پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو کارگیل gerkenz| جی تی 50| واردات و فروش

 

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که در بیشتر تولیدی‌ها از آن به‌عنوان چاشنی و طعم‌دهنده استفاده می‌کنند. این پودر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و برای سلامتی نیز مفید می‌باشد. پودر کاکائو از میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. در ایران نیز درخت‌های کاکائو در مقیاس کوچک کشت می‌شوند. این تعداد درخت پاسخگوی نیازهای کشور نمی‌باشد. ازاین‌رو بیشتر پودر مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. کشورهای زیادی همچون غنا، گینه‌نو، اندونزی، برزیل، مکزیک، اسپانیا، ترکیه و هلند این محصول را تولید و به کشورهای دیگر صادر می‌کنند. یکی از برندهای پرفروش و محبوب بازار ایران پودرهای هلندی است که در ادامه بیشتر با برند پودر کاکائو gerkenz هلندی آشنا خواهید شد.

مراحل تولید پودر کاکائو

مراحل تولید پودر کاکائو

پودرهای کاکائو دارای دو نوع ارگانیک و آلکالایز هستند. مراحل تولید پودر کاکائو با توجه به نوع آن تا حدودی متفاوت است. برای تولید پودر کاکائو طبیعی و ارگانیک ابتدا میوه درخت کاکائو چیده می‌شود و در انبار قرار داده می‌شود تا کاملاً خشک گردد. سپس دانه‌ها کاکائو را از میوه جدا کرده و به‌وسیله الک‌های مخصوصی دانه از پوسته میوه غربال می‌شود. در مرحله بعد دانه‌های کاکائو آسیاب شده و سپس روغن کاکائو استخراج می‌شود. در پایان دانه‌ها آسیاب شده و بسته‌بندی می‌گردد. مراحل تولید پودر کاکائو آلکالایز نیز تقریباً مشابه است اما تفاوت‌هایی نیز دارد. پودرهای کاکائو آلکالایز قبل از غربال کردن بوداده می‌شوند تا دانه‌ها از پوسته به‌درستی جدا شود و در مرحله آسیاب کردن مواد افزودنی به آن‌ها اضافه می‌شود. این مواد باعث تیره شدن رنگ کاکائو می‌شود و میزان اسیدیته و طعم تلخ کاکائوی طبیعی را کاهش می‌دهد. پودر کاکائو gerkenz در هر دو نوع ارگانیک و فرآوری شده تولید و عرضه می‌شود.

فواید پودر کاکائو برای سلامتی

فواید پودر کاکائو برای سلامتی

فواید پودر کاکائو برای سلامتی بسیار فراوان است. این پودر حاوی املاح معدنی همچون پتاسیم، آهن، روی، منیزیم، منگنز و… است. همچنین مقدار زیادی ویتامین آ، ب و ث در این پودر وجود دارد. به‌طورکلی فواید پودر کاکائو برای سلامتی عبارت‌اند از:

  • این پودر حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان است که باعث کاهش فشارخون و تنظیم سطح قند خون و کلسترول می‌شود.
  • پودر کاکائو به‌عنوان رقیق‌کننده خون شناخته می‌شود و به همین دلیل خطر حمله قلبی و مغزی را کاهش می‌دهد.
  • پلی­فنل­های موجود در کاکائو در بهبود برخی از بیماری‌های عصبی مؤثر است و از افسردگی و آلزایمر جلوگیری می‌کند.
  • این ماده به هضم کربوهیدرات در بدن کمک می‌کند و درنتیجه در بهبود بیماری دیابت نوع 2 مؤثر است و باعث کنترل وزن نیز می‌شود.
  • کاکائو حاوی مقداری تئوبرومین و تئوفیلین است که به بهبود برخی از بیماری‌های تنفسی مانند آسم کمک می‌کند.
  • آزمایشات و مطالعات نشان می‌دهد که کاکائو برای جلوگیری از برخی از سرطان‌ها نیز مفید است و به‌سلامت دندان و دهان نیز کمک می‌کند.

پودر کاکائو هلندی کارگیل

پودر کاکائو هلندی کارگیل

پودر کاکائو gerkenz جزء یکی از انواع پودر کاکائو هلندی کارگیل محسوب می‌شود. کارگیل یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی است که درزمینهٔ تولید پودر کاکائو و شکلات فعالیت می‌کند. این شرکت انواع پودرهای نچرال و طبیعی و فرآوری شده را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از مشخصات پودر کاکائو کارگیل می‌توان به طعم و رایحه مطبوع و بی‌نظیر آن اشاره کرد. کارگیل دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر پودرهای کاکائو اروپایی است و همین عوامل باعث محبوبیت و افزایش فروش آن شده است.

انواع محصولات کارگیل

انواع محصولات کارگیل

تنوع محصولات کارگیل بسیار زیاد است. انواع محصولات کارگیل در بسته‌بندی‌های متفاوت و باکیفیت بالا در کارخانه هلندی تولید می‌شوند. کارگیل انواع پودرهای کاکائو نچرال و آلکالایز را با بیش از 10 کد متفاوت تولید می‌کند. یکی از محصولات این برند نیز پودر کاکائو gerkenz جی تی 50 gt50 می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این برند علاوه بر تولید پودر کاکائو درزمینهٔ تولید روغن کاکائو، روغن جانشین کره کاکائو و شکر نیز فعالیت می‌کند و بسیاری از مواد اولیه شیرینی و شکلات‌سازی را تولید می‌نماید.

قیمت پودر کاکائو فله‌ای

قیمت پودر کاکائو فله‌ای

همیشه قیمت پودر کاکائو فله‌ای کمتر از قیمت خرید جزئی آن است، پودر کاکائو gerkenz gt 50 نیز از این قاعده مستثنا نیست. بااین‌حال نمی‌توان برای تمامی پودرهای این برند قیمت یکسانی در نظر گرفت چراکه میزان قیمت این پودرها با توجه به نوع کد آن و وزن و بسته‌بندی متفاوت است. اگر قصد خرید این نوع پودر کاکائو را دارید بهتر است خریدهای خود را به‌طور مستقیم از واردکننده‌های این محصول انجام دهید تا واسطه‌های فروش حذف شوند و شما هزینه کمتری پرداخت نمایید.

فروش پودر کاکائو gerkenz

پودر کاکائو gerkenz

پودر کاکائو gerkenz به علت تحریم‌ها به‌طور مستقیم از هلند وارد نمی‌شود و بازرگانی‌ها این محصول را از طریق شرکت ترکیه وارد می‌کنند. یکی از واردکننده‌های اصلی این محصول بازرگانی سورن می‌باشد. سورن درزمینهٔ فروش پودر کاکائو gerkenz و سایر برندها فعالیت می‌کند. این بازرگانی پودرهای کاکائو را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. سورن برای دسترسی آسان‌تر مشتریان خود امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است؛ بنابراین خرید مطمئن و آسانی را با سورن تجربه خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این مجموعه در تماس باشید.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا