شکلات ایرانی

خرید شکلات بسته ای آنیش

خرید شکلات بسته ای آنیش با قیمت عمده درب کارخانه به فروش می رسد.شرکت آنیش در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است. این کارخانه با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در صنایع شیرینی و شکلات در مدت ۱۲ سال فعالیت خود توانسته است توسعه خوبی در محصولات خود داشته باشد و اکنون با تولید و عرضه بیش از ۶۰ محصول در داخل و خارج کشور، پیشرفت خوبی در صنایع شیرینی و شکلات دارد و فروش خوبی در ایران و خارج از ایران دارد.

خرید شکلات آنیش

خرید شکلات بسته ای آنیش

شکلات آنیش همانطوری که مطح شد انواع مختلفی دارد و در طعم ها و بسته بندی های متنوعی تولید می شود. در این قسمت توضیحات تکمیلی در خصوص انواع و نحوه خرید شکلاتآنیش بسته ای داده می شود. شما مشتریان عزیز نیز برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید و ثبت سفارشات می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل نمایید. سفارشات عمده مشتریان ما به صورت مستقیم از درب کارخانه آماده و ارسال می شوند.

انواع شکلات آنیش بسته ای

  • شکلات آنیش بسته ای بیسکو

وزن این شکلات ها دو کیلوگرم در 3 طعم مختلف و در هرکارتن 2 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  • خرید شکلات بسته ای پیکسل

وزن این شکلات ها دو کیلوگرم در 2 طعم مختلف و در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

خرید شکلات آنیش بسته ای

  • خرید شکلات بسته ای ترنج

وزن این شکلات ها دو کیلوگرم و  در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

  • خرید شکلات بسته ای دو سر پیچ

وزن این شکلات ها دو کیلوگرمی و همچینین 500 گرمی است  در 3 طعم مختلف و در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

 

  • خرید شکلات بسته ای لوکس

وزن این شکلات ها دو کیلوگرمی  در 3 طعم مختلف و در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  • خرید شکلات بسته ای ویونا

وزن این شکلات ها دو کیلوگرمی  در 2 طعم مختلف و در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  • خرید شکلات بسته ای الوان

وزن این شکلات ها دو کیلوگرمی  در 2 طعم مختلف و در هرکارتن 4 باکس قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه سفارش گذاری عمده و قیمت سفارشات عمده با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا