پودر کاکائو

پودر کاکائو سیاه تلخ (Dark) | قیمت عمده کاکائو سیاه (نرخ مصوب وارداتی)

پودر کاکائو سیاه تلخ (Dark cocoa powder) یکی از مواد اولیه پرکاربرد صنایع غذایی است که از آن در تولید محصولات بیشماری استفاده می شود. در واقع، وجود پودرهای خوراکی در ترکیب محصولات غذایی، تعیین کننده هستند و باعث بهبود طعم و بافت آن ها می شوند به همین خاطر شاهد استفاده گسترده از انواع پودر خوراکی در تولیدی ها هستیم.

از پودرهای خوراکی مهم که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است می توان به پودر کاکائو سیاه و روشن، پودر نارگیل، پودر ثعلب سی ام سی، پودر ژلاتین، پودر گوار و … اشاره کرد. تمام این پودرهای خوراکی که وارداتی هم هستند در شرکت بازرگانی سورن موجود بوده و با قیمت مناسب به تولیدکنندگان و تامین کنندگان محترم عرضه می شوند.

آنچه که در ادامه مطلب خواهید خواند عبارت است از توضیحاتی درباره پودر کاکائو سیاه یا پودر کاکائو دارک که کاربردهای زیادی در صنایع غذایی دارد. این پودر کاکائو تحت چند برند سرشناس آسیایی و اروپایی ارائه می شود و هم اکنون توزیع سراسری آن در داخل کشور در حال انجام است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پودر کاکائو سیاه تلخ وارداتی با ما همراه باشید.

مصارف پودر کاکائو سیاه تلخ

مصارف پودر کاکائو سیاه تلخ

از مصارف پودر کاکائو سیاه تلخ می توان به بکارگیری آن در مراکز تولید انواع کیک، کوکی، شکلات و … اشاره کرد. در واقع، بسیاری از مصرف کنندگان تمایل به مصرف محصولاتی با طعم تلخ دارند. این تمایل به مصرف محصولات با طعم تلخ در مواردی همچون شکلات بیشتر مشهود است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]به این ترتیب، پودر کاکائو تلخ یکی از مواد اولیه به کار رفته در ترکیب شکلات تلخ بوده که علاوه بر طعم دهی به آن باعث افزایش ارزش غذایی‌اش شده است.[/box]

پودر کاکائو تلخ خواص زیادی برای بدن دارد و جزء مواد اولیه مفید به حساب می آید به همین خاطر شکلات های حاوی پودر کاکائو تلخ و سایر محصولات مشابه آن مورد توجه ورزشکاران و مربیان آن ها قرار گرفته اند و از خوراکی های محبوب این افراد به شمار می آیند.

خرید پودر کاکائو سیاه و روشن با قیمت مناسب

خرید پودر کاکائو سیاه با قیمت مناسب

خرید پودر کاکائو سیاه و روشن با قیمت مناسب به صورت عمده خواست افرادی است که در روز تولیدکننده محصولات زیادی هستند. افراد فعال در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ کشور که تولیدکننده محصولات متنوعی هستند می توانند با خرید پودر کاکائو سیاه درجه یک و استفاده درست از آن در محصولات خود باعث بهبود کیفیت تولیداتشان شوند و در نهایت بر تعداد مشتریان خود بیفزایند.

این محصول از کشورهایی مانند مالزی، اندونزی، هلند، ترکیه و … تامین شده و با قیمت مناسب به فروش می رسد. ضمن اینکه، پودر کاکائو با طعم ملایم نیز موجود است و تولیدکنندگان نمی توانند با خرید انواع پودر کاکائو و استفاده از آن ها در تولیدات خود باعث تنوع در محصولاتشان شده و به یک مرکز تولیدی حرفه ای با محصولات متنوع و باکیفیت تبدیل شوند.

شرکت بازرگانی Soren یکی از تامین کنندگان اصلی پودر کاکائو در ایران است که تجربه بالایی در تامین و توزیع پودر کاکائو دارد. ضمن اینکه، علاوه بر پودر کاکائو نیز چندین ماده اولیه مهم در حال پخش سراسری هستند که برخی از آن ها عبارت اند از لسیتین مایع وارداتی از هند، گوارگام وارداتی از هند، پودر نارگیل چرب و خشک وارداتی از اندونزی و سریلانکا و … . در رابطه با پودر کاکائو نیز برندهای زیر موجود هستند:

  • پودر کاکائو کارگیل هلند

  • پودر کاکائو جی بی مالزی

  • پودر کاکائو جامبی اندونزی

  • پودر کاکائو آلتین مارکا ترکیه و …

قیمت عمده پودر کاکائو تلخ در بازار ایران

قیمت عمده پودر کاکائو تلخ در بازار ایران

قیمت عمده پودر کاکائو تلخ در بازار ایران بستگی به انتخاب مشتری از حیث برند محصول و وزن درخواستیش دارد. همانطور که گفته شد، این محصول تحت برندهای متعددی ارائه می شود که هر برند عرضه کننده پودر کاکائو با یک قیمت است. به این ترتیب، عزیزان با برقراری تماس با واحد فروش می توانند از قیمت پودر کاکائو عمده هر برند مطلع شوند.

مرکز پخش انواع پودر کاکائو (cocoa powder)

مرکز پخش انواع پودر کاکائو (cocoa powder)

فعالیت مرکز پخش انواع پودر کاکائو (cocoa powder) در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که تعداد تولیدی های کشور زیاد است و این تولیدی ها جهت پیشبرد فعالیت های خود به مواد اولیه مرغوب مانند پودر کاکائو سیاه و روشن نیاز دارند که ما این مواد پایه ای را با ضمانت کیفیت و اصل بودن در اختیارشان قرار می دهیم.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا