پودر کاکائوپودر کاکائو اندونزی

قیمت پودر کاکائو ارزان | روچر | کارگیل اندونزی | جامبی

قیمت پودر کاکائو ارزان یکی از مواردی است که تولید کنندگان به آن توجه زیادی دارند و به نوعی خواهان خرید پودر کاکائو مرغوب با قیمت عالی هستند.

قیمت پودر کاکائو ارزان

زمانی که قرار است یک محصول در تناژ بالا خریداری شود قیمت آن برای خریدار اهمیت بیشتری پیدا می کند و به مواردی تبدیل می شود که بر تصمیم افراد در خرید یا عدم خرید آن محصول تاثیر می گذارد. در رابطه با پودر کاکائو نیز این موضوع بیشتر صدق می کند چرا که در صنایع غذایی کاربرد گسترده ای داشته و تولید کننده نیاز دارد که آن را در وزن بالا تهیه نماید.

در واقع، قیمت پودر کاکائو به برند تولید کننده، نوع آن و تناژ درخواستی بستگی دارد. در این بین، برخی برندها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند که در این بخش قصد معرفی این محصولات خوش قیمت و درجه یک را داریم. با ما همراه باشید تا با چند مدل پودر کاکائو با کیفیت و قیمت مناسب آشنا شوید.

لیست قیمت پودر کاکائو ارزان (Cocoa Powder)

لیست قیمت پودر کاکائو ارزان (Cocoa Powder)

جزئیات لیست قیمت پودر کاکائو ارزان (Cocoa Powder) از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده در سایت، به اطلاع خریداران محترم قرار می گیرد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]پودر کاکائو در صنعت شیرینی سازی، شکلات سازی، تولید کیک، کلوچه، ویفر، شیر کاکائو و دسرهای بیشماری کاربرد داشته و این فرآورده کاکائو بایستی کیفیت مطلوبی داشته باشد تا مشکلی در محصولات تولیدی ها به وجود نیاورد.[/box]

مناسب بودن قیمت پودر کاکائو کیلویی یکی از مواردی است که افراد را به خرید فله ای این محصول تشویق می کند. اگر از تولید کنندگانی هستید که چرخه تولید فعالی دارید و روزانه محصولات زیادی را عرضه می نمایید توصیه من به شما عزیزان، خرید پودر کاکائو در وزن بالا است که این خرید منجر به اعمال قیمت عمده ای و تخفیفات عالی می شود.

معرفی انواع پودر کاکائو ارزان قیمت

معرفی انواع پودر کاکائو ارزان قیمت

در قسمت زیر به معرفی انواع پودر کاکائو ارزان قیمت پرداخته ایم:

  • پودر کاکائو روچر اندونزی (Rocher cocoa powder): یک پودر کاکائو آلکالایز است که میزان چربی اش بین 10 الی 12 قرار داشته و در کیسه 15 کیلویی بسته بندی شده است.
  • پودر کاکائو کارگیل اندونزی (Cargill cocoa powder): این پودر کاکائو یکی دیگر از محصولات با کیفیت و خوش قیمت بازار است که دارای درصد چربی 10 تا 12 بوده و در بسته های 25 کیلویی توزیع می گردد.
  • پودر کاکائو جامبی اندونزی (Jambi cocoa powder): این محصول نیز دارای چربی استاندارد که همان 10 الی 12 می باشد بوده و تولید کننده اش آن را در پکیج های 25 کیلویی به فروش می رساند.

عرضه پودر کاکائو با قیمتی ارزان تر از بازار

عرضه پودر کاکائو با قیمتی ارزان تر از بازار

عرضه پودر کاکائو با قیمتی ارزان تر از بازار باعث صرفه جویی اقتصادی برای تولیدی های کشور و افزایش معاملات می شود. این قیمت ارزان تر توسط مراکز بازرگانی صورت می گیرد چرا که این مراکز در واردات انواع مواد اولیه تبحر داشته و با شناخت کامل بازار جهانی می توانند بهترین مواد اولیه با قیمت مناسب را وارد نمایند. بازرگانی Soren نیز ارائه دهنده محصولات اولیه وارداتی مختلفی از جمله انواع پودر کاکائو، پودر ثعلب، پودر نارگیل، گوارگام، سوربیتول و … می باشد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا