پودر کاکائوپودر کاکائو هلندیپودر کاکائو کارگیل

پخش کنندگان پودرکاکائو کارگیل در ایران | Gerkenz Cacao

پخش کنندگان پودرکاکائو کارگیل

خرید پودر کاکائو کارگیل هلند ، به عنوان یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین پودر کاکائو های موجود در بازار ، برای کارخانه ها و مراکز صنعتی تولیدی فعال در مواد غذایی از طریق مرکز بازرگانی پودر کاکائو سورن در ایران به صورت مستقیم و بی واسطه امکان پذیر است. پودر کاکائو آلکایزر هلندی کارگیل گرکنز Gerkenz دارای مشخصات و ویژگی های خوبی است که در ادامه به توضیحان و نحوه خرید آن می پردازیم.

مشخصات پودر کاکائو کارگیل Gerkenz

مشخصات پودر کاکائو کارگیل Gerkenz

پودر کاکائو کارگیل هلند ، با کیسه های 25 کیلویی و پالت های 750 کیلویی وارد می شود. از مشخصات اصلی این پودر کاکائو ، رنگ تیره تر آن و عطر خوبش است که باعث رنگدهی خوب و ایجاد طعم مناسب در محصول نهایی می شود. خرید پودر کاکائو کارگیل  اصلی از طریق مرhکز بازرگانی هم به صورت آنلاین و به صورت حضوری از طریق دفتر بازرگانی مرکزی در تهران انجام می شود. پخش کنندگان اصلی پودر کاکائو کارگیل می توانند گزینه اصلی برای بهترین خرید باشند.

 

استاندارد پودر کاکائو چیست؟

تعریف  پودر کاکائو

پودر کاکائو فرآورده ای است که در نتیجه پودر کردن باقی مانده کیک کاکائو
به روش مکانیکی بدست می آید.

کیک کاکائو

کیک کاکائو فرآورده ای است که در نتیجه حذف قسمتی (مقداری) از چربی مغز
و یا خمیر کاکائو به روش مکانیکی حاصل می شود.

استاندارد پودر کاکائو
خمیر کاکائو

خمیر کاکائو فرآورده ای است که در نتیجه جداسازی مغز دانه کاکائو و له کردن آن ، بدون
هیچ گونه تغییری در ترکیب اجزای آن ، به روش مکانیکی حاصل می شود.

مغز دانه کاکائو

فرآورده حاصل از دانه های کاکائو تمیز شده و تا حد ممکن پوست گرفته می باشد.

دانه کاکائو

دانه های سالم و خوب تخمیر شده با کیفیت تجارتی ، میوه درخت کاکائو با نام علمی
تئووبروما کاکائو می باشد که به طور یکنواخت خشک شده است. (بر طبق استاندارد ملی ایران)

 پودر کاکائو قلیائی شده

پودر کاکائوئی است که به منظور ایجاد رنگ بیشتر و طعم بهتر، فرآیند قلیائی شدن روی آن
انجام شده است.

 پودر کاکائو قلیائی شده

 ویژگی های پودر کاکائو استاندارد و خوب چیست؟

ویژگی های حسی و فیزیکی
پودر کاکائو باید طعم طبیعی مربوط به دانه کاکائوی خوب تخمیر شده را دارا باشد ، بدون هر گونه بو و مزه خارجی، مانند بو و مزه ناشی از فساد روغن ، کپک زدگی و سوختگی باشد.
پودر کاکائوی طبیعی به رنگ قهوه ای روشن، می باشد که در صورت انجام فرآیند قلیائی کردن، رنگ پودر کاکائوی قلیائی شده بسته به درجه قلیائی کردن ، آن تیره تر می شود.
پودر کاکائو در یک بهر باید از یکنواختی رنگ برخوردار باشد.  پودر کاکائو باید به صورت ذرات یک دست و بدون کلوخه بوده و ریزش آزاد داشته
باشد.

اندازه ذرات (ریزی ) پودر کاکائو باید به حدی باشد که پس از آزمون (بر طبق بند 9-9 این استاندارد ) ، 2/0 ± 7/99 درصد آن از الک 200 مش (چشمه های 75 میکرونی)
بگذرد. به عبارتی میزان ذرات باقیمانده روی الک (ذرات درشت) نباید بیشتر از 5/0 درصد وزنی باشد.

 

ویژگی های فیزیکی وشیمیائی پودر کاکائو

پودر کاکائوی طبیعی (قلیائی نشده) و پودر کاکائوی قلیائی شده از نظر ویژگی های فیزیک وشیمیائی باید با ویژگی های مندرج در جدول های استاندارد تحقیقات صنعتی  مطابقت داشته باشند.

ویژگی های فیزیکی وشیمیائی پودر کاکائو

لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی عمده

یکی از موارد مهمی که در تامین همیشه مهم بوده است، قیمت است. علاوه بر در نظر گرفتن بحث کیفیت در تولید ، قیمت نقش مهمی دارد.  چرا که محصول نهایی با هزینه متفاوتی حاصل شده و شرایط فروش آن تغییر می کند. با توجه به اینکه قیمت پودر کاکائو خارجی نسبت به شرایط ارزی متغیر است، برای دریافت لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی به صورت عمده می توانید با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت پودر کاکائو کیلویی عمده

پودر کاکائو اصل را از کجا بخریم؟

برای خرید پودر کاکائو اصلی باید به مشخصات پودر کاکائو ، استاندارد پودر کاکائو ، بسته های پودر کاکائو و برند آن توجه کرد. به عنوام مثال در خرید پودر کاکائو کارگیل اصل باید به ویژگی های اشاره شده در بالا توجه نمود. با توجه به این که پودر کاکائو محصولی خارجی است و در ایران تولید نمی شود، لذا شناخت کافی از مارک پودر کاکائو خوب و با کیفیت و شرکت معتبر وارد کننده و پخش کننده آن در خرید باید دقت شود.

پودر کاکائو اصل را از کجا بخریم؟

پخش کنندگان پودرکاکائو کارگیل در ایران | Gerkenz Cacao

اگر برای تولیدی و کارخاهنه خود به دنبال خرید پودر کاکائو باکیفیت و استاندارد هستید و به فکر خرید پودر کاکائو کارگیل گرکنز هلندی است ، برای بهترین شرایط خرید و قیمت باید این محصول را از پخش کنندگان پودر کاکائو کارگیل در ایران بخواهید. پخش کنندگان پودر کاکائو کارگیل هلندی در ایران ، با بهترین قیمت و به صورت همیشگی و در حجم بالا این محصول را در اختیار شما قرار می دهند تا خیالتان از بابت موجودی و قیمت آسوده باشد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا