پودر کاکائو

شرکت پودر کاکائو اسپانیا | Nidegro – Natra – Mooner

پودر کاکائو اسپانیایی ناترا ، پودر کاکائو Natra ، پودر کاکائو Nidegro ، پودر کاکائو نگرو ، واردات پودر کاکائو ، پودر کاکائو مونر ، پودر کاکائو اسپانیایی Mooner

پودر کاکائو مونر اسپانیا یک گزینه مناسب برای مصرف کنندگان عمده پودر کاکائو خارجی با کیفیت به منظور تولیدات صنایع غذایی محسوب می شود. شرکت پخش پودر کاکائو مونر اسپانیایی از طریق واحد بازرگانی و فروش پودر کاکائو ، مونر اسپانیا را با بهترین شرایط و قیمت برای مصرف کنندگان عمده پودر کاکائو عرضه می کند.

شرکت پخش پودر کاکائو اسپانیایی مونر Mooner

واردات پودر کاکائو و فروش مستقیم و بی واسطه پودر کاکائو اسپانیایی مونر در ایران ویژه کارخانجات تولیدی صنایع غذایی مانند کارخانه های شکلات سازی و کیک و بستنی ، و سایر صنایع وابسته به پودر کاکائو با بهترین شرایط از طریق بازرگانی پودر کاکائو سورن در ایران انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با واحد فروش و کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

پودر کاکائو اسپانیایی

انواع پودر کاکائو خارجی در ایران

بازرگانی پودر کاکائو سورن با واردات و عرضه برندهای پودر کاکائو خارجی معتبر و باکیفیت و دارای تاییدیه های سلامت و دیتا شیت ، انواع پودر کاکائو خارجی را با برندهای زیر ارائه می نماید:

  • پودر کاکائو نگرو Nidegro اسپانیا

پودر کاکائو نگرو Nidegro اسپانیا ، یکی از پودر کاکائو های محبوب اروپایی در بازار ایران است که معمولا هم می توان آن را یافت. کیفیت بالا و تامین راحت تر این برند باعث تقاضای بالای این محصول شده است. همچنین قیمت پودر کاکائو Nidegro نگرو نسبت به بسیاری از رقبای اروپایی خود مناسب تر است که باعث خرید بیشتر آن شده است.

پودر کاکائو نگرو Nidegro اسپانیا

  • پودر کاکائو اسپانیایی ناترا Natra

یکی دیگز از پودر کاکائو های اسپانیایی در بازار ناترا Natra می باشد. پودر کاکائو اسپانیایی ناترا نیز مانند دیگر پودر کاکائو ها در بسته بندی های 25 کیلویی و پالت های 750 کیلویی وارد ئ عرضه می شود و از درصد چربی 12 برخوردار است. برای کسب قیمت مستقیم پودر کاکائو ناترا اسپانیا با واحد فروش در تماس باشید.

پودر کاکائو اسپانیایی ناترا

  • پودر کاکائو کارگیل هلندی Cargill cacao powder

پودر کاکائو هلندی کارگیل یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پودرکاکائو های خارجی در بسیاری از کشورهای دنیا و ایران است. از خصوصیات پودر کاکائو کارگیل طعم و بوی زیاد و رنگ تیره است.

پودر کاکائو کارگیل هلندی

  • پودر کاکائو لوکس فاین آلمان Lux Fine

کمپانی پودر کاکائو لوکس فاین آلمان با عرضه پودر کاکائو Lux Fine در کیسه های 25 کیلویی و پالت های 750 کیلویی ویژه تولید کنندگان و کارخانجات صنایع غذایی، و ارائه قیمت مناسب برای پودر کاکائو فله ، مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است. براتی خرید مستقیم و بی واسطه پودر کاکائو لوکس فاین آلمان با واحد پشتیبانی و سفارشات تماس بگیرید.

پودر کاکائو لوکس فاین آلمان

  • پودر کاکائو مونر اسپانیا Moner cacao powder

از دیگر کشورهایی که پودر کاکائو خوب و با کیفیتی ارائه میدهد ، اسپانیا است. پودر کاکائو اسپانیایی مونر از جمله برندهای معتبر صادراتی کشور اسپانیا است. قیمت پودر کاکائو مونر اسپانیا نسبت به مدلهای مشابه هلندی مقرون به صرفه تر می باشد.

پودر کاکائو مونر اسپانیا

  • پودر کاکائو ترکیه ای S9 اسنو ترکیه S9 cacao powder

یکی از مقرون به صرف ترین پودر کاکائو ها در بازار پودر کاکاوئ ترکیه است. برند پودر کاکائو S9 که در بازار به پودر کاکائو اسنو نیز معروف است از برندهای پودر کاکائو ترک معروف است. در کنار S9 پودر کاکائو ترک S8 نیز گزینه مناسبی می باشد.

پودر کاکائو مونر

لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی برای خرید عمده

برای دریافت لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی به صورت عمده و خریدهای فله ای یا کیسه ای و پا پالتی و همچنین سفارسات کارخانه ها جهت واردات و فروش مستقیم پودر کاکائو از طریق تماس با پشتیبانی اقدام نمایید. قیمت پودر کاکائو کیلویی بسته به حجم و شرایط خرید متفاوت می باشد. لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی نسبت به ارز نوسان دارد و آخرین قیمت ها از طریق کارشناسان فروش ارائه می شود.

پودر کاکائو مونر

خصوصیات پودر کاکائو قلیایی چیست؟

پودر کاکائو قلیایی از لحاظ خصوصیات و کارایی تفاوت های با پودر کاکائو طبیعی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

پودر کاکائو طبیعی دارای رنگی روشن تر و طعم و بوی کمتری است و بوی آن تند نیست. این در حالی است که با قلیایی کردن پودر کاکائو تا PH حدودا 7.5 و با رعایت استانداردهای بهداشتی و استاندارد پودر کاکائو ، پودر کاکائو تیره تر و دارای طعم تند تری می شود. پودر کاکائو قلیایی باعث طعم دهی بیشتر و رنگدهی بالاتری می شود.

کارخانه تولید پودر کاکائو

 

خرید پودر کاکائو اسپانیایی مونر

برای خرید پودر کاکائو مونر اسپانیایی و یا اطلاع از آخرین قیمت پودر کاکائو مونر اسپانیا در ایران، همچنین نحوه سفارشگذاری و ارسال سفارشات تهران و شهرستان از طریق شماره های درج شده در سایت اقدام نمایید.

 

پودر کاکائو Nidegro

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا