پودر ثعلب (CMC)

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو (Sunetso) ثعلب cmc وارداتی چین

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو محصولی ژاپنی است که در انواع خوراکی و صنعتی تولید می‌شود. نمونه خوراکی این محصول در صنایع غذایی مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. سی ام سی درواقع نوعی حجم دهنده و ژل ساز مواد غذایی محسوب می‌شود. این محصول در انواع بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. سی ام سی را می‌توان در وزن‌های مختلف خریداری کرد. همچنین خرید اینترنتی این محصول نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو

سی ام سی یا صمغ سلولز چیست؟

قبل از هر چیز لازم است به این سؤال پاسخ دقیقی داده شود که سی ام سی یا صمغ سلولز چیست؟ سی ام سی یا صمغ سلولز از دیواره سلولی گیاهان به دست می‌آید. درواقع این محصول یکی از حجیم کننده‌های مواد غذایی است. سی ام سی کاملاً بی‌ضرر بوده و به‌راحتی در آب حل می‌شود. سی ام سی معمولاً با بیشتر مواد اولیه محصولات غذایی سازگاری دارد. ازاین‌رو در بیشتر ترکیبات مواد غذایی از این نوع حجیم کننده استفاده می‌شود.

سی ام سی در برندهای مختلفی تولید می‌شود. هر یک از برندها از مشخصات و قیمت خاصی برخوردارند. پودر سی ام سی خوراکی سانتسو نیز محصولی ژاپنی است. این محصول با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌شود. ازاین‌رو تقاضا برای این محصول در بازار زیاد است. این ماده شفاف و تقریباً بی‌بو است. رنگ سی ام سی روشن و یا کرمی روشن است.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو | سی ام سی چیست

روش تولید سی ام سی

روش تولید سی ام سی به این صورت است که این صمغ به‌وسیله واکنش سلولز قلیایی و یا کلرواستیک اسید سنتز می‌شود. بعدازاینکه ماده به واکنش اولیه رسید حاوی 60 درصد سی ام سی می‌باشد. این 60 در صد سی ام سی به همراه 40 درصد نمک ترکیب و تولید می‌شود. سپس یک فرآیند تصفیه انجام می‌شود تا این نمک‌ها حذف‌شده و سی ام سی قابل‌استفاده خوراکی باشد.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو نیز با روش ذکرشده تولید می‌شود. این پودر دارای رنگی سفید یا کرمی می‌باشد. این محصول در انواع آب‌ها قابلیت حل شدن را دارد و از بهترین کیفیت برخوردار است. همچنین قیمت سی ام سی سانتسو بسیار مناسب است. به علت همین قیمت مناسب می‌توان آن را به شکل عمده‌ای خریداری کرده و در صنایع مختلف استفاده کرد. موارد مصرف سی ام سی بسیار متعدد است و از قابلیت‌های مختلفی برخوردار می‌باشد.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو | روش تولید سی ام سی

ویژگی‌های سی ام سی سانتسو

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو وقتی در محصولات غذایی استفاده می‌شود خواص مختلفی به مواد اولیه محصولات غذایی می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های سی ام سی سانتسو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب‌رسانی به محصولات و خاصیت آب‌دوستی
  • به تعلیق درآوردن محصولات غذایی مختلف
  • خاصیت ژل دهندگی به مواد غذایی
  • بهبوددهنده خواص فیزیکی غذا
  • بی‌ضرر بودن
  • پایدارسازی امولسیون
  • حجم دهندگی به محصولات و مواد غذایی
  • بی‌بو و شفاف بودن و… .

از سی ام سی در محصولات غذایی مختلفی استفاده می‌شود. از این ماده در بستنی‌سازی، نانوایی‌ها و در قنادی‌ها برای تولید کیک، شیرینی و شکلات استفاده می‌شود.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو | ویژگی سی ام سی

خرید پودر سی ام سی خوراکی سانتسو

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]مجموعه بازرگانی و تولیدی سورن می‌تواند شمارا در خرید پودر سی ام سی خوراکی سانتسو همراهی نماید.[/box] این محصول در کیسه‌های 20 و 25 کیلوگرمی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سورن علاوه بر سی ام سی سایر مواد اولیه بستنی و شکلات‌سازی مانند پودر کاکائو، کره کاکائو، روغن جایگزین کره کاکائو، کنجد، پودر نارگیل و… را نیز به مشتریان عرضه می‌کند. محصولات سورن دارای تأییدیه‌های لازم هستند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند.

این محصول را می‌توانید به شکل اینترنتی نیز خریداری کرد. برای ثبت سفارش به روش اینترنتی می‌توانید به کارشناسان فروش در تماس باشید. پس از استعلام قیمت‌ها و اطلاع از مشخصات محصول می‌توانید مقدار سفارشی خود را ثبت نمایید. سورن محصولات مورد نساز شمارا در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

پودر سی ام سی خوراکی سانتسو | خرید سی ام سی

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا