تافی مغزدارشکلات ایرانی

خرید ارزان ترین شکلات تافی صادراتی کارخانه + فیلم تولید

شکلات صادراتی ایران ، بهترین شکلات صادراتی ، صادرات شکلات، خرید شکلات، کارخانه شکلات، خرید شکلات ایرانی

امروزه شکلات صادراتی ایران از کالاهای عالی صادراتی کشور به شمار می رود.  از کشور های پذیرای شکلات صادراتی ایران می توان به عراق ،کشور ترکمنستان و کشور آذربایجان و… اشاره نمود. مجموعه ی شکلاتیران در پی گسترش همکاری با تاجران ایرانی و خارجی شکلات صادراتی ایران  به دیگر کشور های دور و نزدیک می باشد.

 

فرصت های صادرات شکلات ایرانی برای خریداران

امروزه شکلات صادراتی ایران از کلاهای عالی صادراتی کشور به شمار می رود. صنعت شکلات کشور در اواخر و اوایل دهه های 70 و 80 شاهد افزایش شرکت های تولید کننده و ظرفیت تولید بوده است. این تولید ها با کیفیت بالا ادامه یافته و  با پیشرفت های به سزایی در صنعت بسته بندی شکلات گسترش یافته اند. به دلیل اینکه این ظرفیت تولید بیش از مصرف داخلی بوده و دارای کیفیت و بسته بندی مناسب است صادرات نیز در این عرصه پیشرفت بسزایی داشته است.

شکلات صادراتی ایرانی

البته تلاش های زیادی برای صادرات شکلات صادراتی ایران صورت گرفته است اما هنوز کافی نمی باشد. ما در مجموعه شکلاتیران قصد داریم با توجه به ظرفیت های عالی صنعت شکلات با صادرات و هموار کردن راه برای صادرات شکلات ایرانی گامی موثر برداشته باشیم.

تولید و فروش مستقیم انواع تافی مغزدار اسپرسا

امروزه تافی های مختلف با طعم  های متفاوتی و برند های داخلی و خارجی تولید می شوند. از جمله طعم های تافی ها می توان به طعم های تلخ ، قهوه ، کارامل ، شیری ، فندقی ، میوه ای و … اشاره نمود که هر کدام طرفدار های خود را دارد.

از انواع برند های تافی داخلی، تافی تولیدی اسپرسا دارای محبوبیت بالایی است. شما می توانید برای خرید انواع تافی های اسپرسا ، تافی های مغزدار و انواع شکلات صادراتی ایران از سایت ما با مزیت های فروش مستقیم و ارسال به تمام نقاط کشور اقدام نمایید. و در صورت تمایل شکلاتیران آماده همکاری در صادرات انواع شکلات صادراتی ایران می باشد.

شکلات صادراتی ایرانی

کشور های مقصد شکلات صادراتی ایران 

کشور عراق اولین هدف صادرات محصولات غذایی مانند شکلات صادراتی ایران و فرصتی مناسب برای ایجاد برندی جهانی می باشد. کشور دومی که به عنوان هدف صادرات شکلات و بیسکوییت و شیرینی شناخته می شود کشور افغانستان است. افغانستان یکی از بهترین مقصد های شکلات صادراتی ایران است چون اکثر مردم آن به دلیل مهاجرت زیاد به ایران با برند های ایرانی آشنایی دارند.

شکلات صادراتی ایرانی

از دیگر کشور های پذیرای شکلات صادراتی ایران می توان به پاکستان ، کشور های آسیای دور مانند : کشور ترکمنستان و کشور آذربایجان و… اشاره نمود که به تازگی توانسته ایم سهم صادرات کشور را به آنها افزایش بده ایم. مجموعه ی شکلاتیران در پی گسترش شکلات صادراتی ایران  به دیگر کشور های دور و نزدیک می باشد.

شکلات صادراتی ایرانی

انواع تافی مغزدار ارزان برای صادرات و مشخصات آن

همانطور که گفتیم از محبوب ترین انواع شکلات های ارزان ایرانی انواع تافی مغزدار ها هستند که سالانه حجم بالایی از آنها به مقصد کشورهای خارجی صادر می شوند. قیمت ارزان مهم ترین عامل در فروش بالای این محصولات است. انواع تافی مغزدار صادراتی ازران شامل مدلهای زیر است:

  • تافی مغزدار کاکائویی

  • تافی مغزدار نعنایی

  • تافی مغزدار کره ای

  • تافی مغزدار کاراملی

  • تافی مغزدار شیری

همه انواع تافی ها در بسته بندی های یک کیلویی ، سه کیلویی و کارتن های 12 کیلویی بسته بندی و عرضه میشوند.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”][gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا