شکلات خارجیشکلات نوروز

مرکز اصلی پخش شکلات نوروز ترکمنستان در سراسر ایران

مرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستان ، شرکت بازرگانی سورن، نماینده صادرات و واردات  گروه شکلاتیران، با ارائه بهترین قیمت فروش شکلات نوروز در سراسر ایران، توانسته است نیاز بازار و خریداران شکلات نوروز را برطرف نماید و از طریق این سایت خدمات خود را در زمینه پخش شکلات نوروز ترکمنستان به سراسر ایران برای مشتریان ارائه نماید.

شکلات نوروز ترکمنستان که متعلق به کارخانه حصار این کشور است از محصولات بسیار پرفروش بازار ایران و در میان انواع شکلات های خارجی موجود در بازار است. همین امر سبب شده است تا تقریبا در همه نقاط کشور، شکلات نوروز یافت شود و مصرف کنندگان شکلات در هر زمان و مکانی که بخواهند شکلات نوروز را می توانند خریداری نمایند.

پخش شکلات نوروز ترکمنستان

دلیل نام گذاری نوروز برای شکلات پرفروش نوروز

دقیقا به همان دلیل شباهتی که در ذهن شما وجود دارد اسم این شکلات نوروز نام دارد. کشور ترکمنستان نیز مانند کشور ایران مراسم نوروز را جشن و عید نوروز برگزار می کنند. بنا بر همین دلیل، شکلات نوروز نیز به مناسبت عید باستانی نوروز نام گذاری شده است. شکلات نوروز شکلاتی با مغز ژله ای عسلی می باشد و به دلیل طعم خاص و لطافت بالایی که در این شکلات وجود دارد، محصولی بسیار شکیل و مناسب برایی پذیرایی در جشن ها و میهمانی ها است.

پخش شکلات نوروز ترکمنستان

قیمت پخش شکلات نوروز ترکمنستان

با توجه به کیفیت بالا و خوشمزگی شکلات نوروز، جالب است بدانید در مقایسه با سایر انواع شکلات های خارجی موجود در بازار ایران، قیمت شکلات نوروز ارزان و به صرفه است. شرکت بازرگانی سورن با پخش شکلات نوروز به صورت مستقیم و بدون واسطه، قیمت های بسیار مناسبی بری فروش شکلات نوروز در نظر گرفته است.

البته به دلیل نوسانات بازار ارز و واردات، ارائه لیست قیمت مقدور نیست. اما برای مطلع ساختن مشتریان عزیز از آخرین و به روز ترین قیمت ها، تماس با واحد مشاوره  و فروش در ساعات اداری امکان پذیر است. همچنین شما مشتریان گرامی می توانید از طریق ارتباط با ادمین کانال تلگرامی شکلاتیران با آدرس chocolatiran@ به صورت شبانه روزی با ما در تماس باشید. گروه پخش عمده شکلاتیران ایین اطمینان را می دهد تا ارزان ترین قیمت شکلات نوروز را برای مشتریان و خریداران عمده عرضه می نماید . این امر از طریق فروش مستقیم دست اول و بی واسطه امکان پذیر شده است.

پخش شکلات نوروز

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا