شکلات خارجیشکلات نوروز

پخش عمده شکلات جلفا | نوروز | Roshen | ویفر روس…

پخش عمده شکلات جلفا با بهترین کیفیت توسط مراکز متعدد در داخل کشور انجام می‌گیرد. منطقه آزاد جلفا یکی از مراکزی است که با واردکردن انواع شکلات خارجی و پخش عمده آن محصولات غذایی داخل کشور را تأمین می‌کند. واردات شکلات‌های روس، ترکیه و اوکراینی توسط بازرگانی‌ها و شعب مختلف در جلفا انجام می‌گیرد. این شکلات‌ها در بازار ایران دارای فروش بسیار خوبی بوده و باکیفیت و طعم فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شوند. خرید انواع شکلات خارجی به روش‌های غیرحضوری نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

 

پخش عمده شکلات جلفا

انواع شکلات خارجی در بازار

پخش عمده شکلات جلفا شکلات‌های خارجی محصولات کشورهای متعدد را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این شکلات‌ها دارای انواع و طعم‌های مختلفی بوده و سلیقه تمامی مشتریان را در برمی‌گیرد. برخی از انواع شکلات خارجی در بازار ایران عبارت‌اند از:

  • آب‌نبات چینی: آب‌نبات‌های چینی در بازار دارای تنوع بسیار زیادی هستند این محصول در انواع ریزودرشت و مینیاتوری عرضه می‌شود. یکی از انواع آب‌نبات‌های چینی آب‌نبات نعنایی است. این محصول در 7 طعم مختلف تولید و عرضه می‌شود. این آب‌نبات‌ها دارای خواص درمانی نیز بوده و برای سرماخوردگی و گلودرد نیز مفید می‌باشند.
  • ویفر روسی: ویفر روسی نیز یکی از انواع شیرینیجاتی می‌باشد که توسط مراکز پخش عمده شکلات جلفا عرضه می‌شود. این ویفر دارای طعمی بی‌نظیر بوده و در بسته‌بندی‌های مناسب و زیبا عرضه می‌شود. ویفر روسی یکی از میان وعده‌های مغذی محسوب می‌شود.
  • شکلات اوکراینی: شکلات‌های اوکراینی واردشده جلفا نیز در طعم‌های بی‌نظیر و مختلف عرضه می‌شوند این محصول گزینه بسیار مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌ها می‌باشد. از جمله این شکلات ها Roshen می باشد.

پخش عمده شکلات جلفا | انواع شکلات خارجی

خرید شکلات نوروز

برای خرید شکلات نوروز نیز می‌توانید به مراکز پخش عمده شکلات جلفا مراجعه نمایید. شکلات نوروز محصول کشور ترکمنستان است. این شکلات بامغز عسلی در میان ایرانیان دارای محبوبیت بالایی می‌باشد. این شکلات‌ها در بسته‌بندی‌های 1000 و 3000 گرمی عرضه‌شده و خرید عمده و کارتنی آن نیز امکان‌پذیر می‌باشد. این شکلات برای پذیرایی و در عید نوروز دارای کاربرد زیادی می‌باشد. علاوه بر خرید شکلات نوروز می‌توانید سایر شکلات‌های معروف خارجی را نیز از طریق مراکز پخش شکلات در جلفا خریداری نمایید.

پخش عمده شکلات جلفا | خرید شکلات نوروز

میزان قیمت شکلات خارجی در بازار ایران

میزان قیمت شکلات خارجی در بازار ایران متفاوت است. قیمت این محصول بستگی به عوامل متعددی دارد. نرخ ارز و نوع برند ازجمله مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده شکلات محسوب می‌شوند. مراکز پخش عمده شکلات جلفا تمامی محصولات خارجی را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کنند. ازاین‌رو خرید از این مراکز بسیار به‌صرفه خواهد بود. همچنین اگر تعداد سفارش‌های شما بالا باشد محصولات با قیمت کمتری عرضه می‌شوند. در خریدهای تناژ بالا امکان تخفیف بیشتری فراهم‌شده است.

پخش عمده شکلات جلفا | قیمت شکلات خارجی

مرکز پخش عمده شکلات جلفا

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]بازرگانی سورن یکی از عرضه‌کنندگان و مرکز پخش عمده شکلات جلفا محسوب می‌شود.[/box] این مجموعه انواع ویفر، آب‌نبات، شکلات، کرایمل، بیسکویت و… را در اختیار مشتریان سراسر ایران قرار می‌دهد. تنوع محصولات سورن بسیار زیاد بوده و این محصولات دارای قیمت مناسبی هستند.

 

تمامی محصولات سورن دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام از موجودی و ثبت خرید با کارشناسان فروش در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

پخش عمده شکلات جلفا | خرید شکلات

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا