پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو Cargill کارگیل | GT 50 gerkenz

 

پودر کاکائو یکی از چاشنی‌های اصلی شیرینی و شکلات محسوب می‌شود. بااین‌حال پودر کاکائو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این پودر حاوی مواد مختلفی مانند پتاسیم، منیزیم، آهن، روی، منگنز، کربوهیدرات و چربی است. به همین دلیل مصرف آن به بهبود برخی از بیماری‌ها نیز کمک می‌کند. پودر کاکائو از مشتقات میوه درخت کاکائو است. از این میوه دو ماده اصلی روغن کاکائو و پودر کاکائو به دست می‌آید. درخت کاکائو بیشتر در مناطق گرمسیری و استوایی رشد می‌کند. به همین دلیل بیشتر برندهای مصرفی پودر کاکائو در ایران، برندهایی خارجی هستند. پودر کاکائو gerkenz یکی از برندهای معتبر و پرفروش در ایران است.

پودر کاکائو gerkenz

انواع کدهای پودر کاکائو gerkenz

پودر کاکائو gerkenz

واردات پودر کاکائو به ایران از طریق کشورهای مختلفی صورت می‌گیرد. میزان کیفیت پودر کاکائو برندهای مختلف؛ متفاوت است. برند کارگیل یا gerkenz یکی از برندهای معتبر و صادراتی در جهان است. کارخانه برند gerkenz در کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی متعددی مانند اسپانیا و هلند فعالیت می‌کند. بیشتر برند مصرفی پودر کاکائو gerkenz در ایران، محصول کارخانه هلند است و به همین دلیل به‌عنوان پودر کاکائو هلندی شناخته‌شده است. پودر CT70، پودر DB82 و پودر GT50 برخی از انواع کدهای پودر کاکائو gerkenz محسوب می‌شوند. ویژگی‌ها و کاربردهای هریک از کدها متفاوت است و معمولاً از قیمت‌های مختلفی برخوردارند.

مزایای استفاده از پودر کاکائو gerkenz در محصولات غذایی

پودر کاکائو gerkenz در محصولات غذایی

پودر کاکائو کارگیل یا gerkenz دارای کیفیت بسیار بالایی است. این پودر به‌عنوان یکی از مرغوب‌ترین پودرهای کاکائو مورداستفاده کارخانه‌های تولیدی شناخته‌شده است. طعم دهی عالی به محصولات غذایی، عطر فوق‌العاده، رنگ دهی مناسب و پخت‌وپز آسان ازجمله مزایای استفاده از پودر کاکائو gerkenz در محصولات غذایی است. این پودر کاکائو با درصد چربی‌های متفاوت تولید می‌شود و به همین دلیل می‌توان آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد. به علت تنوع کدهای برند کارگیل، می‌توان از این پودر کاکائو در تولید محصولات مختلفی مانند نان، کیک، شکلات، بستنی و… استفاده کرد. پودر کاکائو کارگیل برای پوشش دادن سطح شکلات نیز مناسب است و مشتریان زیادی را در سرتاسر جهان به خود جذب کرده است.

خرید بی‌واسطه پودر کاکائو gerkenz

خرید بی‌واسطه پودر کاکائو gerkenz موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. برای خرید بی‌واسطه و مستقیم انواع برندهای معتبر پودر کاکائو می‌توانید به بازرگانی سورن مراجعه نمایید. سورن یکی از واردکنندگان اصلی انواع مواد اولیه شکلات‌سازی است. این مجموعه جهت رعایت حقوق مشتریان محصولات خود را با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت و به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. جهت خرید با واحد فروش سورن در تماس باشید.

 

 

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا