شکلات آیدینشکلات ایرانی

مرکز فروش عمده تافی مغزدار قهوه آیدین

مرکز فروش عمده تافی مغزداره قهوه آیدین در تهران ،فروش به صورت فله و بسته بندی حداقل سفارش 10 کارتون می باشد.فروش مستقیم و بدون واسطه در سر تا سر ایران

مغزدار قهوه آیدین
مرکز فروش عمده تافی مغزدار قهوه آیدین

تافی

تافی نوعی شیرینی می باشد که با شکر یا نوع خاصی شربت و کره و آرد مخلوط شده و در فر تا دمای 155 در جه سانتیگراد حرارت می بیند.

تافی های مغزدار  طعم ها و انواع مختلفی دارند،که میتوان به میوه ای شکلاتی کاکائویی نعنایی کره ای کاراملی و غیره اشاره کرد. اکثر تافی ها یک وجه مشترک و خاص دارند  که به طعم کارامل آن ها مربوط می شود. امروزه در دنیای شکلات ها و تافی های خوشمزه و عالی هر کدام به شکل های مختلفی با عطر و طعم متفاوت تولید می شوند که همین امر ثبب شده تا از کوچک به بزرگ همه طرفدار این محصول بی نظیر باشند.

از دلایل مقرون به صرفه بودن قیمت شکلات تافی در گروه سورن می توان به پخش مویرگی و کلی توسط این مجموعه برای این محصول در کشور اشاره کرد.

شرکت سورن این محصول را در حجم های بزرگ و گاها به صورت فله ای در بازار مصرف کننده پخش می نماید.

کلیه انبار داران پخش مواد غذایی و صاحبان فروشگاه های بزرگ زنجیره ای می توانند جهت خرید محصولات تافی  و شکلات با ما در ارتباط باشند.و ما به شما این اطمینان را می دهیم که در کمترین زمان  و با بهترین کیفیت فقط با یک تماس محصول سفارش داده شما را در مکان مورد نظرتان تحویل دهیم.

شرکت مشاوره و فروش سورن امروزه با بهترین شرکت های حمل و نقل قراردادهای بلند مدت بسته تا شما عزیزان از تحویل محصول خود رضایت کامل داشته باشید.

 

تافی مغزدار قهوه آیدین:

  • بسته بندی سلفنی
  • تعداد در جعبه 4 بسته
  • وزن 1000 گرم
  • اعتبار 15 ماه

تافی مغزدار قهوه آیدین

جهت خرید ویا دریافت مشاوره این محصول با ما در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا