تافیتافی مغزدار

کارخانه تولید شکلات تافی مغزدار 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی

تولید شکلات تافی مغزدار در بسته بندی های 500 گرمی ، 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی صورت می پذیرد. برای پی بردن به کاربرد بیشتر انواع بسته بندی ها می توان به طور کلی عنوان کرد که تافی مغزدار 500 گرمی عموما برای مصارف محلی و فروشگاه ها و سوپرمارکت هاست. در حالیکه عموما فروش تافی مغزدار به صورت بسته بندی های 1 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی انجام می شود. این تافی های در کارتن های 12 کیلویی بسته بندی می شوند. برای هر کارتن 12 کیلویی 12 بسته 1 کیلوگرمی و یا 4 بسته 3 کیلوگرمی در نظر گرفته می شود. دلیل اصلی خرید تافی مغزدار به این صورت، راحتی بیشتر در حمل و نقل و ارزان تر بودن شرایط حمل و نقل آن است و این بسته بندی های در اصطلاح فله نام دارند.

تولید شکلات تافی مغزدار

قیمت شکلات تافی مغزدار

با توجه به دسته مصرف کنندگان داخلی و خارجی تافی شکلات مغزدار ، قیمت ارزان تافی ، مهم ترین عامل خرید آن است. به طور تجربی در طول سال های کاری و تولید دریافتیم که مهم ترین رکن برای خری تافی شکلات مغزدار ، قیمت است. بنابراین ما با پایین نگه داشتن تا حد امکان قیمت تافی شکلات تافی مغزدار ، سعی در راضی نگه داشتن مشتریان و توسعه محصول داشتیم. این روند هم برای فروش داخلی و هم خارجی در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید صادرات تافی مغزدار جزو پرتقاضا ترین اقلام صادراتی در حوزه صادرات شکلات ایران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تافی مغزدار و اخذ قیمت تافی و سایر محصولات از طریق تماس با واحد پشتیبانی و فروش مجموعه شکلاتیران با ما در تماس باشید.

شکلات تافی مغزدار

خرید اینترنتی شکلات تافی فله و کیلویی

با توجه به اینکه مصرف شکلات تافی فله تقریبا در همه جای کشور وجود دارد و مشتریان و فروشگاه ها در تمام نقاط ایران ، در سبدهای کالایی خود شکلات تافی مصرف می کنند، لذا امکان سفر و سفارشات حضوری در خیلی از مواقع وقت گیر و هزینه بر است. از این رو خرید اینترنتی شکلات تافی فله و کیلویی راهی برای برقراری ارتباط ما با شما است .

شکلات تافی مغزدار

با فروش آنلاین تافی شکلات کیلویی در این مرکز برای رفاه حال بیشتر مشتریان و صرفه جویی در هزینه های سفر و حمل و نقل، این امکان را مهیا کرده ایم تا سفارشات را از طریق تماس با واحد فروش و با ثبت سفارش از طریق سایت نهایی نماییم. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

شکلات تافی مغزدار

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا