پودر کاکائو

واردات و قیمت انواع پودر کاکائو فله | بازرگانی سورن

مرکز بازرگانی تولیدی سورن ، ارائه دهنده انواع پودر کاکائو فله با تنوع بالا ، و عرضه بهترین قیمت ها و شرایط ویژه کارخانجات و مراکز صنعتی  خدمات خود را ارائه می نماید.

انواع پودر کاکائو فله در بازار ایران کدامند؟

پودر کاکائو فله ، ماده ای مصرفی ، حیاتی و مهم و تاثیر گذار در صنایع غذایی که وابسته به این محصول هستند به شمار می رود. از جمله صنایع غذایی که نیاز به پودر کاکائو فله دارند می توان به کارخانه های شکلات و  شیرینی ، کیک و کلوچه ، بستنی سازی ها و غیره اشاره نمود. با توجه به این موارد ، انواع مدل های پودر کاکائو فله با برندهای مختلف فرئی و اصلی را می توان در بازارها یافت. البته انتخاب صحیح و مناسب با صنعت مورد استفاده و قیمت مناسب ، نیازمند اطلاعات بیشتر از محصول است که در ادامه بیشتر از آن صحبت خواهیم کرد.

با این توضیحات برخی از انواع پودر کاکائو فله وارداتی اصلی را با توجه به خواص و قیمت های متفاوت حضورتان معرفی می کنیم:

پودر کاکائو فله

پودر کاکائو گرکنز کارگیل هلند GERKENZ CARGILL

یکی از مدل های اصلی ، معروف و بسیار کیفیت پودر کاکائو فله در بازار پودر کاکائو گرکنز کارگیل هلند است. این پودر کاکائو که دارای چربی 10-12 می باشد با کیفیت طعم دهی فوق العاده ای که دارد نه تنها در بازار ایران ، بلکه در بسیاری از بازارهای دیگر در دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. پودر کاکائو گرکنز در کیسه های 25 کیلویی در بازار توسط بازرگانی سورن عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت پودر کاکائو گرکنز و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

پودر کاکائو فله

پودر کاکائو اندونزی جامبی JAMBI

با توجه به نوسانات ارزی و افزایش قیمت انواع محصولات خارجی ، بسیاری از تولید کنندگان صنایع غذایی که به دنبال قیمت مناسب تر و ارزان تر مواد اولیه برای پایین تر آوردن قیمت تمام شده محصولات نهایی هستند، به جای خرید پودر کاکائو اروپایی ، استفاده از پودر کاکائو اندونزی یا مالزی و ترک را ترجیح می دهند. برای این مشتریان  و رفع نیاز ایشان ، عرضه مستقیم و بی واسطه پودر کاکائو اندونزی جامبی را پیشنهاد می کنیم. پودر کاکائو جامبی اندونزی علاوه بر کیفیت مناسب و قابل قبول ، قیمت فوق العاده مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی خود دارد. خرید مستقیم پودر کاکائو جامبی اندونزی از طریق تماس با واحد فروش بازرگانی سورن امکان پذیر است.

پودر کاکائو فله

پودر کاکائو اس 9 ترکیه S9 CACAO POWDER

از جمله دیگر معروف های بازار در خصوص پودر کاکائو فله ، مارک S9 ترکیه است. پودر کاکائو آلتین مارکا S9 ترکیه با شرایط کیفی مناسب و قیمت متعادل تر از انواع اروپایی نیاز بسیاری از تولید کنندگان پودر کاکائو را برطرف نموده است. پودر کاکائو اسنو ترکیه در کیسه های 25 کیلویی و پالت های 750 کیلویی وارد و عرضه می شود.

پودر کاکائو فله

لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی فله

در کنار لزوم داشتن کیفیت پودر کاکائو که برای تولید کننده بسیار مهم باید باشد ، بحث قیمت نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است ، چرا که کیفیت و قیمت هر دو در محصول نهایی و فروش آن تاثیر گذار هستند. بازرگانی سورن با درک نیاز مشتری و بازار و دارابودن انوع پودر کاکائو فلله و عرضه به صورت مستقیم و بی واسطه در بازارهای سراسر کشور ، در این زمینه پیشتاز است. بنابراین مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع بیشتر و همچنین دریافت لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی فله با کارشناسان فروش در تماس باشند.

پودر کاکائو فله

 قیمت عمده پودر کاکائو تلخ

یکی از مصارف عمده پودر کاکائو ، نوع تلخ آن است. پودر کاکائو تلخ خالص و طبیعی در صنایع غذایی مختلفی کاربرد دارد و از آن مواد غذایی متنوعی ساخته می شود.

اگر به دنبال کسب قیمت عمده پودر کاکائو تلخ فله برای مصارف کارخانه و تولیدی خود هستید ، مرجع تامین پودر کاکائو سورن ، به کمک کارشناسان متخصص در تامین و بازرگانی ، تامینی خوب و مطمئن برای شما خواهد بود.

 

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا