پودر کاکائوپودر کاکائو هلندی

پخش عمده پودر کاکائو ارجینال – Turkish – Spanish

پودر کاکائو یکی از محصولات پرکاربرد و پرمصرف کارخانه‌ها و تولیدی‌های شیرینی و شکلات می‌باشد. این محصول در ایران تولید نمی‌شود و برای تأمین نیازهای کارخانه‌ها و تولیدی‌ها آن را از کشورهایی مانند هلند، اسپانیا، ترکیه، برزیل و… وارد می‌کنند. این پودر دارای مارک‌ها و برندهای مختلفی است. برخی از این برندها از کیفیت بالایی برخوردارند. پودرهای کاکائو دارای دو نوع طبیعی و فرآوری شده هستند. طریقه استفاده این پودرها باهم متفاوت است. می‌توان هردو این نوع پودرها را از مراکز پخش عمده پودر کاکائو برای کارخانه و تولیدی خود تهیه کرد.

پودر کاکائو اسپانیایی

پخش عمده پودر کاکائو

اسپانیا یکی از صادرکننده‌های اصلی پودر کاکائو است. پودرهای کاکائو اسپانیایی به علت دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. مراکز پخش عمده پودر کاکائو، انواع برندهای پودر کاکائو اسپانیایی را به فروش می‌رسانند.

پودر کاکائو هلندی کارگیل CARGILL

پودر کاکائو هلندی کارگیل CARGILL

یکی دیگر از انواع پودر کاکائو که توسط مراکز پخش عمده پودر کاکائو در ایران عرضه می‌شود، پودر کاکائو هلندی کارگیل است. پودر کاکائو کارگیل Cargill هلندی یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پودرهای کاکائو بازار است. این برند بیشتر پودرها فرآوری شده را عرضه می‌کند. پودرهای کاکائو کارگیل قابلیت رقابت با بهترین برندهای اروپایی را دارند.

موارد مصرف پودر کاکائو

موارد مصرف پودر کاکائو

موارد مصرف پودر کاکائو بسیار گسترده است اما بیشترین استفاده این محصول در کارخانه‌ها و تولیدهای شیرینی و شکلات‌سازی است. به‌طورکلی کاربردهای پودر کاکائو در تولید کیک، بیسکویت، بستنی، نوشابه، دسر، شیرکاکائو، کاپوچینو، کافی میکس و… است.

مصرف پودر کاکائو برای سلامتی بدن بسیار مفید است. این پودر باعث تنظیم جریان خون و کاهش کلسترول خون می‌شود. پودر کاکائو تا حد زیادی خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد. از مزیت‌های دیگر پودر کاکائو متعادل کردن وزن و کمک به بهبود بیماری‌های دیابتی می‌باشد. به‌طورکلی این پودر برای دندان، پوست، بیماری‌های تنفسی مانند آسم مفید است.

مراکز پخش عمده پودر کاکائو

شرکت‌ها و بازرگانی‌هایی مختلفی درزمینهٔ واردات و پخش پودر کاکائو فعالیت می‌کنند. انتخاب مراکز پخش مطمئن از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد سودجو به پودرهای کاکائو افزودنی‌های مصنوعی اضافه می‌کنند و پودری نامرغوب را عرضه می‌کنند. یکی از مراکز پخش عمده پودر کاکائو، بازرگانی سورن می‌باشد. سورن انواع پودرهای کاکائو طبیعی و قلیایی شده را به‌صورت عمده و با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. تمامی محصولات این برند دارای تأییدیه سلامتی هستند و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. برای ثبت سفارش‌های عمده خود می‌توانید به سایت سورن مراجعه نمایید و یا از طریق واحد فروش این مجموعه اقدام به خرید کنید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا