لسیتین

خرید لسیتین آفتابگردان چین و هند | Lecithin

در صنایع غذایی از مواد اولیه متعددی استفاده می‌شود. روغن‌های گیاهی و حیوانی یکی از اصلی‌ترین موادی است که در صنایع غذایی گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد. لسیتین یکی از روغن‌های گیاهی است که از منابع غذایی مختلفی استخراج می‌شود. ذرت، بادام‌زمینی، سویا و آفتابگردان برخی از این منابع هستند. لسیتین آفتابگردان یکی از انواع باکیفیت می‌باشد که محصول در دو نوع پودری و مایع تولید و عرضه می‌شود. از این روغن گیاهی در صنایع غذایی مختلفی استفاده می‌شود. خرید لسیتین آفتابگردان از طریق مراکز مختلفی مانند بازرگانی‌های واردکننده و نمایندگی‌های فروش امکان‌پذیر است.

خرید لسیتین آفتابگردان

تفاوت لسیتین سویا با لسیتین آفتابگردان

تفاوت لسیتین سویا با لسیتین آفتابگردان در ترکیب‌های آن‌ها می‌باشد. لسیتین آفتابگردان طی مراحلی شیمیایی و مکانیکی از دانه آفتابگردان استخراج می‌شود. در استخراج به روش شیمیایی از حلال‌هایی مانند هگزان، استون، اتانول‌ها، اتر نفت و… استفاده می‌شود. در شیوه مکانیکی نیز این چربی توسط دستگاه‌های مخصوص و تحت‌فشار استخراج می‌شود. این نوع لسیتین فسفاتیدیل کولین بالایی دارد. در مقابل در لسیتین سویا مقدار این ماده کم می‌باشد. جهت استخراج لسیتین سویا از مواد شیمیایی گوناگونی استفاده می‌شود به همین دلیل ممکن است برای سلامتی مشکلاتی را ایجاد کند اما لسیتین آفتابگردان این‌گونه مشکلات را برای سلامتی ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل از محبوبیت بیشتری برخوردار است. خرید لسیتین آفتابگردان به دو شکل پودری و مایع از طریق مراکز مختلف امکان‌پذیر است. می‌توان برندهای خارجی این محصول را از طریق بازرگانی‌های واردکننده خریداری کرد.

فواید و کاربردهای لسیتین آفتابگردان

 کاربردهای لسیتین آفتابگردان
فواید و کاربردهای لسیتین آفتابگردان

فواید و کاربردهای لسیتین آفتابگردان بسیار گسترده است. این محصول برای سلامتی بدن بسیار مفید می‌باشد و از باعث جلوگیری از بروز و همچنین درمان برخی از بیماری‌ها خواهد شد. به‌طورکلی برخی از فواید لسیتین آفتابگردان عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از بیماری‌های قلبی

  • بهبود کلسترول بالا

  • کمک به درمان مشکلات گوارشی و هضم راحت‌تر غذا

  • درمان سنگ کیسه صفرا

  • جلوگیری از برخی بیماری‌های حافظه‌ای مانند آلزایمر و… .

لسیتین آفتابگردان دارای کاربردهای متعددی نیز می‌باشد. از این محصول در انواع محصولات غذایی، دارویی و خوراک حیوانات استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای اصلی این محصول در شکلات‌سازی است. لسیتین باعث یکنواخت شدن و جلای مواد اولیه شکلات شده و از فاسدشدن و بلوم زدن آن در انبار جلوگیری میکند. بهتر است تولیدی‌ها خرید لسیتین آفتابگردان را به‌صورت مستقیم از طریق بازرگانی‌ها انجام دهند تا هزینه کمتری پرداخت نمایند.

خرید لسیتین آفتابگردان به‌صورت مستقیم Lecithin

خرید لسیتین آفتابگردان
خرید لسیتین آفتابگردان به‌صورت مستقیم Lecithin

خرید لسیتین آفتابگردان به‌صورت مستقیم از طریق بازرگانی سورن امکان‌پذیر است. این مجموعه برندهای متفاوت لسیتین را به‌صورت عمده از کشورهای چین و هند و با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا