شکلات تلخشکلات پارمیدا

لیست قیمت عمده شکلات تلخ سایرو فله 4 گرمی

شکلات تلخ سایرو ، یکی از شکلات تلخ های محبوب حال حاضر در بین طرفداران شکلات تلخ ، کافی شاپ ها و مصرف کندگان شکلات است که برای خرید عمده این شکلات خوش طعم و با کیفیت به صورت عمده  هم اکنون می توانید از طریق تماس با واحد فروش اقدام نمایید.

شکلات تلخ سایرو

بسته بندی شکلات تلخ سایرو

شکلات تلخ سایرو از نظر ظاهری ، شکلی بسیار جذاب و بسته بندی با کیفیت دارد که آن را با بسیاری از شکلات های تلخ متمایز می کند. معمولا کافی شاپ ها علاقه دارند تا شکلات تلخی را که به مشتریان خود به همراه قهوه و کافی میت سرو می کنند ، ظاهری شکیل و طعمی جذاب داشته باشد که شکلات تلخ سایرو این خواسته را به خوبی درک و اجابت کرده است. بسته بندی شکلات تلخ سایرو در بسته های 500 گرمی و کارتن های یک کیلویی است. همچنین وزن هر یک از شکلات های سایرو، 4 گرم است.

شکلات تلخ سایرو

مشخصات شکلات تلخ سایرو

شکلات تلخ سایرو از نظر مشخصات و درصد تلخی شامل سه نوع مختلف است. همانگونه که می دانید هرچه تلخی شکلات بیشتر باشد به این معنی است که کاکائو به کار رفته در آن بیشتر است و در نتیجه خواص بیشتری هم دارد. در کنار آن طعم کاکائو نیز در شکلات تلخ درصد بالا بیشتر می شود. شکلات تلخ سایرو در سه دسته بندی به صورت زیر موجود است:

  • شکلات تلخ سایرو 55 درصد

  • شکلات تلخ سایرو 65 درصد

  • شکلات تلخ سایرو 75 درصد

شکلات تلخ سایرو

لیست قیمت شکلات تلخ سایرو فله

شکلات سایرو در بسته بندی های 500 گرمی و کارتن های 5 کیلویی و در اصطلاح به صورت فله عرضه می شود. با توج به درصد های مختلف در تلخی این شکلات و قیمت کاکائو خالص ، لیست قیمت شکلات تلخ سایرو نیز نسبت به درصد آن متفاوت است.

بنابراین مشتریانی که قصد خرید عمده و ثبت سفارش دارند می توانند از طریق تماس با واحد فروش نسبت به دریافت لیست قیمت شکلات تلخ سایرو فله اقدام نمایند. در خصوص قیمت شکلات تلخ سایرو ، بهترین و مناسب ترین نرخ مارک شکلات تلخ در بازار را در نظر گرفته ایم تا مشتریان بتوانند به حاشیه سود و تراکنش فروش خوبی دست یابند.

شکلات تلخ سایرو

مارک خوب شکلات تلخ در ایران کدام است؟

برای خرید مارک خوب شکلات تلخ در ایران با قیمت مناسب گزینه های اصلی که می تواند مفید باشد ، موارد زیر می تواند باشد:

خرید شکلات پارمیدا

خرید شکلات پارمیدا تلخ یکی از گزینه های مناسب برای مارک خوب شکلات تلخ محسوب می شود. اگرچه خرید شکلات پارمیدا با قیمت نسبتا بالاتری همراه است.

از انواع اصلی شکلات تلخ پارمیدا می توان نمونه زیر را عنوان کرد:

شکلات تلخ سایرو

شکلات تلخ 96 درصد پارمیدا مقدار 320 گرم

یکی از انواع بسیار محبوب شکلات تلخ پارمیدا  96 درصد با بسته بندی 320 گرمی آن است. گرچه شکلات پارمیدا درصدهای دیگری هم دارد ، اما شکلات تلخ 96 درصد پارمیدا از همه معروف تر است.

شکلات تلخ پارمیدا

مشخصات شکلات تلخ پارمیدا 84 درصد

یکی دیگر از انواع شکلات های شرکت پارمیدا، شکلات تلخ پارمیدا 84 درصد است که در جمله شکلات های تلخ جزو درصد بالاها و محبوب ها به شمار می رود. مشخصات شکلات تلخ 84 درصد پارمیدا در بسته بندی های 330 گرمی است.

شکلات تلخ پارمیدا

خرید شکلات تلخ سایرو فله

خرید شکلات تلخ سایرو نیز با درصد های مختلف که امکان انتخاب با قیمت های متفاوتی را به مشتری می دهد ، از جمله انتخاب های مناسب برای مارک خوب شکلات تلخ محسوب می شود. قیمت شکلات تلخ سایرو بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته شده است تا از این طریق مشتریان ما حاشیه سود و تراکنش بالایی را تجربه نمایند.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا