شکلات ایرانیشکلات یامان

خرید لواشک یامان فله (تافی ترش)

خرید لواشک یامان ، در طول سالیان اخیر حجم بالایی از تقاضا را به خود اختصاص داده است و امروزه در تقریبا تمام فروشگاه شکلات و تافی لواشک تافی یامان دیده می شود و کمتر مصرف کنند های است که لواشک تافی یامان را نچشیده باشد. از دلایل اصلی محبوبیت تافی ترش یامان می توان به علاقه مردم به لواشک های سنتی نام برد. کارخانه یامان برای اولین بار و به عنوان اولین تولید کننده، با یک خلاقیت منحصر به فرد و جالب، لواشک های فله و پلاستیکی گذشته که به صورت ورقه ای عرضه می شد را تبدیل به تافی و لولشک بسته بندی کرد. این کار علاوه بر بهداشتی کردن لواشک ها در بسته های کوچک و تمیز، راحتی استفاده و حمل و نقل انها را هم ساده تر نموده است.

خرید لواشک یامان

کارخانه یامان در آذرشهد بنا شده است و تولیدات متنوعی دارد. اما همانطور که عنوان شد، محبوب ترین محصول کارخانه، لواشک یا تافی ترش یامان است. خرید لواشک یامان در حجم عمده قطعا می تواند حاشیه های سود مناسبی را برای فعالان پخش تافی ترش و لواشک داشته باشد که مشتریان گرامی میتوانند از مزایای آن بهره مند شوند. برای مشتریان گرامی این امکان فراهم است تا خرید لواشک یامان را در هرجای ایران تنها با یک تماس به انجام برسانند. برای این کار و پخش تافی ترش یامان با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

خرید لواشک یامان در بسته بندی ها و انواع مختلف

تافی های یامان دارای وزن هر عدد تافی ۷ گرم هستند و بسته بندی های لواشک یامان در اندازه های زیر عرضه میشود:

بسته بندی های تافی ترش یامان به صورت ۵۰۰ گرمی ۱ کیلویی و ۳ کیلویی می باشد و در کارتن های 12 کیلویی عرضه می شود.

همچنین تافی ها و لواشک ترش یامان در دو نوع تولید می شوند که هر دونوع آن آماده سفارشگذاری و فروش می باشد. این دو نوع شامل مدل های زیر است:

  1. لواشک تافی ترش یامان متالایز
  2. لواشک تافی ترش یامان شفاف

خرید لواشک یامان

صادرات تافی ترش یامان

علاوه بر فروش بالای محصولات لواشکی یامان در داخل کشور، کشورهای همسایه ما نیز رغبت زیادی به واردات تافی ترش یامان دارند و سالیانه چند صد تن از لواشک ها و تافی ترش های یامان به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

عمده فروشی تافی یامان در سراسر کشور

با توجه به تقاضای زیاد برای عمده فروشی تافی یامان در سراسر کشور، این امکان را فراهم آورده ایم تا خریدهای عمده شهرستان های مختلف را از طریق باربری های مجاز طرف قرارداد و با کمترین هزینه ها برای مشتریان ارسال نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خرید لواشک یامان به صورت عمده با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خرید لواشک یامان

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا