پودر کاکائوپودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی قیمت عمده وارداتی تناژ و خرد 2022

پودر کاکائو هلندی قیمت مناسب را از ما بخواهید. بازرگانی سورن ارائه دهنده مدل های مختلف پودر کاکائو است و انواع این محصول را با ضمانت کیفیت عرضه می نماید. پودر کاکائو هلندی و ترک نیز از خواستنی ترین پودرهای کاکائو موجود در بازار هستند که امکان خرید نامحدود آنها توسط تولید کنندگان محترم فراهم شده است.

پودر کاکائو هلندی قیمت

خرید در تناژ بالا از بازرگانی توسط کارخانه ها و کارگاه های تولیدی صورت می گیرد و این مراکز با تامین کلی مواد اولیه مرکز خود تا حد زیادی در سرمایه شان صرفه جویی می نمایند. در واقع، از آنجایی که این محصول خارجی است احتمال افزایش قیمت آن در آینده وجود دارد بنابراین خرید فله ای مواد اولیه به سود تولید کنندگان می باشد.

در این بخش، قصد معرفی پودر کاکائو کارگیل که تولید هلند است را داریم و جزئیات اش را به صورت دقیق در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پودر کاکائو هلندی قیمت مناسب

پودر کاکائو هلندی قیمت مناسب

پودر کاکائو هلندی قیمت مناسب از نیاز بازار کشور به شمار می آید که مرکز ما با درک این نیاز و علاقه تولید کنندگان به پودر کاکائو هلند، آن را در تناژ بسیار بالا فراهم نموده است و از طریق همین سایت امکان خرید غیرحضوری آن را برای تولید کنندگان سراسر کشور مهیا نموده است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]پودر کاکائو ساخت هلند با وجود کیفیت و مرغوبیت خوب از قیمت مناسبی برخوردار است و تولید کنندگان انواع شیرینی، شکلات، کیک و موارد مشابه می توانند با خیالی آسوده از آن در محتوا محصولات شان استفاده نمایند.[/box]

محصول اولیه ای نظیر پودر کاکائو در صنایع غذایی اهمیت زیادی دارد که دلیل آن طعم دهی و رنگ دهی عالی این محصول است و اینکه مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان می باشد به همین خاطر مواد خوراکی حاوی پودر کاکائو در زمان کوتاهی به بیشترین فروش دست می یابند.

ویژگی های پودر کاکائو کارگیل هلند (Cargill cocoa powder)

ویژگی های پودر کاکائو کارگیل هلند (Cargill cocoa powder)

در قسمت زیر به نشانه ها و ویژگی های پودر کاکائو کارگیل هلند (Cargill cocoa powder) اشاره شده است:

  • چربی آن بین ۱۰ الی ۱۲ قرار دارد.
  • بافت پودر بسیار نرمال و مطلوب است.
  • رنگ و عطر آن مطابق استانداردهای وضع شده می باشد.
  • کیفیت بالایی دارد و می توان آن را به ترکیب محصولات خوراکی بیشماری افزود.

ارسال پودر کاکائو درجه یک خارجی به تمام مراکز کشور

ارسال پودر کاکائو درجه یک خارجی به تمام مراکز کشور

ارسال پودر کاکائو درجه یک خارجی به تمام مراکز کشور انجام می گیرد. هدف ما، ارائه بهترین مواد اولیه و معرفی جامع آنها و همینطور پخش گسترده به سراسر ایران می باشد که با دایر نمودن این سایت و معرفی همه محصولات وارداتی بازار به اهداف خود دست یافته ایم.

این پودر خوراکی تنها محصول وارداتی ما نیست و محصولات زیادی از جمله پودر نارگیل، لسیتین، سوربیتول، سوکرالوز، ژلاتین، گوارگام، روغن سی بی اس و … در کاتالوگ ما حضور دارند که همه این محصولات بسیار باکیفیت و قیمت مناسب هستند.

درباره هر یک از محصولات ذکر شده در بالا، اطلاعات کافی در همین سایت درج شده و فقط کافی است نام محصول مد نظرتان را فیلد جستجو وارد نمایید و اطلاعات مربوط به آن را مطالعه بفرمایید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا