تافی

قیمت شکلات تافی کارخانه (toffee) 12 کیلویی صادراتی

قیمت شکلات تافی به چند عامل مختلف بستگی دارد که در این بخش به بررسی این عوامل و همینطور مشخصات شکلات تافی تولید کارخانه خواهیم پرداخت. تافی یکی از انواع شکلات است که کشش بیشتری نسبت به شکلات های دیگر دارد. این شکلات کششی جذاب در چند نوع اندازه، طعم و مدل تولید و عرضه می شود که هر طعم آن طرفداران مختص به خود را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل با شکلات های تافی تولید شده در مرکز آشنا شوید.

قیمت شکلات تافی کارخانه

قیمت شکلات تافی کارخانه

قیمت شکلات تافی کارخانه در رنج مناسبی قرار دارد؛ به صورتی که، این شکلات به یکی از شکلات های ارزان قیمت بازار تبدیل شده است. به این ترتیب، قیمت ارزان و مقرون به صرفه این شکلات باعث گستردگی فروش آن در بازارهای داخلی و حتی خارجی شده است. به عبارتی، این قیمت مناسب باعث شده است تا بسیاری از تامین کنندگان و بازرگانان کشورمان به کار خرید و فروش تافی ورود کنند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]می توان گفت که شکلات تافی هم از نظر تنوع در تولید و هم از نظر نحوه قیمت گذاری در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.[/box]

ضمن اینکه، قیمت مواد اولیه مورد استفاده در ترکیب تافی را می توان مهم ترین عامل بر قیمت گذاری آن دانست. قیمت نهایی محصولات خوراکی به قیمت موادی بستگی دارد که در تولید آن‌ها به کار رفته است که در رابطه با تافی نیز این موضوع صدق می کند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع تافی از قیمت شکلات تافی میوه ای گرفته تا مدل کاکائویی و سایر مدل های پرفروش آن با واحد مشاوره و فروش تماس بگیرید.

مشخصات شکلات تافی همراه با آنالیز

مشخصات شکلات تافی همراه با آنالیز

با بررسی مشخصات شکلات تافی همراه با آنالیز آن در خدمت شما عزیزان هستیم. تافی یک نوع شکلات است که بافت مستحکمی دارد که این بافت سفت با کمی چسبندگی هم همراه است. این شکلات در کشورهای زیادی تولید می شود و طرفداران بیشماری در اقصی نقاط جهان دارد. در کشور ما نیز بسیاری از مصرف کنندگان به شکلات تافی علاقه داشته و از آن به عنوان یک میان وعده انرژی زا استفاده می کنند.

این شکلات معمولا با استفاده از موادی همچون شیر، شکر، کره کاکائو، کارامل و … تولید می شود. در واقع، نوع تافی تعیین کننده مواد اولیه ای است که به ترکیب آن اضافه می شود. از انواع شکلات تافی (Toffee) نیز می توان به شکلات تافی کاکائویی، کره ای، شیری، نارگیلی، ترش، میوه ای و همینطور تافی مغزدار اشاره کرد که هر یک از این موارد خود در مدل های متنوعی تولید و ارائه می شوند.

پخش و فروش عمده تافی با قیمت مناسب

پخش و فروش عمده تافی با قیمت مناسب

پخش و فروش عمده تافی با قیمت مناسب در جریان است. عزیزانی که قصد خرید فله ای شکلات تافی را دارند می توانند محصول موردنظر خود را در همین سایت سفارش دهند. شکلات های تافی در هر طعمی از یک بسته بندی ساده و زیبایی برخوردار هستند و برای فروش در کارتن های چند کیلویی قرار می گیرند.

قیمت تافی عمده نیز همانطور که اشاره شد به نحوه سفارش مشتری از حیث نوع تافی و وزن درخواستی بستگی دارد که در هر حال، سعی شده است، محصولات با قیمت مناسب در اختیار مشتریان داخلی قرار بگیرند. این محصولات هم از نظر محدوده قیمتی و هم از نظر سطح کیفی تضمین شده هستند.

صادرات تافی به کشورهای مختلف جهان

صادرات تافی به کشورهای مختلف جهان

صادرات تافی به کشورهای مختلف جهان نیز در حال انجام است. تافی بیشترین میزان صادرات کشور را در گروه شکلات ها به خود اختصاص داده است که از مهم ترین دلایل آن می توان به طعم لذیذ و قیمت ارزان قیمتش اشاره کرد. کشورهای همسایه از تافی های ایرانی استقبال کرده اند و در حال توزیع آن در کشور خود هستند.

صادرات تافی به کشورهای مختلف جهان

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا