پودر کاکائوپودر کاکائو S9پودر کاکائو اسپانیاپودر کاکائو اندونزیپودر کاکائو ترکپودر کاکائو مالزیپودر کاکائو کارگیل

فروش پودر کاکائو خالص خارجی انواع (5 برند) مرغوب

در این بخش، به بررسی فروش پودر کاکائو در ایران می پردازیم و انواع پودر کاکائو موجود در شرکت بازرگانی سورن را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

فروش پودر کاکائو

پودر کاکائو یکی از مواد پراستفاده صنایع است که توسط کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی تولید می شود. این محصول در کیسه های 25 کیلویی به فروش می رسد و از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده هستند.

فروش پودر کاکائو خالص ویژه کارخانجات و مراکز تولیدی

فروش پودر کاکائو خالص ویژه کارخانجات و مراکز تولیدی

فروش پودر کاکائو خالص ویژه کارخانجات و مراکز تولیدی توسط شرکت سورن انجام می گیرد. در واقع، مصرف پودر کاکائو در تولیدی های کشور، بالا است و این مراکز جهت تامین آن باید به خرید فله‌ای پودر کاکائو دست بزنند. مرکز ما با فروش گسترده پودر کاکائو نقش به سزایی در تامین بازار آن ایفا می کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]اکثر پودرهای کاکائو مصرفی در ایران، وارداتی هستند و از کشورهایی مانند ترکیه، هلند، اندونزی، فرانسه و مالزی خریداری می شوند.[/box]

دلیل واردات پیوسته این محصول، ظرفیت گسترده کشور در بخش صنایع غذایی و تولید محصولات کاکائویی است. پودرهای کاکائو کشورهای نام برده شده در مجموعه ما موجود هستند و همه آنها در سطح کیفی خوبی قرار دارند.

معرفی انواع پودر کاکائو خارجی

در قسمت زیر به معرفی انواع پودر کاکائو خارجی پرداخته ایم. این محصولات، کیفیت بالایی دارند و به تایید تولیدکنندگان کشور نیز رسیده اند:

پودر کاکائو کارگیل هلند Cargill Cocoa powder:

این پودر کاکائو هلندی یکی از بهترین‌های بازار است که قابل استفاده در انواع شکلات و شیرینی می باشد. طعم درجه یک این محصول باعث فروش فوق العاده آن در ایران شده است. برند کارگیل برای تولید این محصول از دانه های مرغوب کاکائو استفاده کرده و آن را با درصد چربی ۱۰ الی ۱۲ تولید کرده است.

پودر کاکائو کارگیل هلند Cargill Cocoa powder

پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه Altinmarka Cocoa Powder:

برند آلتین مارکا، یکی از برندهای بزرگ پودر کاکائو است. این شرکت، موفق به تولید محصولات خوش طعم و با کیفیتی شده است. آلتین مارکا، پودر کاکائو را در گریدهای مختلف تولید می‌کند و هر گرید آن مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. یکی از گریدهای پرفروش این برند، S9 نام دارد. گرید اسنو با میزان چربی ۱۰ الی ۱۲ تولید شده و می‌توان آن را در محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار داد.

پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه Altinmarka Cocoa Powder

پودر کاکائو جامبی اندونزی Jambi Cocoa Powder:

پودر کاکائو جامبی اندونزی هم کیفیت خوبی دارد و هم ارزان قیمت است. اندونزی یکی از کشورهای موفق آسیایی است که در زمینه تولید مواد اولیه عملکرد درخشانی داشته است. برند جامبی نیز یکی از برندهای سرشناس این کشور است که با تولید محصولات مرغوب موفق به صادرات آن‌ها شده است. همچنین این پودر کاکائو، هم بافت نرمی دارد و هم میزان چربی (10- 12) و رطوبت آن استاندارد است.

پودر کاکائو جامبی اندونزی Jambi Cocoa Powder

پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra Cocoa Powder:

پودر کاکائو ناترا، یکی دیگر از محصولات باکیفیت بازار است که توسط تولیدکنندگان اسپانیایی تولید و عرضه شده است. از مشخصات بارز این محصول می توان به بافت نرم، رطوبت کم و درصد چربی استاندارد اشاره کرد. برند ناترا برای تولید این محصول، درصد چربی ۲۰ الی ۲۲ را انتخاب کرده است. بنابراین تولیدکنندگانی که به پودر کاکائو با درصد چربی این رنج نیاز دارند می‌توانند از محصولات ناترا استفاده کنند.

پودر کاکائو ناترا اسپانیا Natra Cocoa Powder

پودر کاکائو جی بی مالزی JB Cocoa Powder:

این پودر کاکائو مالزیایی یکی از محصولات خوش قیمت ما است که توسط برند JB تولید و ارائه شده است. کشورهایی مانند مالزی به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای ویژه ای که دارند می توانند درختان کاکائو بیشماری پرورش دهند. پودر کاکائو هم که از میوه درخت کاکائو استخراج می شود به یک منبع مالی قوی برای آنها تبدیل شده است. بنابراین مالزی از تجربه بالایی در زمینه تولید پودر کاکائو برخوردار بوده و به دلیل نیروی کار ارزان قیمت، محصولات اش را با قیمت مناسب‌تری نسبت به اروپا عرضه می کند.

پودر کاکائو جی بی مالزی JB Cocoa Powder

قیمت پودر کاکائو کیلویی

قیمت پودر کاکائو کیلویی به عواملی مانند کشور سازنده، میزان حجم درخواستی و درصد چربی آن بستگی دارد. در بین محصولات معرفی شده در بالا، تولیدات اندونزی قیمت مناسبی دارند و کارگیل هلند نیز باتوجه به سطح کیفی عالی مه دارد با قیمت خوبی ارائه می شود. تولیدکنندگان محترم و تامین کنندگان این محصول جهت اطلاع از قیمت نهایی پودر کاکائو می توانند با واحد فروش تماس بگیرند.

پودر کاکائو ارزش غذایی دارد یا خیر

پودر کاکائو ارزش غذایی دارد یا خیر

پاسخ این پرسش که پودر کاکائو ارزش غذایی دارد یا خیر؟ بله است. پودر کاکائو به عنوان یک خوراکی پرطرفدار دارای مقادیر زیادی فیبر و آنتی اکسیدان است. این پودر را می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از خواص آن بهره مند شوید. همچنین پودر کاکائو سرشار از منابع معدنی با ارزش مانند منیزیم، کروم، منگنز، سلنیم، کلسیم و آهن است. وجود این منابع برای بدن ضروری و لازم است.

پودر کاکائو چه طبعی دارد؟

پودر کاکائو چه طبعی دارد؟

در این قسمت، به بررسی این پرسش که پودر کاکائو چه طبعی دارد؟ می پردازیم. این پودر، طبع گرم و خشکی دارد. همچنین در پودر کاکائو ماده ای با نام آناندامید وجود دارد که این ماده را مولکول سعادت می شناسند؛ زیرا موجب احساس سرخوشی می شود.

ضمن اینکه، پودر کاکائو با وجود طبع گرم می تواند در متابولیسم بدن نیز نقش به سزایی ایفا کند و با بالا بردن سوخت و ساز بدن افراد چاق باعث لاغری آن‌ها شود. بنابراین پودر کاکائو یکی از مواد غذایی سالم به حساب می آید که در کاهش وزن بسیار کمک کننده است.

فواید پودر کاکائو برای پوست

فواید پودر کاکائو برای پوست

در این قسمت نیز به فواید پودر کاکائو برای پوست می پردازیم. این پودر، حاوی پلی فنول است که برای سلامت پوست مفید است. پودر کاکائو باعث کاهش چربی پوست شده و آن را روشن تر و شفاف تر می کند. این محصول اولیه با مرطوب کردن پوست از ایجاد چین و چرک و پیری آن جلوگیری می کند.

همچنین تولید کلاژن را افزایش داده و پوست را سفت می کند و در جوانسازی پوست تاثیرگذار است. در واقع، پودر کاکائو مانند یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و از منافذ پوست در برابر اشعه مضرUV  محافظت می کند.

بنابراین از آنجایی که Cocoa Powder سرشار از آنتی اکسیدان است می تواند مانند یک ماسک عمل کند و باعث ایجاد بافت سالم و شفاف در پوست شود. به این ترتیب، برای پاکسازی پوست خود می توانید از ماسک پودر کاکائو استفاده کنید.

فروش پودر کاکائو به صورت عمده

فروش پودر کاکائو به صورت عمده

فروش پودر کاکائو به صورت عمده یکی از درخواست های بخش تولید کشور است که مرکز سورن، بخشی از این فروش عمده پودر کاکائو در کشور را برعهده گرفته است. در واقع، برای توزیع گسترده این محصول نیاز است روند واردات ادامه داشته باشد و تنها محصولات مورد تایید تولید کنندگان وارد شود.

یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با فروش پودر کاکائو این است که این محصول قابل فروش و ارسال به سراسر کشور باشد و همه مراکز بتوانند به بهترین پودر کاکائو دسترسی داشته باشند که این امر توسط واحد فروش ما به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا