تافیتافی مغزدار

تافی میوه ای فله ارزان قیمت برای عراق

تافی میوه ای فله ارزان قیمت و باکیفیت ، به عنوان یکی از اصلی ترین تقاضاها برای صادرات مواد غذایی و شکلات در صنعت شکلات و شیرینی ایران محسوب می شود. سالانه چندین هزار کانتینر از انواع تافی میوه ای ، تافی مغزدار ، تافی کره ای ، تافی کاکائویی ، انواع آبنبات و سایر شکلات ها از ایران ، به عنوان صادرات ، به کشورهای خارجی به فروش می رسد و تاجران کشورهای خارجی با توجه به ارزان بودن تافی و آبنبات و مقرون به صرفه بودن آن ، در کنار مزیت های دیگری مانند تنوع بالا ، حجم تولید بالا و تنوع زیاد ، حاشیه سود خوبی را به دست می آورند.

تافی میوه ای فله

انواع تافی میوه ای فله ارزان قیمت برای صادرات

مجموعه سورن با تولید و تامین انواع تافی میوه ای فله  ارزان قیمت و با کیفیت و با تنوع بالا توانسته است در طول سالیان اخیر تعاملات خوبی با بسیاری از کشورهای دنیا مخصوصا کشورهای همسایه ایجاد نماید. در طول سالیان اخیر تاجران خارجی و صادرکنندگان فعال در زمینه تافی میوه ای ، در این زمینه فعالیت های زیاد و سودآوری برای مجموعه های تجاری خود ایجاد نموده اند. انواع تافی مغزدار میوه ای ارزان قیمت و با کیفیت تولیدی ما شامل مدل های زیر می باشد:

تافی میوه ای فله
تافی میوه ای نعنایی در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی میوه ای توت فرنگی در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی کاکائویی در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی زنجبیلی در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی کاراملی در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی شیری در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی کره ای در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
تافی ترش میوه ای در کارتن های 12 کیلویی شامل بسته های یک کیلوگرمی و سه کیلوگرمی و کارتن های 12 کیلویی
غیره

 

تافی میوه ای فله

تافی میوه ای فله ارزان برای عراق

همانطور که توضیح دادیم ، کشورهای بسیاری خرید شکلات تافی ایرانی را در طول سالیان گذشته تجربه کرده اند. تعداد کشورهایی که تافی شکلات ایرانی به آنها صادر شده است تا کنون بیش از 70 کشور است که این آمار همچنان رو به گسترش نیز هست. در این میان سهم بعضی کشورها، به سبب نزدیکی مرزی و حمل و نقل آسان تر و ارزان تر ، تعاملات بیشتری را داشته اند. برای مثال بیشترین حجم صادرات مربوط به فروش تافی میوه ای برای عراق بوده است. کشور عراق که از همسایه های نزدیک ایران است با داشتن چندین مرز مشترک شامل مرز مهران ، چذابه ، سومار ، باشماق ، پرویزخان و غیره ، و شناخت کامل تاجران عراقی از ایران ، بیشترین حجم خرید تافی میوه ای ما را به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز در زمینه صادرات تافی میوه ای و آبنبات به عراق فعالیت می نمایید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

تافی میوه ای فله
قیمت تافی میوه ای صادراتی برای عراق

معمولا حمل و نقل و خرید انواع تافی برای صادرات به صورت کانتینری و در حجم حدود 24000 کیلویی انجام می شود. بنابراین قیمت تافی میوه ای برای تجارت بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که نوسان بسیار کمی در قیمت ها می تواند در قیمت تمام شده کالا بسیار تاثیرگذار باشد. از این رو واحد مشاوره و فروش مجموعه سورن آمادگی پاسخگویی به مشتریان گرامی در خصوص ارائه اطلاعات قیمت تافی میوه ای برای صادرات به عراق و سایر کشورها هستند. برای کسب اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.

تافی میوه ای فله

مواد تشکیل دهنده تافی میوه ای

تافی برای اولین بار در اروپا ساخته شد و قدمت ساخت تافی به حدود 100 سال می رسد. در طول این سال ها تغییرات زیادی در فرمول ساخت تافی ایجاد شده است و همچنین تنوع بسیار بالایی از تافی در دنیا موجود است.
اما مواد اصلی تشکیل دهنده تافی شامل شکر ، گلوکز ، کره کاکائو ، شیر و افزودنی مجاز در مغز تافی است.

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا