شکلات تخته ای

قیمت عمده کاکائو تخته ای VIP | صادرات شکلات تخته ای

قیمت عمده کاکائو تخته ای برحسب مواد به کار رفته در آن و وزن محصول تعیین می شود. کاکائو تخته ای یکی از مواد پایه ای مهم در واحدهای تولیدی است که از آن جهت روکش کردن کیک و شیرینی استفاده می کنند. این کاکائو که شبیه به یک شمش است در وزن 12 کیلویی به فروش می رسد.

شباهت زیاد کاکائو تخته ای به شمش باعث نامیدن آن با لفظ شکلات شمشی شده است. درواقع، این شکلات شمشی تحت وزن های متنوعی تولید و عرضه می شود که فروش عمده آن که ویژه صنایع غذایی است در وزن 12 کیلویی صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که شکلات تخته ای در چندین طعم مختلف ازجمله کاکائو، وانیل، میوه ای و تلخ تولید می شود که مدل کاکائو آن از طرفداران بیشتری برخوردار است به همین خاطر این بخش را به معرفی کاکائو تخته ای مرغوب اختصاص داده ایم. جهت کسب اطلاعات لازم درباره شکلات تخته ای کاکائویی با ما تا پایان این بخش همراه باشید.

قیمت عمده کاکائو تخته ای مرغوب

قیمت عمده کاکائو تخته ای VIP مرغوب صادراتی

جهت اطلاع از آخرین قیمت عمده کاکائو تخته ای VIP مرغوب با واحد مشاوره و فروش مرکز تماس بگیرید. کارشناس ما، قیمت هر کیلو شکلات تخته ای عمده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا از قیمت روز این محصول اطلاع داشته باشید و فریب افراد کلاهبردار را نخورید.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]بیشتر شکلات تخته ای موجود در ایران تولید داخل است که خود این موضوع بر قیمت کاکائو تخته ای تاثیر گذاشته و قیمت آن را به یک قیمت عالی و رقابتی تبدیل کرده است.[/box]

تولیدکنندگان ایرانی با تجارب بالای خود و بهره گیری از دستگاه های روز دنیا موفق به تولید انواع شکلات تخته ای در سطح کیفی بالا شده اند که این تولید حرفه ای باعث تصاحب بازار داخل شده است.

درواقع، درصد رضایت از شکلات تخته ای ایرانی بالا است که این موضوع باعث شده دیگر نیازی به واردات شکلات تخته ای مورد نیاز تولیدکنندگان کشور نباشد مخصوصا آن دسته از عزیزانی که به کاکائو تخته ای فله نیاز دارند.

خرید عمده شکلات تخته ای با قیمت مناسب

خرید عمده شکلات تخته ای صادراتی با قیمت مناسب

خرید عمده شکلات تخته ای صادراتی با قیمت مناسب یکی از درخواست های کادر تولید کشور است که در راستای محقق کردن آن، مراکز متعددی ازجمله مرکز ما، کار فروش اینترنتی و حضوری شکلات تخته ای در مدل های مختلف را آغاز کرده است. البته سال های زیادی از فعالیت مجموعه می گذرد و در طی این سال ها، افتخار همکاری با بسیاری از واحدهای تولیدی کشور را داشته ایم.

به این ترتیب، تولیدکنندگان و تامین کنندگان گرامی در اقصی نقاط کشور می توانند به صورت اینترنتی نسبت به سفارش آنلاین شکلات تخته ای صادراتی اقدام کنند و بعد از گذشت چند روز، محصول موردنظر خود را تحویل بگیرند. این نوع فروش باعث تامین بازار داخلی شده و نیاز کشور را به این محصول رفع کرده است. مراحل انجام خرید حضوری نیز با مراجعه مشتریان محترم به دفتر مرکزی صورت می گیرد.

نحوه بکارگیری کاکائو تخته ای در واحدهای تولیدی

نحوه بکارگیری کاکائو تخته ای در واحدهای تولیدی

نحوه بکارگیری کاکائو تخته ای در واحدهای تولیدی به نظر و خواست تولیدکننده بستگی دارد. تولیدکنندگان می توانند کاکائو تخته ای را با روش های مختلف ذوب کرده یا اینکه آن را خرد کنند و همچون یک ماده تزیینی بر روی سطح کار تولیدات خود قرار دهند.

کاکائو تخته ای علاوه بر اینکه ظاهر جذابی به محصولات مختلف می بخشد، یک طعم لذیذ و درجه یک نیز در آن ها ایجاد می کند که خود این طعم بر فروش آن ها تاثیر مثبتی می گذارد. بنابراین یکی دیگر از دلایل استفاده گسترده از کاکائو تخته ای مربوط به طعم آن می شود.

سایر شکلات های تخته ای کاربردی و پرتقاضا در ایران

سایر شکلات های تخته ای کاربردی و پرتقاضا در ایران

از سایر شکلات های تخته ای کاربردی و پرتقاضا در ایران می توان به شکلات تخته ای وانیلی و شکلات تخته ای رنگی اشاره کرد. این شکلات های تخته ای خوش طعم همچون مدل کاکائویی جهت طعم دهی و زیباسازی محصولات غذایی به کار گرفته می شوند و با استفاده از آن ها می توان بر میزان فروش خود تاثیر مثبت گذاشت.

شکلات تخته ای سیاه نیز یکی دیگر از شکلات های تخته ای تولیدشده در واحدهای تولیدی است که نسبت به شکلات های تخته ای سفید رنگ، کاکائویی و رنگی طرفداران کمتری دارد که علت آن، طعم تلخ کاکائو است. درواقع، شکلات تخته ای دارک یا سیاه از طعم تلخی برخوردار است و البته، ارزش غذایی بالایی دارند.

ارسال سریع و مستقیم انواع مواد اولیه به اقصی نقاط کشور

ارسال سریع و مستقیم انواع مواد اولیه به اقصی نقاط کشور

ارسال سریع و مستقیم انواع مواد اولیه به اقصی نقاط کشور در راستای تامین همه جانبه واحدهای تولیدی کشور صورت می گیرد. در واقع، ظرفیت تولید مراکز تولیدی کشور بالا است که این موضوع، خود بیانگر نیاز به مواد اولیه مختلف است که ما شرایط ارسال سریع مواد اولیه مهم و موردنیاز صنایع غذایی را فراهم کرده ایم.

به این ترتیب، تولیدکنندگان محترم تنها در مدت چند دقیقه زمان می توانند سفارش های خود را ثبت کنند. در پایان، از اینکه با ما در بخش ” قیمت عمده کاکائو تخته ای ” همراه بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا