شکلات ایرانیشکلات تلخ

لیست قیمت شکلات تلخ کیلویی | شکلات تلخ سایرو پرسی 55% | 65% | 75% | 4 گرمی

 

شکلات تلخ به دلیل مزه فوق العاده ای که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از آنجا که اغلب به صورت کیلویی مورد خرید و فروش قرا می گیرد اطلاع از لیست آخرین قیمت آن مهم است.
یکی از محصولات دلچسب و مفید خانواده شکلات که با تاخیر نسبت به انواع دیگری چون شکلات شیری، آبنباتی و تافی راهی بازارهای مصرف شد شکلات تلخ نام دارد.

این فرآورده هم اکنون پس از حدود شصت سال از حضورش در ایران، یکی از پرمصرف ترین تنقلاتی است که نه تنها به عنوان میان وعده مصرف می شود بلکه برای تهیه انواع دسر، نوشیدنی و مایع کیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چگونه شکلات مرغوب را تشخیص دهیم؟

قیمت شکلات تلخ کیلویی

یک کارسناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت :

  • شکلات تمپرنگ شده با ظاهری براق
  • شکستن صدا دار
  • جدا شدن راحت از قالب
  • عدم وجد رنگ دانه های زردقابل شناسایی است.

در تهیه انواع شکلات سیاه، هر چقدر میزان کاکائو موجود در این محصول، بیشتر باشد درصد تلخی آن بالاتر است به طوری که از درصدهای پایین تری مانند چهل و پنج شروع شده و تا نود و نه درصد نیز می رسد. به علاوه، برخی از شرکت های تولید کننده اقسام متنوع شکلات تلخ، طعم های میوه ای این شکلات مانند پرتقالی و توت فرنگی را نیز تولید و عرضه نموده اند.

در مصارف صنعتی، قنادی و خانگی، از این محصول به عنوان یک طعم دهنده اصلی در تهیه انواع دسر و نوشیدنی استفاده می شود که همین امر، سبب افزایش میزان مصرف آن می گردد. بنابراین، خرید و فروش آن در حجم هایی به صورت عمده و کیلویی انجام می شود.

در این میان، اهمیت آگاهی از آخرین لیست قیمت خرید و فروش انواع تنقلات من جمله شکلات تلخ، سیاه، سفید و شیری به جهت انجام مبادله ای منصفانه و مناسب بارز است. لذا شایسته است از مراکز مطمئن و آشنا کسب اطلاعات نمود.

بازرگانی سورن آماده ارائه بهترین مشاوره جهت خرید به شما هموطنان عزیز می باشد.

فروش انواع شکلات تلخ سایرو عمده

فروش انواع شکلات تلخ سایرو عمده

شکلات تلخ سایرو یکی از شکلات تلخ های باکیفیت و خوش فروش در بازار شکلات تلخ شناخته می شود. این شکلات در درصدهای زیر تولید و عرضه می شود.

شکلات تلخ سایرو 55%

شکلات تلخ سایرو 65%

شکلات تلخ سایرو 75%

شکلات سفید ویژه سایرو

 

فروش شکلات تلخ سایرو SAIRO به صورت کارتن های 6 کیلویی و عمده می باشد. برای کسب بهترین قیمت فروش عمده شکلات تلخ سایرو با واحد فروش در تماس باشید.

قیمت شکلات تلخ کیلویی

مشخصات شکلات تلخ سایرو SAIRO

شکلات تلخ سایرو به صورت بسته های دوسر پرس می باشد که با توجه به شکیل بودن بسته های آن در کافی شاپ ها بسیار مورد استقبال است. همچنین وزن هر عدد از شکلات های سایرو 4 گرمی است که وزن مناسبی برای سرو در کنار قهوه و چای است. بسته های شکلات سایرو 1 کیلویی و کارتن آن 6 کیلویی است. فروش شکلات تلخ سایرو بسته به مقدار سفارش با درصد تخفیف های متنوعی انجام می شود.

منبع:شکلات ایران

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا