شکلات خارجی

قیمت پخش شکلات مارس برای فروش عمده

پخش شکلات مارس ، به عنوان یکی از معروف ترین و معتبرترین شکلات های خارجی موجود و شناخته شده در بازار ایران، به صورت مستقیم و دست اول توسط گروه بازرگانی سورن، نماینده انحصاری گروه شکلات ایران عرضه می شود.

شکلات مارس اصلیتی آمریکایی دارد. خانواده مارس، به عنوان ثروتمند ترین خانوداه کل ایالت متحده آمریکا تا اواخر دهخ 1980 شناخته می شدند و این خانوداه صاحب کل سهام محصولات مارس بودند. کارخانه تولیدی مارس در کنار تولید انواع شکلات، تولید مواد غذایی دیگر و همچنین مواد غذایی حیوانات را هم تولید می نماید. مارس در بسیاری از کشورهای دنیا، شعبت خود را دایر و محصولات خود را عرضه می کند. کیفیت بالا، بازاریابی شبکه ای بسیار قوی و حضور مستمر در 5 دهه در بازارهای جهانی شکلات مارس را به یکی از بزرگترین شکلات های تولیدی شکلات تبدیل کرده است.

پخش شکلات مارس

پخش شکلات مارس به صورت فله و کارتنی با حداقل قیمت

گروه شکلاتیران، با سوابق گستره در واردات و صادرات انواع شکلات و تافی در ایران و خارج از ایران، همچنین به لطف وجود کارشناسان با تجربه و متخصص در تامین و بازرگانی انواع شکلات، و همچنین گستره مشتریان و خریداران عمده سراسر کشور، این امکان را فراهم کرده است تا با پخش شکلات مارس و فروش انواع شکلات خارجی معتبر و اصلی را با تاریخ اعتبار بالا با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها در اختیار عمده فروشان، فروشگاه ها و فعالان حوزه پخش شکلات خارجی قرار دهد. براس کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت شکلات مارس و سایر انواع شکلات با ما در تماس باشید.

پخش شکلات مارس

فروش شکلات خارجی در انواع مختلف

شکلات های خارجی قابل تامین در شکلاتیران شامل انواع و مدل های زیر می باشد:

پخش شکلات مارس

در این مرکز این امکان فراهم شده است تا سفارشات عمده شکلات های خارجی شهرستان، از طریق باربری های مجاز طرف قرارداد با کمترین هزینه ها ارسال و تحویل شود. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

 

 

پخش شکلات مارس

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا