لسیتین

قیمت خرید لسیتین سویا – Lecithin – بازرگانی سورن

لسیتین نوعی ماده افزودنی است که از آن در صنایع غذایی مختلفی استفاده می‌شود. لسیتین در مواد متفاوتی مانند پنبه، تخمه آفتابگردان، تخم‌مرغ، سویا و… وجود دارد. این ماده حالتی مومی دارد و به رنگ زرد و یا مایل به قهوه‌ای است. لسیتین دارای ارزش غذایی بالایی است و تقریباً ضرری برای سلامتی ندارد و تنها افرادی که به سویا یا تخم‌مرغ حساسیت دارند باید از این ماده استفاده نکنند. لسیتین سویا در دو نوع مختلف توسط مراکز فروش عرضه می‌شود که میزان قیمت خرید لسیتین سویا از این مراکز با توجه به برند و نوع آن متفاوت است.

نقش لسیتین در شکلات

قیمت خرید لسیتین سویا

همان‌طور که گفته شد لسیتین دارای کاربردهای زیادی است و از آن در صنایع غذایی مختلفی استفاده می‌شود. یکی از موارد مصرف این ماده در شکلات‌سازی است. نقش لسیتین در شکلات حفاظت و نگهداری از شکلات، روان کننده ماده شکلات و طعم دهی به آن است. درواقع لسیتین سویا یکی از جایگزین‌های اصلی کره کاکائو است. ازآنجایی‌که دسترسی به کره کاکائو محدود است و میزان قیمت آن نیز زیاد می‌باشد از لسیتین سویا به‌جای این روغن استفاده می‌شود. این روغن تقریباً تمامی خواص کره کاکائو را دارد و باعث براق شدن شکلات و حفظ شکنندگی آن می‌شود. قیمت خرید لسیتین سویا بسیار ارزان‌تر از کره کاکائو است.

انواع لسیتین سویا و کاربردهای آن

انواع لسیتین سویا

اگر بخواهیم انواع لسیتین سویا و کاربردهای آن را نام ببریم باید بگوییم که لسیتین دارای دو نوع مایع و جامد است. از لسیتین مایع در پخت شیرینی، بیسکویت، کیک و شکلات استفاده می‌شود. از لسیتین جامد برای ترکیب با مواد اولیه برخی از مواد غذایی مانند نان استفاده می‌شود. استفاده از لسیتین سویا باعث ماندگاری بیشتر محصولات غذایی و حفظ طعم و عطر آن‌ها می‌شود. کاربرد لسیتین علاوه بر محصولات غذایی در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز می‌باشد.

میزان قیمت خرید لسیتین سویا

قیمت خرید لسیتین سویا

میزان قیمت خرید لسیتین سویا کمتر از لسیتین به‌دست‌آمده از سایر مواد می‌باشد. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و استفاده از آن در صنایع غذایی به‌صرفه‌تر از روغن کاکائو می‌باشد. البته باید توجه داشت که میزان قیمت این محصول با توجه به نوع آن (مایع و جامد) و مقدار سفارش متفاوت است. معمولاً فروشندگان این محصول، دو نوع قیمت را برای آن در نظر دارند. قیمت فله‌ای که ارزان‌تر از قیمت جزئی می‌باشد، درواقع قیمت اصلی لسیتین سویا همان قیمت عمده آن است. اگر شما این محصول را به‌صورت مستقیم از واردکننده‌های لسیتین سویا خریداری نمایید باکیفیت‌ترین لسیتین را با کمترین قیمت خریداری خواهید کرد. برای اطلاع از میزان قیمت لسیتین سویا با بازرگانی سورن در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا