پودر نارگیل

خواص شگفت انگیز پودر نارگیل دماوند| ,روش خرید عمده ویژه تولیدیها

پودر نارگیل یکی از محصولات پرکاربرد بازار ایران است. این پودر بیشتر به‌صورت وارداتی از کشورهای دیگر تأمین می‌شود. انتخاب پودر نارگیل مناسب به‌دقت و مهارت بالایی نیاز دارد؛ چراکه این محصول دارای برندها و انواع مختلفی است. از پودر نارگیل بیشتر در تولید کیک، شیرینی و شکلات استفاده می‌شود.

این پودر دارای مزایا و خواص بی‌نظیری است و علاوه بر طعم دهی باعث حفظ سلامت بدن نیز می‌شود. شما می‌توانید خرید پودر نارگیل عمده را از مراکز واردکننده این محصول انجام دهید تا محصولی باکیفیت و مطمئن را خریداری نمایید.

انواع پودر نارگیل و کاربردهای آن

انواع پودر نارگیل و کاربردهای آن

پودرهای نارگیل دارای برندهای مختلفی هستند و از کشورهایی مانند اندونزی و سریلانکا وارد می‌شوند. این پودر دارای دو نوع کم‌چرب و پرچرب است که پودرهای کم‌چرب برای مصارف خانگی و تزئین مواد غذایی مانند خرما و شیرینی استفاده می‌شوند. این پودرها دارای ارزش غذایی کمتری هستند اما از ماندگاری بالاتری برخوردارند.

پودرهای نارگیل پرچرب نیز برای مصارف صنعتی و روغن‌گیری مورد استفاده قرار می‌گیرند البته از این پودر نیز می‌توان برای تولید و تزیین مواد غذایی نیز استفاده کرد اما به علت چرب بودن از ماندگاری کمتری برخوردار است.

خرید پودر نارگیل عمده ارزان‌تر از قیمت بسته‌بندی‌های فروشگاهی می‌باشد؛ اما باید توجه داشت که میزان قیمت انواع پودر نارگیل با توجه به مارک و نوع آن متفاوت است مثلاً میزان قیمت پودر نارگیل کم‌چرب کمتر از پودرهای پرچرب است.

تشخیص پودر نارگیل چرب

تشخیص پودر نارگیل چرب

ازآنجایی‌که مراکز مختلفی در زمینهٔ واردات پودر نارگیل فعالیت می‌کنند ممکن است برخی از افراد سودجو پودرهای کم‌چرب را باقیمت بیشتری به فروش برسانند. بهترین روش تشخیص پودر نارگیل چرب از خشک ظاهر آن است. پودرهای کم‌چرب دارای دانه‌های ریزتری هستند و صاف و یکدست می‌باشند.

در مقابل پودرهای نارگیل پرچرب از دانه‌های درشت‌تری برخوردارند و رطوبت آن‌ها بیشتر است. با خرید پودر نارگیل عمده از مراکز معتبر از میزان کیفیت و نوع پودر نارگیل مطمئن خواهید شد.

موارد مصرف پودر نارگیل

موارد مصرف پودر نارگیل

موارد مصرف پودر نارگیل بسیار زیاد است. از این پودر در صنایع غذایی و بخش شیرینی جات استفاده می‌شود. همچنین از این پودر در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌شود. پودر نارگیل دارای خواص درمانی نیز می‌باشد و برای بهبود بیماری‌هایی همچون کلسترول خون و قلب، مشکلات گوارشی، کاهش وزن و … بسیار مناسب است.

خواص شگفت انگیز پودر نارگیل coconut powder

خواص شگفت انگیز پودر نارگیل coconut powder

از خواص شگفت انگیز پودر نارگیل coconut powder می توان به خاصیت ضد میکروبی آن اشاره کرد. این پودر که جایگزین مناسبی برای آرد گندم است سرشار از لوریک اسید بوده و خاصیت ضد میکروبی قوی و طبیعی دارد. به این ترتیب، مصرف پودر نارگیل مانع از ابتلا به انواع عفونت، قارچ، ویروس و میکروب ها می شود.

همچنین این پودر خوراکی حاوی آهن، پروتئین و سرشار از املاح معدنی مغذی و چربی های مفید و سالم است. میزان فیبر بالای موجود در پودر هم باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، هضم بهتر غذا و یبوست شده و قند خون را نیز کاهش می دهد.

بنابراین فیبر موجود در آن، بر سلامت قلب نقش زیادی دارد. مقدار فیبر مورد نیاز برای بدن مردان معادل ۳۸ گرم است و همینطور مقدار فیبر مورد نیاز برای بدن خانم ها ۲۵ گرم می باشد که با خوردن پودر نارگیل خشک، فیبر موردنیاز بدن تامین می شود.

پودر نارگیل حاوی مقادیر زیادی آهن است که مصرف آن برای جلوگیری از کمبود و فقر آهن توصیه می شود. همچنین فاقد گلوتن بوده و در افرادی که دچار آلرژی یا حساسیت هستند گزینه مناسبی است. این پودر حاوی خواص ضدالتهابی نیز می باشد و درد و خستگی عضلانی را کاهش می دهد.

طریقه مصرف پودر نارگیل

طریقه مصرف پودر نارگیل

طریقه مصرف پودر نارگیل به دلیل منعطف بودن آن متنوع است. همانطور که اشاره شد این پودر درجه یک، در صنایع مختلف به خصوص بخش زیبایی و بهداشتی مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد. در بخش غذایی و شیرینی جات نیز مدل چرب آن بیشتر کارآیی دارد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]پودر نارگیل چرب بیشترین کاربرد را در پخت و پز و شیرینی پزی ها دارد و با استفاده از آن، شیرینی های لذیذی همچون شیرینی نارگیلی و کیک نارگیلی تولید می شود.[/box]

پودر نارگیل خشک هم برای تزئین شیرینی، کیک، حلوا، خرما و انواع دسر مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر علاوه بر پخت و پز در صنعت نساجی و الیاف ساختمانی هم کاربرد دارد.

پودر نارگیل را از کجا بخریم

پودر نارگیل را از کجا بخریم

در پاسخ به این سوال که پودر نارگیل را از کجا بخریم می توان گفت که بهترین گزینه قطعا خرید از مراکز معتبر و فروشندگان اصلی این محصول است. در ایران، بخش قابل توجهی از واردات و توزیع مواد اولیه برعهده بازرگانی ها می باشد. بنابراین یکی از انتخاب های صحیح و مطمئن، خرید از مراکز بازرگانی است.

در بازرگانی سورن، مواد اولیه متعددی از جمله پودر نارگیل توزیع می شود. این پودر از تولیدکنندگان برتر جهان خریداری شده و هم اکنون در پارت های ما موجود است. این محصول از کشورهای سریلانکا و اندونزی خریداری شده و از نظر کیفیت در سطح ایده آلی قرار دارد.

مراکز خرید پودر نارگیل عمده

خرید پودر نارگیل عمده

امروزه تعداد واردکنندگان پودر نارگیل بسیار افزایش‌یافته است. متأسفانه برخی از افراد سودجو به این پودر مواد شیرین‌کننده مصنوعی اضافه می‌کنند؛ بنابراین انتخاب مراکز خرید معتبر بسیار دارای اهمیت است. یکی از مراکز معتبر خرید پودر نارگیل عمده، بازرگانی سورن می‌باشد. تمامی پودرهای نارگیل این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. این بازرگانی پودرهای نارگیل کم‌چرب و پرچرب را به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. برای ثبت سفارش‌های خود می‌توانید با واحد فروش بازرگانی سورن تماس برقرار نمایید.

فروش اینترنتی انواع پودر نارگیل با قیمت باور نکردنی

فروش اینترنتی انواع پودر نارگیل با قیمت باور نکردنی

فروش اینترنتی انواع پودر نارگیل با قیمت باورنکردنی برقرار است. تولید کنندگان و تامین کنندگان گرامی جهت خرید پودر نارگیل عمده به صورت آنلاین می توانند از طریق این سایت اقدام کنند. با خرید اینترنتی، به راحتی می توانید محصول موردنظر خود را در هر جایی که باشید تهیه کنید و در زمان و وقت خود صرفه جویی نمایید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا