روغن جانشین کره کاکائو

بازرگانی پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی CBS + آنالیز

بازرگانی سورن پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی می باشد و این روغن گیاهی را در ابعاد و وزن بالا جهت فروش به تمام مراکز کشور آماده کرده است.

پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی

روغن سی بی اس در ترکیبات شیرینی ها و کیک های زیادی به کار می رود و در صنایع غذایی شاهد استفاده، بسیاری از تولید کنندگان از این چربی هستیم. این روغن، یک روغن گیاهی و بدون ضرر است؛ چرا که از میوه پالم به دست می آید و یک چربی عالی برای استفاده در حوزه غذایی محسوب می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]این روغن پرکاربرد، روغن جایگزین کره کاکائو نام دارد و به زبان انگلیسی CBS گفته می شود که کوتاه شده جمله Cocoa Butter Substitute است.[/box]

کره کاکائو از روغن های بسیار گران قیمت بازار محسوب می شود و استفاده از آن در ترکیب محصولات منجر به افزایش قیمت آنها شده و در نهایت فروش را کاهش می دهد به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان روغن هسته پالم را ترجیح می دهند و آن را جایگزین کره کاکائو می دانند. نوع باکیفیت این روغن در مجموعه ما ارائه می گردد.

در ادامه، بیشتر به بررسی این چربی و روش های فروش اش اشاره نموده ایم. با ما همراه باشید.

پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی

پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی

پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی بایستی این روغن و فواید آن را به مراکز تولیدی سراسر کشور معرفی نماید تا همه افراد حاضر در صنعت غذا با این نوع چربی آشنا شوند و در صورت تمایل آن را به جای کره کاکائو به کار گیرند.

این روغن گیاهی تفاوت چندانی با کره کاکائو ندارد و همان عملی را انجام می دهد که کره کاکائو انجام می داد. این روغن از تولید کنندگان بیشماری تاییدیه گرفته است و به مواد اصلی تولیدات آنها تبدیل شده است.

قیمت روغن هسته پالم (CBS)

قیمت روغن هسته پالم (CBS)

قیمت روغن هسته پالم (CBS) ارزان بوده و به همین خاطر از آن به جای کره کاکائو استفاده می کنند. این روغن ارزان قیمت، از طعم خوبی برخوردار است و در دسته روغن های مرغوب بازار قرار دارد. بنابراین وجود دو مولفه، کیفیت و قیمت مناسب باعث استفاده گسترده از این روغن شده است.

جهت استعلام قیمت این محصول لطفا با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید. درواقع، این روغن از کشورهایی مانند مالزی وارد می شود به همین خاطر برای تهیه آن از ارز استفاده می شود. این نوسانات پیوسته ارز نیز سبب تغییر در قیمت محصولات وارداتی مانند همین روغن شده است.

خرید روغن جانشین cbs

خرید روغن جانشین cbs

مهم ترین دلایل خرید روغن جانشین cbs به قیمت و کیفیت مطلوب آن بر می گردد. اینکه یک محصول با وجود کیفیت خوب، ارزان قیمت باشد یک امتیاز بزرگ به حساب می آید و سبب استقبال تولید کنندگان می شود موضوعی که برای روغن های سی بی اس اتفاق افتاده است.

ضمن اینکه، اگر حجم تولید بالایی دارید بهتر است این روغن هسته پالم را به صورت فله ای تهیه کنید؛ زیرا سفارشات عمده با قیمت بهتری همراه بوده و یک صرفه جویی مالی به حساب می آید.

شرکت سورن که پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی در تهران است این محصول را با بسته بندی مناسب در اختیار بخش تولید کشور قرار می دهد.

آنالیز روغن سیم داربی مالزی (Sime Darby)

آنالیز روغن سیم داربی مالزی (Sime Darby)

با آنالیز روغن سیم داربی مالزی (Sime Darby) همراه ما باشید. مالزی یکی از تولیدکنندگان موفق روغن سی بی اس در آسیا است و تولیدات این کشور به دلیل کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارد. برند سیم داربی این کشور نیز موفق به تولید روغن سی بی اس با سطح کیفی بالا شده است.

این برند، تولیدات خود را در پکیج 20 کیلویی ارائه می دهد. روغن های سیم داربی به دو دسته قالبی و پوششی تقسیم می شوند. مدل روکشی همانطور که از نامش مشخص است جهت روکش سطح شکلات های مختلف به کار می رود و قالبی نیز در داخل فرمولاسیون محصولات به کار رفته و باعث بهبود کیفیت آن ها می شود.

قیمت این روغن نیز در رنج پایینی قرار داشته و باتوجه به قیمت ارزان، بهترین جایگزین برای کره کاکائو به حساب می آید. ضمن اینکه، در تصویر بالا می توانید سایر مشخصات تخصصی این محصول را مشاهده فرمایید.

مرکز فروش روغن CBS تولید مالزی در تهران

مرکز فروش روغن CBS تولید مالزی در تهران

فعالیت مرکز فروش روغن CBS تولید مالزی در تهران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا تعداد کارخانجات و تولیدی هایی که به این روغن نیاز دارند بیشمار بوده و در نتیجه، جهت تامین بازار و رفع نیاز تولیدکنندگان محترم، نیاز به فعالیت پیوسته مراکز توزیع کننده مواد اولیه در پایتخت است.

بازرگانی سورن یکی از توزیع کنندگان عمده مواد اولیه وارداتی در تهران و پخش کننده عمده روغن جایگزین کره کاکائو قالبی است و محصولات خود را با تضمین اصالت در اختیار تولیدی ها قرار می دهد. ضمن اینکه، سایر تامین کنندگان ارجمند نیز می توانند با خرید فله ای این محصولات و توزیع در مناطق و شهرهای خود به سود خوبی دست یابند.

ارسال روغن سی بی اس اصل به سراسر کشور

ارسال روغن سی بی اس اصل به سراسر کشور

ارسال روغن سی بی اس اصل به سراسر کشور توسط باربری حرفه ای و ارزان قیمت صورت می گیرد. در واقع، در هر کجا ایران که باشید می توانید از طریق این سایت با واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید و سفارشات خود را ارسال کنید. به محض دریافت سفارشات، فرآیند باربری آغاز شده و محصول ظرف مدت کوتاهی به مرکز شما ارسال خواهد شد.

ضمن اینکه، در بازرگانی سورن مواد پایه ای باکیفیتی همچون پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر ثعلب، گوارگام، سوکرالوز، سوربیتول، شکلات های خارجی متنوع و ده ها محصول درجه یک دیگر در حال توزیع گسترده هستند که این محصولات را هم می توانید از طریق همین سایت سفارش دهید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا