دسته‌بندی نشده

قیمت عمده کنجد سفید خام در انبار شورآباد تهران seasame

در این بخش به بررسی قیمت عمده کنجد سفید خام می پردازیم و هر اطلاعاتی که درباره این محصول باید بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. دانه های کنجد محصول گیاه یکساله کنجد هستند که خواص بیشماری دارند. از نظر تنوع، هزاران مدل کنجد وجود دارد که از بین این هزاران نوع کنجد تنها تعداد کمی از آن‌ها قابل مصرف بوده و از آن‌ها می توان در محصولات غذایی مختلف استفاده کرد.

قیمت عمده کنجد سفید خام

کنجد (Sesame) را یکی از ارزشمندترین و پرخواص ترین افزودنی های غذایی می دانند که از آن می توان در محصولات غذایی همچون کیک، کلوچه، شیرینی، نان های فانتزی و سنتی و … استفاده کرد. ضمن اینکه، کنجد در 3 نوع سفید، سیاه و قهوه ای مایل به قرمز تولید می شود که از میان آن‌ها، کنجد سفید مصارف بیشتری داشته و در بین مردم کشور ما محبوب تر است. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با کنجد سفید آشنا شوید.

قیمت عمده کنجد سفید خام

قیمت عمده کنجد سفید خام

در ابتدا به عوامل تاثیرگذار بر قیمت عمده کنجد سفید خام اشاره می کنیم. همانطور که می دانید قیمت کنجد همانند دیگر اقلام موجود بازار متغیر بوده و نرخ نهایی آن به چند موضوع نظیر تولیدکننده و وزن درخواستی مشتری بستگی دارد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت بازرگانی سورن یکی از مراکز ارائه کننده کنجد سفید خام در ایران است و این محصول را در تناژ بالا و به نرخ عمده عرضه می دارد.[/box]

برای اطلاع از قیمت عمده کنجد سفید خام در ایران می توانید با کارشناس فروش ما تماس گرفته و از قیمت جدید این محصول اطلاع پیدا نمایید. همچنین ثبت سفارش کنجد سفید در همین سایت میسر است و بعد از ثبت سفارش، آن را در زمان کوتاهی می توانید دریافت کنید.

ضمن اینکه، در مجموعه ما انواع پودر کاکائو، پودر ژلاتین، پودر سوربیتول، پودر نارگیل و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در بخش های مختلف همین سایت درباره آنها توضیحات لازم داده شده است و در صورتی که تولیدکننده شیرینی جات هستید توصیه می کنم این بخش ها را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

خرید کنجد سفید خام با قیمت مناسب

خرید کنجد سفید خام با قیمت مناسب

خرید کنجد سفید خام با قیمت مناسب خواست بسیاری از تولیدکنندگان فعال در کارخانه های کیک و کلوچه، قنادی ها، عرضه کننده نان های فانتزی و سنتی و … است که در راستا حمایت از این تولیدکنندگان محترم امکان خرید آنلاین و حضوری کنجد مرغوب سفید رنگ فراهم شده است.

این عزیزان می توانند با هر یک از روش هایی که راحت تر بودند نسبت به خرید کنجد فله ای اقدام نمایند. در واقع، تولیدکنندگان فعال در اقصی نقاط کشور می توانند در عرض تنها چند دقیقه نسبت به خرید کنجد اقدام کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

مناسب بودن قیمت عمده کنجد سفید خام برای خریداران عمده یک صرفه جویی بزرگ اقتصادی محسوب می شود و قدرت خرید تولیدکنندگان کشورمان را افزایش می دهد.

 

کنجد سفید بهتر است یا کنجد سیاه؟

کنجد سفید بهتر است یا کنجد سیاه؟

این پرسش که کنجد سفید بهتر است یا کنجد سیاه؟ ممکن است برای بسیاری از مصرف کنندگان پیش آمده باشد که در این قسمت قصد پاسخدهی به آن را داریم. در اینجا به تفاوت های این 2 کنجد اشاره می کنیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید درباره نوع آن تصمیم گیری کنید.

کنجد سیاه از نظر مزه و عطر قوی‌تر از دیگر کنجدهای تولیدی بوده و از نظر قیمت هم گران‌تر از کنجدهای سفید و قهوه ای است. دلیل قیمت بیشتر آن هم به دلیل کاشت و تهیه سخت تر آن است و اینکه کنجد سیاه در صنایع دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع، این کنجد بیشتر در کشورهای چین، پاکستان و کشورهای جنوب آسیا کشت می شود و این کشورهای آسیایی در تولید کنجد سیاه تخصص دارند.

با این حال، کنجد سفید نیز مانند مدل سیاه حاوی خواص بیشماری بوده و به دلیل طعم و رنگ جذاب تر و همچنین قیمت مناسب تر از افزودنی های مورد علاقه تولیدکنندگان صنایع غذایی می باشد. بنابراین هر دو مدل کنجد خواص بیشماری دارند و محبوب مردم مناطق خاصی هستند. در کشور ما نیز این کنجد سفید است که محبوب تر بوده و تقاضا برای خرید آن بیشتر است.

 

موارد مصرف کنجد سفید

موارد مصرف کنجد سفید

یکی از موارد مصرف کنجد سفید تولید روغن کنجد و روغن ارده کنجد است. کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که به کار تولید روغن های گیاهی مشغول هستند با استفاده از کنجدهای سفید مرغوب اقدام به تولید روغن می کنند. در کارخانه های تولید انواع کیک و کلوچه نیز شاهد استفاده گسترده از کنجد در سطح تولیدات آن‌ها هستیم. در واقع، مردم خوراکی های حاوی کنجد را دوست دارند و این موضوع منجر به استفاده از این افزودنی بی نظیر در خوراکی های مختلف شده است.

قنادی های سراسر کشور نیز از دیگر مصرف کنندگان اصلی کنجد سفید به حساب می آیند. در قنادی ها، انواع کیک، شیرینی و دسر عرضه می شود که آشپزهای حرفه ای برای تنوع در کار خود و خوش طعم شدن تولیدات مختلف به آن‌ها کنجد اضافه کرده و با کمک کنجد یک ظاهر جذاب به محصولات می بخشند. همچنین تولیدکنندگان نان‌های سنتی مانند بربری و انواع نان فانتزی نیز برای افزایش سلامت، زیبایی و همین‌طورطعم بهتر محصولات خود از کنجد سفید استفاده می کنند.

خواص کنجد سفید (White Sesame)

خواص کنجد سفید (White Sesame) 

در قسمت زیر به خواص کنجد سفید (White Sesame) پرداخته ایم:

  • وجود سسامولین و سسامیناند در کنجد باعث شده با مصرف آن فشار خون و کلسترول کاهش یابد.
  • کنجد سفید حاوی کلسیم، منیزیم، منگنر، آهن و روی است. این مواد معدنی باعث درمان کم خونی، کنترل نسبی عفونت، تقویت ماهیچه های قلب و استخوان ها و در کل تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.
  • مقدار فیبر موجود در کنجد بسیار زیاد است که این فراوانی فیبر باعث دفع چربی های مضر شده و در نتیجه میزان کلسترول بدن کاهش می یابد.
  • وجود ویتامین های خانواده B در ساختار کنجد باعث شده با مصرف آن چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات های بدن متابولیزه شده و تبدیل به انرژی شوند.
  • وجود موادی همچون اسید فیتیک، فیتو استرول و منیزیم باعث تقویت بدن در برابر سرطان شده و یک ماده خوراکی ضدسرطان است.
  • مصرف کنجد باعث بازسازی پوست شده و ضایعات آن را برطرف می کند. در واقع، به دلیل وجود روی در ترکیب کنجد عملیات کلاژن سازی به خوبی انجام می گیرد به همین خاطر برندهای مطرح از کنجد در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کنند.
  • مصرف کنجد باعث کنترل استرس، تقویت قلب و اعصاب شده و همینطور کیفیت خواب را نیز افزایش می دهد.
  • کنجد کاهش دهنده التهاب های مختلف بدن نظیر التهابات موجود در مفاصل و عضلات است.

 

نحوه تشخیص کنجد مرغوب از نامرغوب

نحوه تشخیص کنجد مرغوب از نامرغوب

نحوه تشخیص کنجد مرغوب از نامرغوب بسیار ساده و راحت است و با یک نگاه کلی به کنجد می توان به میزان مرغوبیت آن پی برد. در واقع، اگر کنجد سالم و بدون زدگی باشد و از یکنواختی لازم برخوردار باشد می توان آن را کنجد مرغوبی دانست اما اگر بیشتر کنجدها بایکدیگر تفاوت داشته باشند و یکدستی لازم برقرار نباشد قطعا استاندارد نیست.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا