شکلات خارجی

قیمت دانه و پودر میکس قهوه فرانسه

قهوه فرانسه به سبب طعم ملایم و رایحه بسیار دلنشینی که دارد در میان ایرانیان دوستدار قهوه، بسیار پرطرفدار است. خوشبختانه، این اندازه استقبال، سبب گشته تا قیمت دانه و پودر میکس آن نیز مناسب باشد و همین امر، باعث شده تا بازار آن همواره گرم و پر رونق باشد.
در مورد تهیه دانه و پودر قهوه فرانسه جالب است بدانیم که چنانچه میکس مخصوص آن در دسترس نباشد می توان از نوع اندونزی دانه های قهوه بهره برد. اما قاعدتا چنانچه بتوان به میکس مناسب دست یافت می توان نوشیدنی معطرتر و خوش طعم تری را نیز نوش جان کرد.

قهوه فرانسه

طرز تهیه قهوه فرانسه:

قهوه فرانسه، قهوه ای ملایم است، برای تهیه قهوه فرانسه حتما باید از فرنچ پرس استفاده شود. تهیه قهوه با فرنچ بسیار کار ساده ای است، کافی است دقایقی را برای تهیه قهوه ای خوش طعم و خوش عطر در خانه یا هر جای دیگری صرف کنید!
قهوه آسیاب شده این قوری کمی درشت تر از اسپرسو می باشد و محصول نهایی، قهوه ای غلیظ همراه با روغن قهوه است. این روغن به دلیل استفاده نکردن از فیلتر کاغذی در فرنچ پرس، از بین نمی رود.

قهوه فرانسه را به سه روش زیر می توانید تهیه کنید:

  • تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس
  • تهیه قهوه فرانسه با قهوه ساز های برقی فیلتر دار (تهیه با قهوه ساز فیلتری)
  • تهیه قهوه بدون ابزار با قوری معمولی

قهوه فرانسه

موارد مورد نیاز برای تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس:

  • فرنچ پرس
  • آب ۹۳ درجه
  • پودر قهوه مناسب فرنچ پرس

استفاده از قهوه ساز مخصوص برای تهیه نوع فرانسه است که فرنچ پرس نام داشته و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و یا فلز می باشد و بر حسب مرغوبیت و جنس آن، قیمت محصول نیز متفاوت خواهد بود.

در هنگام خریداری قهوه چه از نوع:

  • فرانسه
  • اسپرسو
  • ترک

و یا هر نوع دیگری باید به مدت زمان لازم برای استفاده از آن توجه کافی را مبذول داشت. چرا که پودر قهوه، از هر نوعی که باشد، پس از دو الی سه هفته از رایحه قهوه کاسته خواهد شد و لذا از کیفیت نوشیدنی تهیه شده، کاسته می گردد.
بنابراین، مناسب است به هنگام خرید هر نوعی از قهوه با یک مشورت درست، بهترین نتیجه را از آن کسب کرده و لذا بهترین رضایت را از آن داشت.

نکته قابل توجه دیگر، قیمت تمام شده محصول است که این مورد نیز به حجم و میزان محصول خریداری شده بستگی دارد. چرا که هر چقدر میزان خرید گسترده تر باشد قیمت نهایی آن نیز پایین تر و مناسب تر خواهد بود.

گروه مشاوره و تامین سورن با بهترین نیرو های متخصص در اختیار شما جهت تحویل بهترین محصول با بهترین کیفیت می باشد

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا