تافیتافی ترش میوه ای

تافی ترش میوه ای آیتن | فله کارتن 12 کیلویی

تافی ترش میوه ای، محصولی مناسب و پرفروش در میان محصولات تافی و آبنبات که هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی حجم تقاضای بالا و خرید و فروش زیادی دارد. تافی ترش میوه ای آیتن کارخانه شکوه آذین ، یکی از محصولات پرفروش این کارخانه می باشد که توانسته است با ارائه قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب ، حجم و تقاضای بالایی از خرید و فروش را در این زمینه برای بازارهای صادراتی و داخلی فراهم نماید.

تافی ترش میوه ای

کارخانه تافی ترش میوه ای آیتن

شرکت شکوه آذین با نام تجاری آیتن ، فعالیت خود را از سال 1370 در عرصه انواع تافی ، آبنبات ، ویفر و تولید قند و شکر آغار نمود. آیتن که پایتخت و مهد شکلات و شیرینی ، یعنی تبریز واقع شده است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت توانسته است علاوه بر بازارهای داخلی به بیش از 30 کشور در دنیا صادرات خود را انجام دهد. برای خرید تافی ترش میوه ای و سایر محصولات از کارخانه شکلات تافی آیتن ، همچنین دریافت کاتالوگ محصولات و قیمت ها با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

تافی ترش میوه ای

انواع تافی ترش میوه ای فله

تافی ترش میوه ای فله در تنوع سه مدل مختلف از میوه های مانند انار ، برگه زردالو و آلبالو تولید می شود. تافی ترش میوه ای فله آیتن در بسته های یک کیلویی و سه کیلویی و در کارتن های 12 کیلویی تولید و عرضه می شود. در ایران علاوه بر شرکت شکلات آیتن ، کارخانه های دیگری هم تولید تافی ترش می نمایند که برای آشنایی بیشتر مشتریان در ادامه معرفی میشوند:

کارخانه تافی ترش تاکدیس

تافی ترش تاکدیس ، یکی از انواع محصولات کارخانه آذر شهد ارومیه با نام تجاری تاکدیس می باشد که توانسته است با بازاریابی گسترده و صحیح و محصول با کیفیت خود فروش خوبی را ایجاد نماید. کارخانه تافی ترش تاکدیس نیز محصولات خود را در بسته بندی های یک و سه کیلویی و کارتن 6 کیلویی عرضه می کند. از لحاظ قیمتی البته قیمت تافی ترش میوه ای تاکدیس کمی بالاتر می باشد.

تافی ترش میوه ای

شرکت تافی ترش یامان

یکی دیگر از محصولات بسیار معروف در حوزه تافی ، تافی ترش یامان است. شرکت تافی ترش یامان نیز در تبریز واقع شده است و محصولات خود را در سراسر ایران و نیز کشورهای همسایه خارجی صادر می نماید. تافی ترش یامان از لحاظ قیمتی نسبتا بالاتر می باشد.

تافی ترش میوه ای

دفتر مرکزی شرکت شکلات تافی آیتن

برای خرید تافی ترش میوه ای آیتن و یا سایر انواع محصولات شرکت آیتن ، می توانید از طریق دفتر مرکزی ما در تهران به صورت حضوری و یا از طریق تماس با واحد فروش دفتر تهران اقدام نمایید. صاردات و خرید عمده تافی از جمله خدمات می باشد.

تافی ترش میوه ای

تافی میوه ای فله 3 کیلویی

تافی میوه ای فله 3 کیلویی و یک کیلویی در کارتن های 12 کیلویی از محصولات بسیار قیمت مناسب ما برای مشتریان گرامی داخلی و تاجران فعال در حوزه صادرات می باشد. ارائه بهترین قیمت تافی میوه ای در ایران ، توانسته است ما را در زمینه فروش بالا و خدمات خوب به مشتریان همراهی نماید. خرید و فروش تافی میوه ای یکی از راه های بسیار مناسب برای به دست آوردن حاشیه سود مناسب در انواع تافی آبنبات است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تافی میوه ای فله با ما در تماس باشید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا