شکلات تلخ

شکلات تلخ فرمند 60 درصد مدل گالاردو

شکلات تلخ فرمند 60 درصد مدل گالاردو ، ترکیبی از پودر کاکائو و کره کاکائو است که 330 گرم وزن دارد و برای دوست‌داران شکلات تلخ تولیدشده است. این شکلات در هر 100 گرم، حاوی 596.7 کیلوکالری انرژی است و 53.1 گرم کربوهیدرات دارد.

شکلات خوراکی موردعلاقه تمام مردم دنیاست از کوچک گرفته تا بزرگ.
این خوراکی بر اساس میزان پودر کاکائو استفاده‌شده، درصد پیدا می‌کند که هرچه بیشتر باشد، شکلات تلخ‌تر است. شکلات‌های با درصد پایین، در بین کودکان، طرفداران بسیاری دارد و آن‌هم به دلیل میزان شکر استفاده‌شده در آن است. یکی از لذت‌هایی که با شکلات می‌توان به دست آورد، مصرف آن به همراه چای است، که از سالیان دور، پرطرفدار بوده است.

شکلات تلخ فرمند
شکلات تلخ فرمند

این خوراکی حاوی آهن و منیزیم است که برای کودکان بسیار مفید است، اما مصرف آن باید به‌اندازه باشد. وجود آنتی‌اکسیدان در شکلات، آن را به یک خوراکی مفید تبدیل کرده است که برای پیشگیری از سرطان مفید است. این خوراکی آن‌قدر پرطرفدار است، که به‌عنوان هدیه در برخی از مراسم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شکلات تلخ 60% درصد گالارد فرمند، ترکیبی از پودر کاکائو و کره کاکائو است که 330 گرم وزن دارد و برای دوست‌داران شکلات تلخ تولیدشده است. این شکلات در هر 100 گرم، حاوی 596.7 کیلوکالری انرژی است و 53.1 گرم کربوهیدرات دارد.

فرمند نامی آشناست که بسیاری از ایرانیان از کودکی با آن خاطره دارند. این برند که در اصل متعلق به شرکت شکلات پرند است، در زمینه تولید انواع شکلات، تافی، ژله و دیگر تنقلات شیرین فعالیت دارد. فرمند محصولات خود را به بیش از 14 کشور جهان مانند امارات متحده عربی، ترکمنستان، بحرین، افریقای جنوبی، عراق، چین، تایلند، روسیه و .. از طریق نمایندگان خود صادر می‌کند. کارخانه شرکت شکلات پرند (فرمند) در زمینی با مساحت 70000 مترمربع ساخته شده و انواع شکلات، پودر نوشیدنی، پودر ژله، پودر کاکائو، دراژه‌ و کرم کاکائو در این کارخانه تولید می‌شود.

فرمند برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان خود، همواره در حال ایجاد تغییرات جدید است. یکی از ابتدایی‌ترین مدل‌های شکلات‌، شکلات تخته‌ای است اما همواره شاهد تولید شکلات در طرح‌ها و شکل‌های مختلف هستیم.

شکلات تلخ فرمند:

  • وزن: 330 گرم
  • ابعاد: 23*4.5*22.5
  • شماره پروانه بهداشت: 56/16413
  • قیمت : با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا تماس بگیرید
شکلات تلخ فرمند
شکلات تلخ فرمند

شکلات تلخ فرمند

دیگر محصولات ما

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا