پودر کاکائوپودر کاکائو ترک

عمده‌فروشان پودر کاکائو | Opera | S9 | Natra

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. از این پودر بیشتر به‌عنوان چاشنی و طعم‌دهنده در تولیدی‌های شیرینی و شکلات‌سازی استفاده می‌شود. پودر کاکائو از میوه درخت تئوبروما یا کاکائو به دست می‌آید. این پودر حاوی مقدار زیادی املاح معدنی و ویتامین می‌باشد. پودرهای کاکائو موجود در بازار دارای برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستند. ازآنجایی‌که تعداد درختان کاکائو در ایران محدود است، بیشتر پودر کاکائو مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. عمده‌فروشان پودر کاکائو این محصول را در انواع و برندهای مختلف در اختیار تولیدی‌ها و فروشگاه‌ها قرار می‌دهند.

 

بهترین های پودر کاکائو اسپانیایی

پودر کاکائو اسپانیایی

یکی از برندهای مرغوب پودر کاکائو، پودرهای اسپانیایی هستند. هزینه‌های تولید در کشورهایی مانند اسپانیا و هلند بالاست به همین دلیل پودرهای کاکائو این کشورها دارای قیمت زیادی هستند. پودر کاکائو اسپانیایی از درجه کیفی بالایی برخوردار است اما به علت نوسانات ارز این پودر در ایران به قیمت بالایی عرضه می‌شود. پودرهای کاکائو دیگری توسط عمده‌فروشان پودر کاکائو به فروش می‌رسند که دارای کیفیت مشابه پودرهای اروپایی هستند اما میزان قیمت آن‌ها کمتر می‌باشد. از جمله پودر کاکائو های اسپانیایی مرغوب ناترا و نیدگرو می باشند.

خرید از مرکز واردکننده کاکائو ترک

واردکننده کاکائو ترک

همان‌طور که گفته شد تعداد درختان کاکائو در ایران محدود است به همین دلیل واردکنندگان این پودرها را از کشورهای مختلفی مانند اسپانیا هلند، اندونزی، مالزی و ترکیه وارد می‌کنند. ازآنجایی‌که ترکیه به ایران نزدیک است واردات پودر کاکائو از این کشور آسان‌تر می‌باشد. واردکننده کاکائو ترک در ایران، بیشتر کاکائوهای مصرفی کشور را از شرکت آلتین مارکا ترکیه وارد می‌کند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است و از کیفیت خوبی نیز برخوردار می‌باشند. پودرهای کاکائو ترک با پودرهای اروپایی بازار قابلیت رقابت را دارند اما میزان قیمت آن‌ها بسیار کمتر می‌باشد. عمده‌فروشان پودر کاکائو انواع برندهای مختلف پودر کاکائو ترک را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند. با خرید پودر کاکائو ترک به‌جای پودرهای اسپانیایی و هلندی در هزینه‌های تولیدی شما صرفه‌جویی خواهد شد.

قیمت هر کیلو دانه کاکائو

قیمت هر کیلو دانه کاکائو

بسیاری از واردکنندگان به‌جای پودر کاکائو آماده، دانه کاکائو را وارد می‌کنند تا بتوانند از آن کره کاکائو نیز تهیه نمایند. قیمت هر کیلو دانه کاکائو با توجه به نوع کشور تولیدکننده و درصد میزان چربی آن متفاوت است. بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت این محصول تماس با نمایندگی‌های فروش کاکائو می‌باشد.

لیست قیمت عمده‌فروشان پودر کاکائو

عمده‌فروشان پودر کاکائو

تعداد واردکنندگان و عمده‌فروشان پودر کاکائو در کشور متعدد است. یکی از عمده‌فروشان پودر کاکائو بازرگانی سورن است. تمامی پودرهای کاکائو سورن دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سورن در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا