساعت 11 شب در تایم غیر اداری پاسخ گو شما عزیزان هستند.

شما همچنین نیز می توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر پر نمایید و برای ما ارسال نمایید، این اطمینان به شما داده میشود که در اولین زمان به درخواست شما رسیدگی شده و کارشناسان ما با شما تماس حاصل می نمایند.

 

قیمت شکلات های خارجی

 

قیمت شکلات های خارجی

قیمت شکلات های خارجی با توجه به نرخ دلار متغیر می باشد در همین راستا خواهشمندیم برای دریافت قیمت دقیق هر روز با ما در تماس باشید.

 

  • nowruz

شکلات نوروز محصولی بی نظیر از سری محصولات کارخانه شکلات حصار واقع در ترکمنستان است که در بازار ایران با انجام بازاریابی گسترده و تبلیغات مناسب جایگاه برندینگ مناسبی پیدا کرده است.

قیمت شکلات های خارجی

 

  • Roshen

مجموعه کارخانجات Roshen دارای ۴ شعبه در شهرهای Kiev, Vinnitsa, Mariupol ,Kremenchug در کشور اوکراین و ۲ کارخانه در کشورهای روسیه و لیتوانی می باشد. قیمت شکلات های خارجی

 

قیمت شکلات های خارجی معروف

  • Mars

شکلات مارس در حال حاضر برترین برند از کارخانه های شکلات سازی می باشد. شکلات های خارجی مارس بسیار خوشمزه هستند. این شرکت شکلات سازی حدود یک قرن پیش کار خود را در این زمینه در کشور انگلستان استارت زد.
مواد تشکیل دهنده این شکلات خارجی عسل، کارامل و بادام می باشد که یک شکلات بسیار خوشمزه را ساخته است.

قیمت شکلات های خارجی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهترین خرید را با ما تجربه کنید [/box]

 

  • Kit Kat

کیت کت نام تجاری معروف شکلات سازی است، که در لیست دوم ما قرار می گیرد این یک شکلات خوشمزه و جذاب است و کمتر کسی پیدا می شود که این برند را در سراسر دنیا نشناسد، که همراه با نوار شکلات کلاسیک تولید می شود و بسیار دوست داشتنی است. با بیسکویتی که با شکلات شیری پوشیده شده است.

قیمت شکلات های خارجی
  • Ferrero Rocher

شکلات فرورو روچر احتمالا به خاطر بسته بندی عجیب و غریب یا شکلات خوشمزه این برند است که همه این شکلات را دوست دارند. یا شاید این علاقه و محبوبیت به خاطر این است که Ferrero Rocher در حدود ۲۰۰ سال رهبر صنعت شکلات در سراسر دنیا بوده است. فررو روچر شکلات خوشمزه و شگفت انگیزی است که در یک بسته بندی فویل طلایی قرار دارد.

قیمت شکلات های خارجی

  • Cadbury

جان Cadbury صنعت شکلات سازی معروف خود را در سال ۱۸۲۴ در لندن آغاز کرد. چه کسی می دانست که Cadbury می تواند به این زودی یکی از معروف ترین برند های شکلات باشد ؟ Cadbury یک نام شناخته شده در سراسر جهان است. عید روز ولنتاین در سراسر جهان یکی از بزرگترین روز ها برای فروش شکلات و شیرینی است. شکلات های این برند همه ساخته شده با شیر، عسل، کاکائو، و مواد تشکیل دهنده تازه است.

قیمت شکلات های خارجی

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا