شکلات ایرانی

صادرات و پخش عمده شکلات ایرانی

شکلات ایرانی عمده ، به دلایل متنوعی که به آنها اشاره خواهد شد، به گزینه مناسبی برای صادرات تبدیل شده است. سالانه شاهد صادرات در حجم های بسیاری بالا برای شکلات ایرانی هستیم، به طوریکه در سال گذشته آمار صادرات شکلات ایرانی عمده و فله از مرز یک میلیارد دلار گذر کرده است و این عدد در سال جدید احتمالا بیشتر هم خواهد شد.

شکلات ایرانی عمده

ویژگی های جذاب شکلات ایرانی برای صادرات

شکلات های ایرانی در طول سالیان اخیر به شکل قابل چشمگیری متفاوت شده اند. این تفاوت ها در ابعاد گوناگونی به چشم می خورد که از جمله آنها موارد زیر است:

  • تنوع شکلات های ایرانی:

شکلات های مغزدار در انواع طعم های میوه ای شامل: پرتقالی، لیمویی، توت فرنگی، بلوبری، وانیلی، نارگیلی، کاکائویی، قهوه و غیره

تافی های مغزدار در انواع طعم های میوه ای، نارگیلی، کاکائویی، کره ای، ترش و غیره

تافی ساده و میوه ای در انواع طعم ها و رنگ ها

تافی رولن در انواع طعم و رنگ

شکلات های کادویی و بسته ای در انواع طرح ها و مدل ها

  • تنوع در بسته بندی و مدل

استفاده از طراحی های مناسب و شیک، کمک زیادی به جذابیت ظاهری شکلات های ایرانی کرده است که قابلیت رقابت را برای آنها برای فروش شکلات ایرانی عمده در حجم بالا نسبت به سایر تولید کنندگان خارجی بالا برده است.

  • قیمت مناسب و ارزان شکلات ایرانی

با توجه به قیمت های تمام شده پایین به خاطر هزینه های پایین تر تولید و مواد اولیه و هزینه های تولید شامل برق و آب و گاز و غیره، قیمت شکلات ایرانی عمده نسبت به بسیاری از کشورهای رقیب مانند ترکیه و چین به صرف تر و ارزان تر بوده و این کمک زیادی به فروش می کند.

شکلات ایرانی عمده

فروش شکلات ایرانی عمده به صورت مستقیم از درب کارخانه

در این مرکز این امکان را فراهم کرده ایم تا برای تاجران ایرانی که در ایران و خارج از ایران شکلات و تافی ایران را به فروش می رسانند و همچنین وارد کنندگان سایر شکلات که خریدار شکلات ایرانی عمده هستند، فروش شکلات و تافی عمده ایران را با قیمت مستقیم درب کارخانه ارائه نماییم. تنوع در طعم، مدل، طرح و توانایی تولید بالا و تحویل به موقع و زمان بندی شده از مزایای کاری با مجموعه ماست. برای اطلاعات بیشتر، خرید، ثبت سفارش و مشاوره با واحد فروش در تماس باشید.

شکلات ایرانی عمده

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا