تافی مغزدار

ارزان ترین کارخانه تولیدکننده تافی مغزدار – صادراتی – Toffee

تافی نوعی از شیرینی است که با روش خاصی و در طعم‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. این محصول یکی از پرفروش‌ترین شیرینی‌ها در بازار ایران محسوب می‌شود. چراکه میزان قیمت آن مناسب است و به علت تنوع طعم می‌توان آن را با انواع نوشیدنی‌ها میل کرد. تافی دارای برندهای ایرانی و خارجی است. میزان کیفیت برندهای ایرانی بسیار بالاست و بیشتر این کارخانه‌ها محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند. کارخانه تولیدکننده تافی مغزدار و ساده تافی‌های خود را به عمده‌فروشان و نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنند تا تافی‌ها به دست فروشگاه‌ها برسد. در این مطلب قصد داریم شمارا با تولیدکننده تافی مغزدار آشنا نماییم.

کارخانه تافی

تولیدکننده تافی مغزدار

تعداد زیادی از کارخانه تافی در ایران وجود دارد. در این کارخانه‌ها انواع طعم‌های تافی به دو شکل مغزدار و ساده تولید می‌شوند. کارخانه تولیدکننده تافی مغزدار از محصولاتی مانند پسته و بادام به‌عنوان مغز تافی استفاده می‌کنند. تافی‌های مغزدار دارای طعم بی‌نظیری می‌باشند و می‌توان آن‌ها را با نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چایی نیز میل کرد.

شرکت شکلات تافی مغزدار ارزان

شکلات تافی مغزدار ارزان

شرکت سورن یکی از شرکت‌های تولیدکننده تافی مغزدار، روکش‌دار، میوه‌ای و… می‌باشد. این شرکت انواع تافی‌ها را به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. شرکت تولید کننده تافی مغزدار از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و به‌عنوان یکی از پخش‌کننده‌های عمده تافی شناخته می‌شود. این شرکت محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی تولید کرده و دارای گواهینامه‌های متعددی می‌باشد. برای خرید انواع تافی می‌توانید با واحد فروش این شرکت تماس برقرار نمایید، البته توجه داشته باشید که این شرکت محصولات خود را به‌صورت عمده به فروش می‌رساند.

قیمت تافی مغزدار

قیمت تافی مغزدار

تافی از آن دسته شیرینی‌هایی است که دارای قیمت بسیار مناسبی است و بیشتر افراد آن را به‌صورت عمده خریداری می‌کنند. میزان قیمت تافی مغزدار کمی بیشتر از تافی‌های ساده است. بااین‌حال نمی‌توان قیمت ثابتی برای تمامی تافی‌های مغزدار در نظر گرفت چراکه قیمت این محصول با توجه به مارک، طعم، وزن، کیفیت و… متفاوت است. بهتر است تافی‌ها را به‌صورت عمده از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده تافی مغزدار خریداری نمایید تا هزینه کمتری پرداخت نمایید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا