لسیتینلسیتین گجرات

لسیتین خوراکی (Indian) قیمت ,ویژه صنایع غذایی شیرینی شکلات

لسیتین خوراکی قیمت مناسب را از ما بخواهید. مجموعه بازرگانی سورن، این افزودنی کاربردی را تحت چند برند معتبر هندی وارد کرده و با قیمت عمده در اختیار واحدهای تولیدی و تامین کنندگان محترم قرار می دهد. لسیتین خوراکی موجود از نوع لسیتین سویا مایع است که در ادامه مطلب، بیشتر درباره مشخصات و کارایی آن صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

مرکز فروش لسیتین خوراکی قیمت مناسب

مرکز فروش لسیتین خوراکی (Indian) قیمت مناسب

شرکت SOREN یک مرکز فروش لسیتین خوراکی (Indian) قیمت مناسب در تهران است که در زمینه‌های مختلفی ازجمله تامین مواد اولیه مهم فعالیت می کند. لسیتین خوراکی مرکز نیز از کشور هند وارد شده و با شرایط ایده آل در اختیار تولیدکنندگان و تامین کنندگان کشور قرار می گیرد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از شرکت های هندی تولیدکننده لسیتین که محصولاتشان در ایران عرضه می شوند می توان به برند گجرات، گلوبال، پسفیک و ویپی اشاره کرد.[/box]

این شرکت‌های هندی در زمینه تولید لسیتین مایع از نوع سویا فعالیت می کنند و محصولات باکیفیتی را تولید کرده و به کشورهای خریدار ازجمله کشور ما صادر می کنند. به طور کلی، لسیتین به 2 سبک مایع و جامد تولید می شود که کاربرد هر یک از آن‌ها را در ادامه توضیح داده ایم.

نحوه تولید لسیتین تجاری (Lecithin)

نحوه تولید لسیتین تجاری (Lecithin)

آشنایی با نحوه تولید لسیتین تجاری (Lecithin) خالی از لطف نخواهد بود. این محصول مخلوطی از فسفولیپیدهای مختلف است که آن را از منابع گیاهی و جانوری گوناگون تولید می کنند. از منابع گیاهی و جانوری این محصول می توان به سویا، زرده تخم مرغ، آفتابگردان، گوشت و… اشاره کرد.

در واقع، لسیتین یک واژه یونانی است که به مفهوم زرده تخم مرغ می باشد. دلیل این نامگذاری نیز این است که اولین لسیتین کشف شده در زرده تخم مرغ بود به همین خاطر آن را لسیتین نامیدند. بنابراین تولیدکنندگان با منابع موجود خود اقدام به تولید لسیتین خوراکی می کنند.

موارد استفاده از لسیتین مایع در قنادی

موارد استفاده از لسیتین مایع در قنادی

موارد استفاده از لسیتین مایع در قنادی بسیار گسترده و قابل توجه است. در واقع، ویژگی های شگفت‌انگیز لسیتین منجر به محبوبیت روزافزون آن در تولیدی های مختلف شده است. به این ترتیب، مراکزی که به مواد امولسیون کننده نیاز دارند و می خواهند با یک افزودنی مناسب میزان چسبندگی شیرینی های خود را کاهش دهند به سراغ خرید لسیتین خوراکی قیمت مناسب می آیند.

همچنین با استفاده از لسیتین مایع می توان مانع از کریستاله شدن شکر شد و مواد اولیه را به‌خوبی با یکدیگر ترکیب کرد. به طور کلی، لسیتین یک افزودنی درجه‌یک است که منجر به افزایش کیفیت و ماندگاری شیرینی های مختلف می شود. بنابراین لسیتین مایع به تولیدکننده کمک می کند تا محصول خود را به صورت کامل آماده کرده و آن را با خیالی آسوده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

لسیتین جامد یا پودری در مراکزی که با خمیر سروکار دارند همچون مراکز نان‌پزی کارایی دارد. این نوع لسیتین منجر به تثبیت خمیر شده و حجم آن را افزایش می دهد. ضمن اینکه، با استفاده از لسیتین پودری دیگر نیازی به استفاده زیاد از تخم مرغ و چربی نیست. ترکیب بهتر مواد اولیه نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از لسیتین پودری است.

قیمت لسیتین مایع مخصوص صنایع غذایی

قیمت لسیتین مایع (Indian) مخصوص صنایع غذایی

قیمت لسیتین مایع مخصوص صنایع غذایی (Indian) به برند منتخب مشتری و تناژ درخواستی‌اش بستگی دارد. برندهایی که از آن‌ها نام بردیم لسیتین مایع خود را در بشکه‌ هایی با وزن 200 و 240 لیتری ارائه می کنند که قیمت هر یک از آن‌ها را می توانید از واحد فروش شرکت جویا شوید.

به طور کلی، قیمت لسیتین سویا نسبت به لستین های آفتابگردان و زرده تخم مرغ کمتر است که این موضوع بر فروش بالای لسیتین سویا تاثیر گذاشته و میزان فروش آن را به یک رقم شگفت انگیز رسانده است. بنابراین وجود دو مولفه یعنی کیفیت بالا و قیمت پایین موجب افزایش تقاضا برای خرید عمده آن شده است.

فروش لسیتین وارداتی به صورت اینترنتی

فروش لسیتین وارداتی به صورت اینترنتی

فروش لسیتین وارداتی به صورت اینترنتی منجر به تسریع ارتباط ما با مشتریان محترم شده است. در عصر ما، تمایل به خرید اینترنتی محصولات در حال افزایش است و طرفداران بسیاری دارد. این موضوع در رابطه با فروش فله ای مواد اولیه بیشتر احساس می شود. قطعا بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان کشورمان در شهرهای مختلف ساکن هستند که این موضوع، کار خرید حضوری مواد پایه ای را برای آن‌ها سخت کرده است.

حتی تولیدکنندگان و تامین کنندگان ساکن در تهران نیز مایل به خرید آنلاین محصولات اولیه هستند که ما در راستای احترام به مشتریان خود، امکان سفارش اینترنتی محصولات را هم فراهم کرده ایم تا کادر تولید و تامین کشور بدون اتلاف وقت و انرژی خود بتوانند به محصولات موردنظرشان دست یابند.

سایر محصولات پیشنهادی ما عبارت اند از انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر گوار، پودر سی ام سی و… . این محصولات کاربردی، نقش مهمی را در بهبود کیفیت تولیدات صنایع غذایی ایفا می کنند و اینکه، با بهره گیری از آن‌ها می توان به نتایج دلخواه خود دست یافت.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا